lkowol Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 W najblizszym czasie planuje wymiane oleju w skrzyni biegow i tylnym moscie w mojej A4 (B5 AVANT 1,9TDI AFN QUATTRO 1999r. 218k na blacie). O ile jesli chodzi o olej do skrzyni to juz sie zdecydowalem na: MOTUL GEAR 300 75W-90 Olej do skrzyń biegów i tylnych mostów Do samochodów sportowych 100% SYNTETYCZNY - BAZA ESTROWA SAE 75W-90 ZASTOSOWANIE Specjalna formuła do samochodów sportowych i wyczynowych. Do wszystkich skrzyń biegów i tylnych mostów bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkie typów samochodów: wyścigowe, A-grupowe, rajdowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu różnicowego zaleca się stosowanie MOTUL 90 PA. Spełnia wymagania producentów SAE 75W-90. Czytalem ze do skrzyni wchodzi 2,75l wiec potrzebuje 3 litrowe butelki.... ....natomiast jesli chodzi o olej do tylnego mostu to mam dylemat - czy zalewac tym samym olejem co skrzynie czyli MOTUL GEAR 300 75W-90, czy tez takim: MOTUL 90PA Olej do tylnych mostów z blokadą mechanizmu różnicowego Do samochodów sportowych, osobowych i terenowych SAE 90 ZASTOSOWANIE Specjalna formuła do tylnych mostów z blokadą mechanizmu różnicowego. Wszystkie rodzaje tylnych mostów z lub bez blokady mechanizmu różnicowego. Spotkalem sie z roznymi zdaniami na ten temat i teraz mam WIELKI DYLEMAT - nie chce wlac czegos nieodpowiedniego. Z gory dzieki za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się