majkel_majki

Pasjonat
  • Zawartość

    3152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

4

O majkel_majki

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Gdańsk

    Auto

    • Model
      BMW
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2018
    • Silnik
      Inny
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      RWD
    • Skrzynia
      Automat
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. majkel_majki

      Tak ma być, to jest normalne zachowanie klimatyzacji w a4.
    2. majkel_majki

      Uważam, że w b5 potencjalnie obydwa są zużyte w stopniu stawiającym tuning na wejściu, bez wyjęcia i weryfikacji stanu silnika i osprzętu, pod znakiem zapytania.
    3. majkel_majki

      Podejrzewam, że po prostu nie zwróciłeś na to uwagi
    4. majkel_majki

      To jest normalne, w lewarku klika elektromagnes, który wciśnięciu hamulca zwalnia blokadę przesunięcia dźwigni.
    5. majkel_majki

      Nie zmienia to faktu, że podatność na modyfikacje 2.8 jest prawie zerowa, a do tego większość egzemplarzy z racji wyeksploatowania i tak nie trzyma fabrycznych parametrów- ucieka głównie moment obrotowy na skutek niedomagań osprzętu.
    6. majkel_majki

      Najwięcej sensu ma operacja wstawienia drugiego słupka 2.5 z nowszych roczników z poprawionymi głowicami- wdzięczne i bezawaryjne silniki.
    7. majkel_majki

      Pamiętam, że wsadziłem później pełne śruby do regulacji geometrii od bmw e39, były łatwo dostępne, tanie i pasowały wymiarami. I nie miały już nacięć jak oryginalne.
    8. majkel_majki

      Domowego sposobu nie znam, ale raczej pompa. One wytrzymują +/- 400 tys. km i to pod warunkiem, że mają właściwy stan i jakość oleju w układzie.
    9. majkel_majki

      Pompy różnią się wydajnością i króćcem zasilającym- V'ki i rzędówki mają go skierowanego w innym kierunku, musisz porównać na zdjęciach bo pozostałe wymiary i punkty mocowania są identyczne. Teoretycznie da się obrócić króciec bo jest wciskany, praktycznie bywa różnie.
    10. majkel_majki

      Zamiana 1 do 1 to to nie będzie. Poczytaj, poszukaj, na forum jest sporo informacji odnośnie montażu RNS-E i modułu bluetooth.
    11. majkel_majki

      Z fabrycznych tylko RNS-E, na dzień dzisiejszy montaż RNS-D jest kompletnie bez sensu.
    12. majkel_majki

      Przerabiałem temat kiedyś u siebie w b6, paskudna sprawa. Skończyło się na cięciu śruby brzeszczotem, wymontowaniu wahacza, wpasowaniu nowej tulei i wkręceniu nowej śruby. Jeżeli wózek nie jest opuszczony ani wymontowany z auta to dostęp do drugiej śruby wahacza jest całkiem "ciekawy". O wybijaniu zapomnij, śruba siedzi w tulei na amen, a poza tym za mało miejsca żeby zamachnąć się młotem..
    13. majkel_majki

      Najlepsza opcja to zostawić tego knota i zabrać się za 1.8T albo 2.7 biT, grzebanie przy silnikach wolnossących jest drogie, przyrosty są małe, a 2.8 nieszczególnie jest podatne na tuning.
    14. majkel_majki

      Czujnik możesz spokojnie zmienić sam, góra 10 minut roboty jeżeli nie upuścisz zawleczki czujnika.
    15. majkel_majki

      Czujnik temperatury koło turbo do wymiany.