Skocz do zawartości

alfuta

Pasjonat
  • Postów

    245
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alfuta

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia alfuta

0

Reputacja

  1. Panowie ! montował ktoś już ten wynalazek ? < http://motoallegro.pl/modul-komfortu-kierunkowskazow-1x-3x-i1329093761.html > działa niby tak samo, no i cena b. przystępna kto już ma, niech napisze jak sprawuje się ten układ
  2. Panowie ! montował ktoś już ten wynalazek ? < http://motoallegro.pl/modul-komfortu-kierunkowskazow-1x-3x-i1329093761.html > działa niby tak samo, no i cena b. przystępna kto już ma, niech napisze jak sprawuje się ten układ
  3. Witam. Kupiłem klamkę z przyciskiem CZ i głośniczkiem, chciałbym sobie takie coś zaadoptować u siebie (brak fabryki). Moje pytanie brzmi- zna ktoś budowę tego przycisku (schemacik połączeń ?), bo coś mi nie pasuje- wiem że jest podświetlanie kluczyka, i sterowanie CZ (w moim przycisku jest 5 pinów, a podłączone tylko 4 ori przewody z wtyczką) -za pomoc z góry dzięki
  4. Problem rozwiązany :> - wyjęty i naprawiony mechanizm z czarną wtyczką (strona pasażera) 0 132 801 039, wyczyszczony i potraktowany KONTAKTem potencjometr - Wyjęty i naprawiony mechanizm z czerwoną wtyczką (strona kierowcy) 0 132 801 027, a) zwarcie w silniczku, puszczał dymki-rozebrany, wyczyszczony kolektor, przemyty benzyną ekstrakcyjną, złożony potencjometr potraktowany KONTAKTem (wydaje się nie do zrobienia, ale można to opanować) Po złożeniu wszystko hula jak z salonu - ciepło-zimno, góra-dół, przód-tył, prawo-lewo itd. wątek http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_brak_nawiewu_na_przednia_szybe-t113091.0.html też jest OK dziękuję wszystkim za pomoc
  5. Witam W poprzednim wątku nie mogłem doczekać się odpowiedzi http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_brak_nawiewu_na_przednia_szybe-t113091.0.html więc ponawiam i proszę o pomoc Ostatnio w ciepły dzień odpaliłem klimę, a tu leci gorące powietrze - regulacji zero. Po ponownym uruchomieniu auta było Ok. Panowie, od rozpoczęcia poprzedniego tematu nic nie naprawiałem - moja prośba, kto wie niech napisze: które to silniczki produkują takie błędy: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 41-00 - Blocked or No Voltage - gdzie je szukać ( która strona, numery, kolory kostek i dźwigienek?) pozdrawiam
  6. Witam. - wznawiam obrady. Ostatnio w ciepły dzień odpaliłem klimę, a tu leci gorące powietrze - regulacji zero. Po ponownym uruchomieniu auta było Ok. Panowie, od rozpoczęcia tego tematu nic nie naprawiałem - moja prośba, kto wie niech napisze: które to silniczki produkują takie błędy: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 41-00 - Blocked or No Voltage - gdzie je szukać ( która strona, numery, kolory kostek i dźwigienek?) pozdrawiam
  7. Kto pomoże wygenerować kod dla klimatronika na podstawie danych dla audi A4 1.9 TDI 110, AFN 1996 {Klima-/Heizungselektronik} Steuergerät Codierung STG 08 (Klima-/Heizungselektronik) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 ??xxx: Füllstellen (bis MJ 1996) 00 - Standard ?xxxx: Füllstellen (MJ 1997 - 1998/99) 0 - Standard ??xxx: Fahrzeugtyp/Füllstellen (ab MJ 1998/99 ein Display) 00 - Füllstellen (ab Index "M") 04 - Audi A4 (nur Index "K" / "L") x?xxx: Fahrzeugtyp (MJ 1997 - 1998/99) 4 - Audi A4 xx?xx: Kompressortyp (bis MJ 1996) 0 - Zexel-Kompressor 1 - Nippondenso bzw. Denso-Kompressor xx?xx: Sonstiges (MJ 1997 - 1998/99) 1 - Kompressor ohne Geber für Drehzahl (G111) xx?xx: Ländervariante (ab MJ 1998/99 ein Display) 0 - Rest der Welt (RdW) 1 - USA 2 - Japan xxx?x: Zylinderzahl 4 - 4-Zylinder-Motor 6 - 6-Zylinder-Motor xxxx?: Motor-/Karosserievariante 0 - Linkslenker Benzinmtor 1 - Rechtslenker Benzinmotor 2 - USA Benzinmotor (nicht bei einem Display) 3 - Linkslenker TDI-Motor 4 - Rechtslenker TDI-Motor 5 - USA TDI-Motor (nicht bei einem Display) Steuergerät Grundeinstellung STG 08 (Klima-/Heizungselektronik) auswählen STG Messwertgruppen -> Funktion 08 Messwertgruppe 001 Es werden folgende Stellmotoren angsteuert: Temperaturklappe -V68-, Zentralklappe -V70-, Fußraum-/Defrostklappe -V85- Staudruckklappe -V71-. Gehe zu Grundeinstellung Die Grundeinstellung ist beendet sobald alle Rückkoppelwerte auf 0 stehen.
  8. :cool1:Nie bój się kolego - rozwiń temat, jeśli masz wiedzę na ten temat podziel się z nami
