Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Jak poprawić moc przedniego oświetlenia - Night Breaker, czy się to opłaca??


johnnythebest

Recommended Posts

:hi:

Panowie w Audi'cy wymieniłem przednie lampy na DEPO po II lifcie, myslalem ze coś sie zmieni z oświetleniem ale nie za dużo. Jak jade w czasie deszczu to praktycznie nic nie widać, jedynie na długich. Domyslam sie ze problemem pewnie są żarówki jakie mam, tzn. jakieś zwykłe gebelsowskie.

Pytanie moje brzmi czy żeby zwiekszyć moc świateł zeby cos było widać w nocy a szczególnie w deszczu to czy wystarczy kupić takie żarówki, czy to jest przereklamowane??

http://moto.allegro.pl/osram-h7-night-breaker-plus-90-duo-2szt-kpl-i2068739991.html

Co są dziscie o tych NIGHT BREAKER'ach?? :mysli:

Chyba że HIDy 4300k ale nie mam sprysków i raczej robić ich nie będe więc pewnie ten myk odpada.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam reflektory Bosch i zmieniłem właśnie na te osramy. Jeśli chodzi o jazdę w nocy to zdecydowanie lepiej świecą. Jeśli dochodzi do tego deszcz to jest lepiej niż było ale niewiele. Nie mam porównania jak się jeździ na xenonie w deszczu ale mi sie wydaje że i tak się opłacało. Jeśli chodzi o barwę światła to zmień sobie pozycyjne na Philipsa xenon look albo jeszcze lepiej led i będziesz miał o wiele bielsze światło :kox: . W przeciwmgielnych też mam te same osramy i fajny efekt jest w nocy gdy jest ciemno :kox: Ogólnie wymiana na :good:

Link to comment
Share on other sites

hmm...ale światla pozycyjne prócz wyglądu to w jaki sposób wpłyna na oświetlenie drogi, one praktycznie nie oświetlają jej, chyba że w połączeniu z mijania cos dadza :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Ja mam te osramy i jestem z nich bardzo zadowolony. Jak kupowałem dostałem ostrzeżenie że wytrzymują 3 miesiące i się palą. Jak narazie świecą, w marcu będzie równy rok od dnia zakupu, więc te wiadomości to też są chyba nieliczne opinie. Chociaż loginie myśląc to lepsze światło musi mieć jakąś drugą negatywną stronę, ale ja jeszcze jej nie poznałem. Większa moc=większej ilości ciepła, więc podejrzewam że za jakiś czas mogę się spotkać z przepalonymi gniazdami, ale zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

Miałem kiedyś w A3 osram+90% i fajnie świeciły. Philipsy kupiłem później i w sumie bardziej zadowolony byłe z osram-ów a są tańsze. HID - jeśli nie boisz się, że dowód mogą zabrać to jak najbardziej montuj. Kumpel ma 4300 i mówi, że światło jest super a ile w tym prawdy nie wiem.

Link to comment
Share on other sites

hmm...ale światla pozycyjne prócz wyglądu to w jaki sposób wpłyna na oświetlenie drogi, one praktycznie nie oświetlają jej, chyba że w połączeniu z mijania cos dadza :mysli:

Ładny efekt :naughty: światło jest o wiele bielsze, prawie jak xenon :naughty:

swiatla pozycyjne sluza do okreslenia pozycji pojazdu na drodze a nie do jazdy he he

A czy ktoś tu napisał że na pozycyjnych jeździ :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Mam nadzieję że mi też te Osramy wytrzymały by min rok w reflektorach :wink4:

Wolałbym Hidy, wiadomo, ale raz że pewnie przy braku sprysków oslepiałbym czasami innych kierowców, a po drugie ten dowód. Ponoć jest tak ze jak na miejscu usunąłbym "usterkę" to nie zabiorą, czyli musiałbym jakieś normalne żarówki ze soba wozić :cool1:

swiatla pozycyjne sluza do okreslenia pozycji pojazdu na drodze a nie do jazdy he he

Tak wiem, dlatego zastanwaim sie w jaki sposób bielsze światło by było ale tomaszstn już wyjaśnił :wink4:

No i fakt nikt nie pisał że się na nich jeździ :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Miałem je w B5 ale do Bixów nie ma porównania. Ale jak na źarówki a nie żarniki świecą dość dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Mam nadzieję że mi też te Osramy wytrzymały by min rok w reflektorach :wink4:

Wolałbym Hidy, wiadomo, ale raz że pewnie przy braku sprysków oslepiałbym czasami innych kierowców, a po drugie ten dowód. Ponoć jest tak ze jak na miejscu usunąłbym "usterkę" to nie zabiorą, czyli musiałbym jakieś normalne żarówki ze soba wozić :cool1:

swiatla pozycyjne sluza do okreslenia pozycji pojazdu na drodze a nie do jazdy he he

Tak wiem, dlatego zastanwaim sie w jaki sposób bielsze światło by było ale tomaszstn już wyjaśnił :wink4:

No i fakt nikt nie pisał że się na nich jeździ :tongue4:

Kolega który sprzedawał mi te zarówki to zaznaczył aby wsadzić bańki na chwilę do spirytusu i oczywiście nie dotykać bańki palcami podczas montażu. Ja już też jeżdżę kilka miesięcy i nic się nie dzieje. Uprzedając pytania to wyjaśniam że spirytus rozpuszcza tłuszcz i przez to żarówki będą świecić dłużej :decayed:

Co do Hidów to oślepiać nie będziesz jeśli wszystko dobrze ustawione i nie będziesz przeciążał auta aby Ci d*pa mocno siadła. Myślę że jak trafisz na poje...nego psa to i tak Ci dowód zabierze ale znam wiele osób które jeżdżą na hidach i nie narzekają. Po drugie odpowiedz sobie na pytanie kiedy miałeś w aucie kontrolę świateł przez policjanta :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Miałem je w B5 ale do Bixów nie ma porównania. Ale jak na źarówki a nie żarniki świecą dość dobrze.

