majkel_majki

Pasjonat
  • Zawartość

    2821
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O majkel_majki

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Gdańsk

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      2.5 TDI V6
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Można wyjąć silnik, ale będzie drożej
    2. Jeżeli auto dostaje drgawek przy ruszaniu to na 100% sprzęgło.
    3. Osuszacz jest do wymiany jak postoi 10 minut na powietrzu otwarty, także do wymiany.
    4. Zapalenie ESP nie musi być związane z pompą, szukaj błędów w module abs i sprawdź włącznik świateł stopu czy zawsze odbija. Przyspieszasz kąt kręcąc w prawo.
    5. Sporo bierze, silnik albo zakatowany, albo nieszczelny i nieźle z niego cieknie.
    6. W takim razie można spróbować trochę przyspieszyć kąt wtrysku. Co do kiepskiego odpalania na mrozie to raczej winiłbym świece żarowe.
    7. Jeżeli lubisz się gimnastykować to być może i nie, ja tam nie mam cierpliwości sięgnąć. Zresztą po co utrudniać sobie życie skoro procedura serwisowa traktuje inaczej?
    8. Biorę, daj proszę znać na PW.
    9. Jak chcesz luzować śruby i dokręcać na wsadzonej do auta kolumnie? Jeżeli są włożone stronami jak fabryka kazała to nie złapiesz nakrętki kluczem. Zalecana pozycja wahaczy z instrukcji wystarczy, nie ma co się zabijać.
    10. Szczerze? Jeżeli dobrze pali to ja bym niczego nie ruszał, fabryka zaleca kąt pomiędzy 0- 4 ATDC.
    11. Zapewne rozkręca układ na kawałki i płucze rurka po rurce. Dobra metoda tylko pracochłonna.
    12. Oj chyba mało auta katowałeś, pokrzywienie dobrych tarcz podczas debilnej jazdy ulicznej albo na trakcdayu nie jest specjalnie trudne.
    13. Automat i ręczna 6'tka przychodzą na inne sanki (chyba nawet te same) niż 5'tka, jeżeli akie zastosujemy to odpada rzeźbienie przy mocowaniach skrzyni- wszystko pasuje jak klocki lego na oryginalne łapy od 6 i poduszki.
    14. Na pewno do silników V6 benzynowych i diesla przy sprzęgle 240mm z dwumasem nie potrzeba dystansu, przy motorach R4 szczerze mówiąc to sam się już w tym gubię, dawno nie przerabiałem tematu. Lepiej się w dystans zaopatrzyć, w razie czego sprzeda się go bez problemu bo to chodliwy towar.
    15. Jeżeli akumulator jest sprawny (a wyglądana to, że jest) to znaczy, że masz upływność prądu w aucie i wtedy 2 dni wystarczą na wyładowanie aku do zera. Poszukaj na forum, jest sporo napisane na temat rozładowywania akumulatora, przeważnie winna jest nie usypiająca się po zamknięciu auta sieć CAN i pobór prądu w stanie spoczynku może sięgać dobrych kilku amperów. Na marginesie, rada szwagra była do bani, dobrze, że nie uwaliłeś np. ECU, one są czułe na takie zabawy bez prądu.