majkel_majki

Pasjonat
  • Zawartość

    3000
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O majkel_majki

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Gdańsk

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      2.5 TDI V6
    • Kod silnika
      AKE
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Jeżeli koszt 1200 zł za nowy dwumas do skrzyni 5 jest kolosalny to ja wymiękam. Poza tym zwróć uwagę, że jednomas jest cieńszy od dwumasy i w związku z tym zestaw docisk + łożysko od AWX może, a raczej na pewno nie będzie wysprzęglać.
    2. Po co jednomas? Dwumas bez problemu ogarnie tą moc i moment, stracisz komfort ruszania i przełączania biegów, a punktów do respektu na dzielni za jednomas ze złomowca i wydumane sprzęgło nie ma Jeżeli skończyła się tarcza i ślizga to oddaj ją lepiej do nabicia kevlarem albo wstaw po prostu nowy seryjny komplet i temat sprzęgła masz załatwiony.
    3. Masz naprawdę wyjątkowego pecha do tych przepływomierzy, one normalnie nie padają na używanym oryginale auto jeździło?
    4. Skrzynia do rozebrania, to jest usterka mechaniczna.
    5. Pytanie w jakim stanie są opony, jeżeli są koślawe to oczywiście można je wyważyć, ale od 100 kmh w górę i tak będzie biło. A4 generalnie są bardzo wrażliwe na jakość kół, krzywe felgi i dziadowskie opony dają popalić. Dobry wulkanizator pozna krzywa felgę i wadliwa oponę, zmień zakład najlepiej na taki, który dysponuje wyważarką z testem drogowym.
    6. Wszystko gra, komunikat informuje o tym aby przy wybieraniu trybu jazdy trzymać wciśnięty hamulec nożny co do gaśnięcia komputera spróbuj wcisnąć przycisk reset na prawej manetce, wyświetlacz powinien się zapalić.
    7. Jeżeli to się stało w b5 to nie ma tragedii, zwrotnica jest żeliwna. Potrzebny duży młot i palnik, grzejesz i wybijasz aż wylezie, nową śrubę warto umoczyć w smarze przed wkręceniem, zmniejszasz wtedy prawdopodobieństwo zapieczenia się jej w zwrotnicy.
    8. Błędów może i nie ma, ale czy sprawdzałeś jakie temperatury podaje czujnik? Nie jest to oryginał, a z zamiennikami różnie bywa.
    9. Moim zdaniem należałoby zacząć od podmiany czujnika, one czasem się tak zachowują.
    10. Przy MCE, wychodzą tam wtyczki, w jednej z nich są prawie wszystkie przewody, których potrzebujesz, tylko + po stacyjce musisz wziąć ze skrzynki bezpieczników. Koło MCE znajdziesz też dość miejsca aby ulokować moduł świateł dziennych.
    11. Nie da rady, brak obsługi a2dp w fabrycznym module bt to uniemożliwia.
    12. Możesz wymienić sam termostat, jeżeli mechanik ma trochę oleju w głowie i sprytne ręce to obędzie się bez ściągania paska i jego wymiany. Rolek i napinacza po takim przebiegu bym na pewno nie ruszał.
    13. Jeżeli będzie zrobione z głową i na prasie, a nie na chama młotem w imadle to będzie ok.
    14. Jeżeli sworzeń jest ok bez luzów to można pokusić się o wymianę wyłącznie tulei.
    15. Z tą chłodnicą szkoda zachodu bo efekt praktycznie niezauważalny i otrzymujesz + 100 pkt. do współczynnika wiochy . Pomóc może tylko webasto, dłuższe trasy albo wymiana auta na benzyniaka.