To zapewne, Bixy wymiataja :decayed:

A jakieś inne mocne żarówki możecie polecić w tej cenie czy te Night Breakery są jedne z lepszych??

Kolega który sprzedawał mi te zarówki to zaznaczył aby wsadzić bańki na chwilę do spirytusu i oczywiście nie dotykać bańki palcami podczas montażu. Ja już też jeżdżę kilka miesięcy i nic się nie dzieje. Uprzedając pytania to wyjaśniam że spirytus rozpuszcza tłuszcz i przez to żarówki będą świecić dłużej :decayed:

Czyli normalnie zanużyć je w spirytusie? Salicylowy może być??

Co do Hidów to oślepiać nie będziesz jeśli wszystko dobrze ustawione i nie będziesz przeciążał auta aby Ci pupa mocno siadła. Myślę że jak trafisz na poje...nego psa to i tak Ci dowód zabierze ale znam wiele osób które jeżdżą na hidach i nie narzekają. Po drugie odpowiedz sobie na pytanie kiedy miałeś w aucie kontrolę świateł przez policjanta :naughty

hehe co fakt to fakt zależy na kogo trafisz, no w sumie raczej nie sprawdzają a 4300k świeci normalną barwą :)

Link to comment
Share on other sites

ja mam kolegę ma passata wymienił lampy na depo soczewka, założyłem mu hid 5000K, wszystko ustawił jak trzeba u diagnosty jeździ już z rok zrobił z 35 tyś km i jeszcze nigdy za światła nikt mu się nie doczepił.

do do żarówek jakie byś nie włożył (chodź proponowane przez ciebie są ok sam na nich jeździłem teraz w długich są) zawsze nie będzie to ksenon i tylko jak ksenon założysz uzyskasz najwięcej co można wycisnąć z lamp :wink4:

Link to comment
Share on other sites

kolega ani na ustawianiu ani na przeglądzie nie usłyszał słowa myślę że jak byś hid 4300K założył ładnie przetwornice schował kable poukładał to nie miał byś problemów, chyba ze naprawdę do jakiegoś upierdliwca trafisz

Link to comment
Share on other sites

A długo takie Hidy wytrzymują, jak jest później z kosztami ich wymiany, chodzi i o jakąś dobrą sprawdzoną markę a nie Chinole :)

Link to comment
Share on other sites

A diagnosta nie dowala się że nie ma sprysków??

Dużo zależy od diagnosty, jak się którys uprze to Ci nie da przeglądy chociażbyś mu tam pękł. Ktoś wyżej pytał kiedy ostatnio gliniarze kontrolowali komuś światła, mi parę dni temu, ot tak się wieczorem doczepili bo im się nudziło, a gość był taki, że aż chodził aby mi papiery zabrać, także nie znasz dnia ani godziny. A nie daj Boże jak się przydarzy kolizja albo wypadek, jeżeli wyjdzie że na pokładzie masz niehomologowane oświetlenie to z dużym prawdopodobieństwem możesz pożegnać się z odszkodowaniem, a jeżeli ktoś zostanie ranny to będą dodatkowe nieprzyjemności. Jeżeli np. sprawa oprze się o sąd, a druga strona będzie wiarygodnie dowodzić, że ją swoim hid- em oślepiłeś i spowodowałeś kolizję, to już z automatu masz w takiej sprawie gola.

Na marginesie, sprawne i nie zestarzałe światła halogenowe, a ksenonowe to nie jest żadne niebo, a ziemia więc nie ma co się porywać i jeździć nielegalnie na chińskim szajsie w lampach :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

żarniki ja mam po 50zł ale to d4s przetwornica mnie do tego zmusiła, a tobie polecam zestaw pod h7 d2s żarniki już od 15 zł w górę, co do ich jakości chodź by rok wytrzymały to koszt żaden, drugiemu wymieniałem z ori d2s bo się wypaliły na jakieś po 25 zł kupił i jest mega zadowolony śmiga już 4 miesiąc

u kolegi z passata rok świecą i nic im nie jest, co do przetwornic to jakieś cyfrowe żeby szumu nie powodowały.

Link to comment
Share on other sites

W sumie to co majkel_majki pisałeś to daje do myślenia, albo bawić się na całego i robić spryski itp albo mocniejsze żarówki założyć :)

Co do żarników to w sumie koszt nie jest taki straszny jesli chodzi o d2s,

no to muszę się teraz dobrze nad tym zastanowić :mysli:

Link to comment
Share on other sites

dokładnie przemyśl co chcesz mieć, ja zaczynałem od osrama skończyłem na bi-ksenonie ze spwyskami, w sumie koszt spryskiwaczy nie jest taki powalający

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...