Jump to content

majkel_majki

Pasjonat
  • Content Count

    3,193
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9

About majkel_majki

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    Jaguar
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2018
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    1B
  • Drive
    RWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeżeli jest sprawna, nie dotykamy.
  2. Jeżeli jest Stag to mamy odpowiedź, licznik km do serwisu lpg dojechał do 0 i zaczęło przypominać. Po zresetowaniu licznika interfejsem trzy sygnały znikną.
  3. Normalne łożysko wprasowywane w zwrotnicę, takie jak to: https://allegro.pl/oferta/febi-lozysko-kola-tyl-audi-a4-b6-b7-quattro-7364991813
  4. Masz na pokładzie instalację gazową na sterowniku Stag? Ten dźwięk brzmi jak sygnalizacja konieczności wykonania przeglądu instalacji i zdecydowanie nie przypomina trzech sygnałów z licznika, które sygnalizują poważne usterki. Ewentualnie czy masz jakieś dodatkowe zabezpieczenia?
  5. Jeżeli nie demontowałeś pompy wtryskowej i nie ściągałeś jej paska to nic nie trzeba ustawiać.
  6. Spalanie idzie mniej więcej litr do góry w każdych warunkach poza ecodrivingiem- historie o spadku spalania po czipie to bzdury bo po pierwsze pompa podaje więcej paliwa, a ten silnik do oszczędnych nie należy, a po drugie mocniejsze auto jednak prowokuje i będziesz bardziej wciskał gaz żeby fajnie jechało. Osprzęt, czyli turbo, wtryskiwacze i pompa wtryskowa spokojnie poradzą sobie ze wzrostem mocy na ok. 200 parę koni, o ile jest całość w dobrym stanie. Jeżeli pompa będzie już trącona to po prostu nie poda więcej niż seria paliwa co wyjdzie od razu albo uszkodzi się sterownik. Z doświadczenia mówię maksymalnie po kilkunastu tys. km od modyfikacji. Szczególnej filozofii przy chiptuningu tego silnika nie ma bo to prosty motor. Nie daj sobie tylko wyłączyć programowo egr bo bez niego ten silnik chodzi głośno i twardo, do tego dużo wolniej się nagrzewa do temperatury roboczej, a odczuwalnych korzyści z tytułu wyłączenia egr-a brak.
  7. Ja u siebie miałem akurat program z ABT, na 204 km i 410 Nm bodajże. Lepiej szedł z dołu i reakcja na gaz była bardziej spontaniczna, ale okupione było to wyższym spalaniem no i pompa wtryskowa krótko po tej operacji się poddała i wymagała regeneracji.
  8. Zależy od tunera, w moich okolicach przedział kształtuje się od 500 do 1000 zł.
  9. Niestety nie, 2.5 nie jest elastyczny z dołu z dwóch powodów: stare, duże turbo do rozkręcenia i niska dawka na małych obrotach aby auto nie puszczało "bąków" zanim turbo wstanie, jakakolwiek normalna jazda zaczyna się dopiero od 1600-1800 obrotów. Tak na marginesie, jesteś pewny, że konwerter w skrzyni nie przepuszcza? Zużyty konwerter, konkretnie powycierane łopatki turbin wewnątrz bańki może dawać wrażenie mułowatości przy ruszaniu z miejsca, nawet przy braku innych objawów typu drgania i szarpanie.
  10. Bez zrobienia chipa tak będzie, 2.5 niezbyt żwawo rusza z niskich obrotów. Pozostaje się przyzwyczaić albo rozejrzeć za tunerem.
  11. Standardowa żarówka H7 ma wydajność 1500 lumenów, te palniki ksenonowe 25 W 2000 lumenów- zastanów się czy warto w to iść bo dużo lepszego światła nie uzyskasz. Prawdopodobnie nie zauważysz nawet różnicy gdy lampy żarówkowe bez spryskiwaczy, które jak rozumiem masz na wyposażeniu trochę się przybrudzą.
  12. Podaj paliwo z bańki bezpośrednio na pompę, jeżeli odpali to pozostaje szukać nieszczelności na przewodach paliwowych.
  13. Jeździłem na 1bv + 225/45 r17 i było strasznie, tzn. w zakrętach kleił super, ale amortyzacji zero i na dodatek zaczął wysiadać mi kręgosłup po roku takiej jazdy (40 tys. km).
  14. Objawy są książkowe, ale rutyna czasem gubi... Możesz spróbować podstawić drugą, identyczną (nry katalogowe) i sprawną pompę. Podmiana samego sterownika jest trochę ryzykowna i spowoduje na 100% rozjechanie kalibracji sprawnej pompy dawcy- czujnikiem na wałku wewnątrz pompy nigdy nie trafisz w dokładnie to samo miejsce, a właściciel pompy może nie być z tego powodu zadowolony.
  15. Sterownik pompy skończył się.
×
×
  • Create New...