Jump to content

majkel_majki

Pasjonat
  • Content Count

    3,223
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

13

2 Followers

About majkel_majki

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    Jaguar
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2018
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    1B
  • Drive
    RWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Geometria tylnej osi sprawdzona?
  2. majkel_majki

    Dmuchawa

    Coś musi być nie tak z kanałem doprowadzenia powietrza z zewnątrz. W momencie gdy uruchamiasz spryskiwacze automatycznie uruchamiany jest obieg wewnętrzny i jeżeli wtedy dmucha normalnie to szukałbym tylko po drodze dopływu świeżego powietrza z zewnątrz.
  3. majkel_majki

    Dmuchawa

    Sprawdziłbym filtr kabinowy.
  4. Możliwe, ale ono zazwyczaj hałasuje przy wciśniętym sprzęgle. Ktoś musiałby to osłuchać.
  5. Lubryfikacja to kompletny bezsens, instalację trzeba dobrze wystroić, wtedy nie będzie ubogo.
  6. Koniecznie zaaplikuj top, bez niego fotele bardzo szybko łapią później brud.
  7. Prawdopodobnie dwumas, one niezbyt lubią przypalanie. Na Twoim miejscu jeździłbym aż zacznie hałasować i telepać i wtedy wymienił.
  8. Super, zamach robiony na zamówienie?
  9. Uderzeniówka jest na pokładzie, ale przy takiej kolizji raczej nie wystrzeliła- odcięłoby prąd w aucie. Może być niestety bałagan w głowicach myślę, że warto najpierw założyć koło, nowy pasek i sprawdzić kręcąc ręcznie wałem czy nie się blokuje.
  10. Może nie całkiem nie tak, ale podstawowe cechy tego silnika są takie, jak poniżej: Pali- dużo: z automatem w quattro 7-12l/ 100 km to są realne wartości, jak ktoś się uprze to i te 12 przekroczy. Jedzie- nieźle, ale bez rewelacji, 2.5 z quattro i automatem jest bardzo ciężkie, w dodatku tiptronic masakrycznie zamula to auto, szczególnie jak jest już zużyty konwerter. Awaryjność- w normie, drobiazgi z osprzętu, może turbo, możliwe że padnie pompa wtryskowa, ale koszty regeneracji dzisiaj już nie zabijają. Ten rocznik nie miał już problemów z wycierającymi się konikami i wałkami rozrządu, ale problem uklepanych hydropopychaczy może się pojawić, jest to trudne do zdiagnozowania i może w najgorszym razie skończyć się uszkodzeniem krzywki wałka. Relatywnie droga jest wymiana rozrządu, z robocizną w uznanym zakładzie i napędem pasowym osprzętu trzeba liczyć ok. 1800 zł.
  11. Jeżeli to rok modelowy 2004 to kod silnika na 90% będzie BDH. Co do konfiguracji napędu, zastanów się czy na pewno tego chcesz bo ten napęd trzeba kupować z pewną świadomością konsekwencji i jego ułomności.
  12. majkel_majki

    osram D3S

    40% to jest właśnie taki typowy upust IC na wybrane części dla warsztatów. Zwrotów czujników i ogólnie części elektrycznych z tego co pamiętam nie przyjmują, więc jest ryzyko że żarnika nie przyjmą. Musisz zapytać.
  13. majkel_majki

    osram D3S

    Ceny intercarsu dla detalu są z sufitu. Upusty na warsztaty też generalnie bez szału, ale cena która podałeś jest osiągalna.
  14. Jaka klasa wagowa Ciebie interesuje? Mam 1BV klasa wagowa 9 w dobrym stanie i chętnie się pozbędę.
×
×
  • Create New...