Skrable 0 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam Czytających! Kłopoty są podczas odpalania: Musze długo kręcić aby odpalić zawsze kiedy auto jest zimne,krece dłużej niz 3-5 min. w krótkich odstępach.Po odpaleniu mocno dymi przez chwile.Kidy jest ciepły odpala jak nowy niema problemów. Sprawdzony był na kompie-i nic. Wymienione zostały świece , przewody zapłonowe , zestaw naprawczy w kolektorze ssącym, nowy akum. Przeprowadziłem test z odcięciem gazu na noc i nic tzn bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad.jpg 1 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Może czujnik temperatury cieczy chłodzącej poszukaj na forum było na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 też mi sie tak wydaje że to czujnik. dziwi mnie że vag nic nie pokazał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrable 0 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Panowie!,póki co dziękuje. Czy to jest czujnik (4pinowy) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek512 0 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Może mamy problem z pompką paliwa?Ciekawe czy na VAG-u da rade to wykryć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szabelek 0 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 U mnie jest identyczny problem,tylko ze u mnie auto jest bez LPG.Pompe paliwa sprawdzalem,paliwo jest tloczone i nadmiar wraca przewodem zwrotnym.Silnik lapie,ale ciezko mu odpalic, z popychu pali od razu i po odpaleniu mozna go odpalic z kluczyka.Ostatnio niby bylo juz wszystko ok,ale problem wrocil.[br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 21:46_________________________________________________Czujnik temperatury cieczy chłodzącej do wymiany wg. Was??Mozna ominac go w jakis sposob zeby sprawdzic czy to jego wina?Nie chcial bym niepotrzebnie kupowac nowego,bo jako ze jeszcze sie ucze to kase musze oszczedzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad.jpg 1 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Czujnik można sprawdzić w książce "sam naprawiam" są podane wartości rezystancji przy odpowiednich temperaturach, miernik w rękę do dzieła :> dla temperatury około zera między 5000 a 6500 Ohm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrable 0 Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Witam Czytających! Kłopoty są podczas odpalania: Musze długo kręcić aby odpalić zawsze kiedy auto jest zimne,krece dłużej niz 3-5 min. w krótkich odstępach.Po odpaleniu mocno dymi przez chwile.Kidy jest ciepły odpala jak nowy niema problemów. Sprawdzony był na kompie-i nic. -Wymienione zostały świece , przewody zapłonowe , zestaw naprawczy w kolektorze ssącym, nowy akum. -Przeprowadziłem test z odcięciem gazu na noc i nic tzn bez zmian. -Wymieniony czujnik czieczy chłodzącej SPRAWDZIŁEM świece, okazało sie że ZALANE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad.jpg 1 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 A regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szabelek 0 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Zajrzyj do baku i zobacz jak tam sytuacja wyglada. Sa tam dwa przewody karbowane,ktore moga sie zagiac i uniemozliwia to przeplyw paliwa. U mnie tak bylo,zagiety byl przewod porwotny,paliwo nie mialo gdzie odplynac i silnik sie zalewal. Po naprawie przewodu wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89pawel89 0 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 nie zawsze vag wykryje uszkodzenie czujnika temp cieczy. Odnosnie regulatora cisnienia paliwa to nalezy sciagnac wezyk od podcisnienia i zoabczyc czy nie ma w nim paliwa. Jest to jedn z podstawowych sposob na sprawdzenie owej czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrable 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Dziękuje za pomoc! Cisnienie sprawdziłem -jest ok. Świece nadal zalewa,sprawdze przewody w baku-to jest myśl. Pomysły sie kończą do bani Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szabelek 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Pomysly sie koncza,ale moze ten ostatni zadziala U mnie tydzien temu wlasnie to bylo powodem problemow,a teraz autko pali elegancko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 spróbuj dopalić auto przy odłączonej przepływce ... moze cos sie tam chrzani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam czy kolega Skrable znalazł przyczyne? bo chiał bym się podpiąc pod temat mam to samo z moją A4 i szukam tu roziązania Pozdrawiam i Sczesliwego Nowego Roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 problem moze tkwic we wtryskach. przed wczoraj znajomemu robiłem podobny temat. długie krecenie zazwyczaj rano. winne 2 wtryski - zalewały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Rozumiem czy moge sam sprawdzic Twoją teorje czy musze z tym jechac do mechanika? jesli tak jak? Pozdrawiam i Dosiego Roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się