Jump to content

johnnythebest

Pasjonat
  • Posts

    357
  • Joined

  • Last visited

About johnnythebest

Informacje

  • First name
    Janusz
  • Location
    Gliwice

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

johnnythebest's Achievements

6

Reputation

  1. Czy do Clay Sponge uzywasz ADBL CLAY GLIDE czy na wodzie robisz?
  2. Ostatnio spróbowałem środkiem do opon MEGUIAR'S Endurance, w końcu ramki też są gumowe i po kilku dniach deszczowo-słonecznych nadal są czarne, zobaczymy na jak długo
  3. To lepiej tu i tu jak chyba nigdy nie był zmieniany
  4. do wymiany oleju w quattro, tam razem ze skrzynia olej sie zmienia, tak?
  5. Do 1.9 AVF quattro 2l tego oleju styknie, tak?
  6. Odnośnie korony dające wiele do myślenia jest to, że z sieci znika wiele wypracowań czy filmów takich jak wywiad Marcina Wieczorka z Piotrem Schrammem, gdzie mocno punktuje i obnaża sytuację całej tej pandemii. Wirus jest, nie neguję tego ale jest wiele innych chorób, gdzie więcej ludzi na nie umiera, a tutaj na siłę wmawia się ludziom, że ta korona jest najstraszniejsza na świecie i inne choroby już nie istnieją... Kochajmy teorie spiskowe bo tak szybko od nas odchodzą
  7. Kto nie słuchał, polecam bo warto
  8. Ma to wpływ na geometrię czy nic się nie dzieje? No właśnie lecą tam dwa wężyki i plastikowa osłona. Osłonę i te wężyki poluzowywałeś?
  9. Powiedzcie czy podczas demontażu "banana" poluzujecie trzy śruby od sanek, żeby wyciągnąć śrubę mocującą wahacz, która blokuje się przy podwoziu? Jeśli tak to czy ma to wpływ na geometrię? Widziałem filmy z wymianą w B5 ale tam trochę inaczej to wygląda.
  10. Czy po zaślepieniu EGR trzeba go programowo wyłączyć?
  11. Orientujesz się jak wygląda sprawa usunięcia EGR? Na forum widziałem podzielone zdania, jednym lekko na jałowym biegu drga albo inaczej gaśnie auto, u innych nic się nie dzieje. Zastanawiam się czy warto kupować nowy EGR czy całkowicie go usunąć. Z tego co wywnioskowałem to większość tunerów jest za usunięciem go.
  12. Zanitowanie dziur to zabieg tymczasowy? Mają one jakieś znaczenie? Bo jak tak to lepiej nowy kupić a jak nie to nity i uszczelka, zawsze to taniej ;-)
  13. Czy EGR jest do wymiany czy kwestia uszczelek? Mokro jest na łączeniu ale też poci się pod tym "grzybkiem".
×
×
  • Create New...