Skocz do zawartości

lkowol

Pasjonat
  • Postów

    104
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lkowol

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lkowol

0

Reputacja

  1. Na tych metalowych stykach mogą pojawiać się pęknięcia lub nie styka element do elementu. Miałem podobne objawy - świeciło tylko po dociśnięciu - styki przelecieć cyną i poszukać ewentualnych mikropęknięć
  2. Zależy do czego - jak obciąć kawałek śruby od święta to każda się nada, a jeśli nie to jest gwarancja... Jeśli planujesz jakieś konkretniejsze prace to w dobrej cenie mogę polecić markę Kres (daje rady nawet przy długotrwałym cięciu betonu i 3 lata gwarancji). Największym problemem taniochy jest to, że przy dłuższej pracy pod obciążeniem przepalają się druty z uzwojenia na łączeniu z komutatorem lub urywają się z siły odsrodkowej - efekt =-mniej uzwojen sprawnych i większy prąd i tak aż do wypalenia komutatora lub gniazd szczotek.
  3. Zestaw naprawczy znajdziesz bez problemu, choćby taki: [url=http://www.sklep-skoda.pl/zestaw-naprawczy-silnika-wycieraczki-tylnej-skoda-volkswagen-seat-audi-p-109.html [/url] Tyle że z wysyłką wyjdzie Cię to prawie 2 stówki, a problem i tak wróci po kilku latach bo to taka badziewna konstrukcja, ze po czasie i tak zardzewieje i się ukręci. Ja spryskiwacz zrobiłem u siebie nie z długopisu, a starej chromowanej anteny (chyba z Fiata 125p - jeden segment o właściwej średnicy), dodatkowo raz w roku rozkręcam całość, czyszczę i smaruję - taki gruby przegląd - trochę to upierdliwe ale odpukać prawie 4 lata mam z wycieraczką spokój (a jak kupowałem autko w 2008 to tulejka była w tragicznym stanie i nadal jest trochę zdeformowana od korozji - ale Cyna Czyni Cuda ) [br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 11:29_________________________________________________Widzę że coś mi się linku nie udało poprawnie wysłać, poprawiam się poniżej: http://www.sklep-skoda.pl/zestaw-naprawczy-silnika-wycieraczki-tylnej-skoda-volkswagen-seat-audi-p-109.html
  4. Być może zostały niewłaściwie zamontowane albo uszkodzone przy montażu. Czytałem kilka niepochlebnych opinii o RVL, choć u siebie też wymieniłem przód na RVL i odpukać ponad 2 lata i 40kkm bez problemów, ale 20kkm to i tak mało, chyba że zaliczasz wszystkie dziury albo miałeś pecha. Tak jak pisze kolega trzeba by sprawdzić całe zawieszenie - być może coś skraca życie tych łożysk, a wtedy nawet ORI nie pomoże
  5. Z czystym sumieniem mogę polecić te Osramy NB - znacznie lepsza widoczność w nocy, a w deszczu też nieco lepiej od standardu. Dla znacznej poprawy widoczności w deszczu warto zapakować lepsze żaróweczki w światłą przeciwmgielne - znaczna poprawa widoczności na pobocza i w bliskiej odległości przed samochodem. Niebieskie lampki na pozycyjne również polecam - jaśniej nie będzie ale za to lampa wizualnie prezentuje się znacznie lepiej gdy jest biała a nie żółta. Wiadomo, że więcej światła przy tej samej mocy == cieńszy drut żarnika == mniejsza żywotność, ale śmigam już na tym samym komplecie od ponad roku i nie narzekam (zakupione u kolegi dzik-a) i nic się nie dzieje, a dla porównania komplet zwykłych Magneti Marelli padł mi po około pół roku (obie w odstępie miesiąca) więc jednak Osram daje bardziej radę. Dobre światło dają również Philips Night Vision, ale droższe od Osramów i podobno mniej trwałe
  6. być może złącza na górnym wahaczu albo górna podpora - element niewłaściwie zakonserwowany może korodować "od środka" - u mnie przy wymianie sprężyn trzeba było konserwować bo ruda zaczynała zjadać od środka. Na początek rozebrać i sprawdzić czy nie ma luzów albo uszkodzeń. Dodatkowo sprawdź jeszcze stabilizator i przeguby. Może również kończyć się amortyzator, ale to powinno wyjść na diagnostyce przy sprawdzaniu tłumienia amorków.
