Skocz do zawartości

zbyszek512

Pasjonat
  • Postów

    145
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zbyszek512

Osiągnięcia zbyszek512

0

Reputacja

  1. Witam. W aucie mam sonde Boscha nr. 058 906 265 i jest napisane jeszcze 12V L5 . Czy ta sonda jest szerokozakresowa czy ma określony zkres napięcia pracy? Pytam bo nie wiem jaka opcje wybrac w programie po podlączeniu sterownika LPG do kompa.
  2. Tak Panowie, z tego co wiem to tył i przód to to samo. nie polecam tanich łożysk, przed zimą zakładałem łożyska Otimala i na sezon letni miałem znowu wymianę , teraz mam FAG zobaczymy ile pociągnie. dodam, że przednie łożyska są w stanie idealnym a tył robiłem drugi raz
  3. Dzisiaj postanowiłem rozkręcić listwe i ze zdziwieniem zobaczyłem, że znajdują się w niej 3 urwane gumki z zaworków, które musiały zostać w listwie po ostatniej wymianie 4 zaworków (widać je na zięciu, są bez gumeczek). Usunąłem je i mam nadzieje , że to któraś z nich podpierając zaworek powodowała uchodzenie gazu do kolektora ssącego. Jutro z rana będzie próba
  4. peter1983 - samo przełączenie na Pb nic nie da bo jeśli masz nieszczelnośc gaz nadal będzie przedostawał Ci się do kolektora ssącego, musisz zakręcic zawór w butli i wypalic resztki gazu z układu[br]Dopisany: 26 Listopad 2010, 09:32_________________________________________________honzik07 - co to za listwa to ja nie wiem ale mam fotkę bo ją rozbierałem w zeszłym roku i wymieniałem zaworki bo mi sie te gómki poodrywały , może ktoś powie co to jest za monstrum?
  5. Świece wymieniłem w Grudniu zeszłego roku, zrobiłem na nich jakieś 15k km. [br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 21:17_________________________________________________Zostawiłem auto na Pb, wcześniej zakręciłem zawór w butli i wypaliłem resztki gazu w instalacji. Zobaczymy jaki będzie efekt rano [br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 21:20_________________________________________________Dzisiaj rano auto odpaliło bardzo ładnie bez zbędnego kręcenia i co jest dziwne po 12-godzinnym postoju w pracy też odpaliło ładnie, zobaczymy co będzie jutro. Może zawór elektromagnetyczny przy butli nie trzyma, jest coś takiego możliwe, że po wkręceniu zaworu ręcznie zawór elektromagnetyczny zaczoł się dobrze domykac
  6. Może mamy problem z pompką paliwa?Ciekawe czy na VAG-u da rade to wykryć?
  7. bardzo dobry pomysł wojtek79 , przeprowadzę Twój test i zobaczymy co z tego wyniknie
  8. jak będę na spocie to porosze kumpla ale to jeszcze troche potrwa
  9. nie mam VAG-a pod ręką więc jest to nie możliwe jak narazie
  10. jeżeli masz gorący wlot i wylot z chłodnicy to może być pompka wodna, przy takiej temp. rury powinny być naprawdę gorące
  11. w b5 pompka się włącza jak zaczynasz kręcić rozrusznikiem
  12. może zawór upuszczający spaliny jest źle wyrególowany albo rozrególpwal Ci się w czasię jazdy i spaliny w komoże turbo podnoszą temp. plynu chłodzacego
  13. nie bardzowie wierzę , że po wymianie aku problem minie pozatym auto kręci szybko i długo więc nie widzę tu winy w aku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...