  9. Witam - czytam od dwóch dni, i nie mogę zebrać myśli. Prawie każdy wątek który jest na temat, to po kilku postach traci na wartości i kończy się na inny temat. <BRAK nawiewu na przednią szybę> VAG-00603 positioning motor for temperature flap, klimatronik-13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana , takie wyrzuca błędy. , Wymontowałem również silniczek 0132801039, który nie wykonał żadnego ruchu podczas sterowania klimatronikiem na różne sposoby. Po wymontowaniu owego silniczka, ręcznie ustawiłem dźwigienkę i ustawiłem nadmuch na szybę: przy ruchach min-max : nie dmucha, dmucha zimne, dmucha ciepłe (dodam, silniczek na krótko hula jak szalony) w aucie stanął w skrajnym położeniu, po przestawieniu go manualnie w drugą stronę, i podłączeniu do auta, znów przestawia się w skrajne położenie. Jeżeli ktoś ma większą wiedzę w tym temacie, np: jakie silniczki nr...., są od czego to prosiłbym o info. Może ktoś miał taki przypadek - i jak sobie z tym poradził.
  10. jak w temacie_ czy ktoś z Was już to przerabiał. Po nabiciu chłodzi przez miesiąc-w warsztacie stwierdzili że cieknie z parownika, i tu pytanie? cz już to robiliście samemu, czy jest to wykonalne, bo powiedzieli mi że roboty przy tym jest w pi. - i trzeba zapłacić za robociznę ok 700 PLN + 400 parownik , a ja na kolana i dowidzenia, muszę się przespać Naprawę jest tak trudno do tego dotrzeć aby wymienić ? Dobrze że idzie koniec lata i chłodzenie będzie naturalne , bo jestem załamany wszelkie info mile widziane
  11. pozostaje Ci pewnie tylko serwis jak na allegro brak, miałem to samo z opornikiem wentylatora - w sklepach brak, na allegro brak - wszyscy odsyłali mnie do serwisu. (dałem rade sam) rozbierz i obejrzyj - może dasz rade :th: (opisałem to w 1 poście)
  12. Panowie ! gdy pojechałem pierwszy raz nabić czynnik po zakupie auta (2 lata temu) - przed nabiciem auto chodziło cichuteńko, i po włączeniu klimy też cisza - po nabiciu czynnika (układ był prawie pusty), i włączeniu klimy był taki pisk, że mechanik kazał szybko wyłączyć auto - spuścili czynnik z układu - cisza - nabili drugi raz - pisk - podnieśli auto i zdjęli osłonę silnika, po obadaniu sprawy - naciągnęli pasek, jest tam chyba taka rolka (napinacz?) którą naciągnęli i do dzisiaj jest spokój - dwa tygodnie temu dobijałem klimę i nadal jest spokój może i w waszych autkach wystarczy podciągnąć pasek ?!
  13. Właśnie chodzi o to, że to nie ten właśnie, właśnie - z tego co się naczytałem i dowiedziałem, ze taki jak mój z trzema stykami 8D0 959 493 A (wewnątrz są dwa opory) jest dedykowany tylko dla AFNa - na allegro BRAK
  14. wojtek2626 gdzie Ty widziałeś te oporniki na allegro za 50-60 , jak w twoim allegro są, to zapodaj linka ---------------------------------------------------------------------------- c.d. a oto opornik wstępny 8D0 959 493 A_PL w wersji dostępnej dla każdego jest to próba uruchomienia wentylatora klimy :> jest :th: - aby sprawdzić czy to już koniec poszukiwań usterki, postanowiłem złożyć dla próby opornik wstępny. w wersji domowej ( na razie) - zastosowałem dwa oporniki z grubego drutu kanthalowego o wartości ok 1 ohma każdy, połączyłem ze sobą, podłączyłem przewody, uruchomiłem klime i jest :th:, wentyl kręci. - teraz pozostaje szukać dalej na szrotach jakiegoś sprawnego opornika. - już wszystko wiem, problem z poszukiwaniem zakończony. mateogda dzięki za schemacik i pomoc
  15. a więc tak: bezpiecznik 40A- sprawny, 5A- sprawny, przekaźniki 2, 3 - sprawny, zasilanie na cewki dochodzi, po zwarciu styków 30 i 87 na przekaźniku nr 2 - wentyl startuje, ale już po zwarciu 30 i 87 na przekaźniku nr 3 = NIE KRĘCI - czyli ten rezystor N39 prawdopodobnie nie żyje - gdzie on się znajduje, jak wygląda i jak go sprawdzić ?. Ma być tak ?: klima na AUTO i powinien się włączyć wentyl ? - teraz pytanie : co odpowiada (jaki czujnik i który pierwszy przekaźnik) za włączenie wentyla od razu, po naciśnięciu śnieżynki. tak wygląda u mnie nad pedałami - bezpiecznik 40A - zasilanie wentylatora, 5A - zasilanie cewek przkaźników, 213 i brakujący 214 (czerwone gniazdo)to przekaźniki od wentylatora, nie wiem co to jest to małe zielone po lewej ( dwa styki, i po wyjęciu są zwarte). To by było na tyle, chyba dość zrozumiale opisałem mój przypadek - nie wiem co dalej. Napiszcie proszę gdzie znajdują się czujniki które są zawarte w schemacie, i za co one odpowiadają --------------------------------------------------------------------------------------------------------- tak wygląda opornik wstępny - zaraz po wymontowaniu, a następna fotka to opornik rozebrany - widać na niej miejsce uszkodzenia. mateogda dzięki za podpowiedź i schemacik - znalazłem opornik pod przednią belką, zaraz obok IC. Teraz szukam zastępstwa lub domowymi sposobami będziemy próbowali to naprawić - opornik wstępny - 8D0 595 493A dla AFNa ma ktoś może wiedzę, jaka powinna być oporność pomiędzy zaciskami? interesuje Was cena nowej sztuki ? NIE PYTAJCIE :gwizdanie: w Bydgoszczy tylko serwis
×
×
  • Dodaj nową pozycję...