  7. Ja od kilku lat używam mleczka do czyszczenia tapicerki skórzanej Shell (kupiony na stacji). Mleczko czyści i nawilża, skóra robi się po tym miękka, przyjemna w dotyku, większość mikropęknięć przestała być widoczna. Poza tym kosztuje niewiele i nie ma problemu z szukaniem/dostępnością myślę, że warto spróbować. Zapewne są dostępne lepsze środki, więc możesz wypróbować te polecane przez kolegów powyżej, natomiast atutem środka, o którym piszę jest na pewno cena (ostatnio płaciłem chyba coś koło 15-20 zł), a butelka starczy spokojnie na ponad rok impregnacji i czyszczenia co 2-3 miesiące. Mam trochę inną butelkę, bo kupowałem ostatnio ponad rok temu ale mniej więcej chodzi o coś takiego: http://autoland.sklepy.pl/produkt/71868--srodek-do-czyszczenia-skory-shell
  8. Jeśli potrzebujesz skaner do domu/biura to z przenośnym daj sobie spokój. Kupno przenośnego ma sens tylko wtedy gdy potrzebujesz tej przenośności... W Twoim przypadku wydaje mi się, że najlepiej sprawdzi się mały płaski skaner o jak najmniejszej wysokości obudowy
  9. Z autopsji: Łącznik stabilizatora może nie puścić tak od razu po odkręceniu śruby - w moim przypadku poza kawałkiem walca z miedzi do wybicia tulei trzeba było podgrzać złącze palnikiem propan/butan (ostrożnie, aby nie uszkodzić gumy).
  10. Wydaje mi się że pojemność to właśnie 4 litry - mnie przynajmniej tyle weszło. A nawet jeśli coś zostało nie przejmował bym się tym - nie została Ci przecież sama woda tylko płyn z jakoś tam sensowna temperatura marznięcia
  11. Można wymontować tylko dojscie jest trudne. Na forum znajdziesz opis jak to ruszyć:
  12. Kolejny sezon na GoodYear Ultra Grip 7+ ... do tego QUATTRO i zapominam co to zima. Śnieg, marznący deszcz, błoto pośniegowe nie robią na nich większego wrażenia...autko jedzie jak po szynach... Nastepny zakup opon będzie na pewno 4x to samo lub nowszy model z tej serii... Na prawdę są rewelacyjne
  13. Niestety z chińszczyzną może być tak że jeden egzemplaz działa bez zarzutu a inny nie... Spróbuj tego.... I jeszcze pytanie, czy przed instalacją nowych sterowników wywalasz stare. Jeśli nie, to stare sterowniki mogą Ci bruździć mimo instalacji poprawnych. Jak dobrze pamietam to pisałeś, że instalowałeś system na nowo.... jak chcesz mieć pewność, to postaw sobie czysty system, zrób jakiegoś ghosta i po instalacji sterowników, które nie działają odtwórz czysty system z obrazu i tak do skutku... Ja bym jednak obstawiał problem po stronie interfejsu lub systemu/sterowników... Niestety bez sprawdzenia auta "pewnym" vagiem tego też nie możesz wykluczyć Powodzenia
  14. Kompesor albo sprężone powietrze i przedmuchaj wiatrak i radiator procka... Sprawdz te ustawienia, o których pisali koledzy....może to pomoże... sprawdz też czy masz jakieś ustawienai w Biosie pod kontem wydajności/zarzadzania energią Dodatkowo sprawdz dysk pod kontem wirusów, trojanów, spyware - zamulanie to jedno ale to 100 % obciążenia na kablu to trochę podejżane - może cos złapałeś a może jakas aplikacja w tle lub komunikator bruździ - wyłącz wszystko co zbędne odpal filma i zobacz co bedzie Ciekawe - bo zwykle to na baterii próbuje oszczedzać energie i zamula q nq kqblu powinien smigac
  15. takie coś to będzie ciężkie do przetestowania czy problem po stronie interfejsu czy sterowników Windy...z RS232 byłoby znacznie łatwiej.... Miałem kiedyś podobny problem z konwerterem USB/RS232 też made in China - co nowe sterowniki to wykrywało inne urządzenie a i tak nie chciało działać... Próbuj wymiany na inny egzemplaż, ewentualnie zwrot kasy i kupno "firmowego"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...