Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Długie kręcenie silnikiem


Skrable

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Czytających! :hi:

Kłopoty są podczas odpalania:

Musze długo kręcić aby odpalić zawsze kiedy auto jest zimne,krece dłużej niz 3-5 min. w krótkich odstępach.Po odpaleniu mocno dymi przez chwile.Kidy jest ciepły odpala jak nowy niema problemów.

Sprawdzony był na kompie-i nic.

Wymienione zostały świece , przewody zapłonowe , zestaw naprawczy w kolektorze ssącym, nowy akum.

Przeprowadziłem test z odcięciem gazu na noc i nic tzn bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest identyczny problem,tylko ze u mnie auto jest bez LPG.Pompe paliwa sprawdzalem,paliwo jest tloczone i nadmiar wraca przewodem zwrotnym.Silnik lapie,ale ciezko mu odpalic, z popychu pali od razu i po odpaleniu mozna go odpalic z kluczyka.Ostatnio niby bylo juz wszystko ok,ale problem wrocil.[br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 21:46_________________________________________________Czujnik temperatury cieczy chłodzącej do wymiany wg. Was??Mozna ominac go w jakis sposob zeby sprawdzic czy to jego wina?Nie chcial bym niepotrzebnie kupowac nowego,bo jako ze jeszcze sie ucze to kase musze oszczedzac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik można sprawdzić w książce "sam naprawiam" są podane wartości rezystancji przy odpowiednich temperaturach, miernik w rękę do dzieła :> dla temperatury około zera między 5000 a 6500 Ohm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Czytających!

Kłopoty są podczas odpalania:

Musze długo kręcić aby odpalić zawsze kiedy auto jest zimne,krece dłużej niz 3-5 min. w krótkich odstępach.Po odpaleniu mocno dymi przez chwile.Kidy jest ciepły odpala jak nowy niema problemów.

Sprawdzony był na kompie-i nic.

-Wymienione zostały świece , przewody zapłonowe , zestaw naprawczy w kolektorze ssącym, nowy akum.

-Przeprowadziłem test z odcięciem gazu na noc i nic tzn bez zmian.

-Wymieniony czujnik czieczy chłodzącej

SPRAWDZIŁEM świece, okazało sie że ZALANE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do baku i zobacz jak tam sytuacja wyglada. Sa tam dwa przewody karbowane,ktore moga sie zagiac i uniemozliwia to przeplyw paliwa. U mnie tak bylo,zagiety byl przewod porwotny,paliwo nie mialo gdzie odplynac i silnik sie zalewal. Po naprawie przewodu wszystko jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zawsze vag wykryje uszkodzenie czujnika temp cieczy. Odnosnie regulatora cisnienia paliwa to nalezy sciagnac wezyk od podcisnienia i zoabczyc czy nie ma w nim paliwa. Jest to jedn z podstawowych sposob na sprawdzenie owej czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysly sie koncza,ale moze ten ostatni zadziala :)

U mnie tydzien temu wlasnie to bylo powodem problemow,a teraz autko pali elegancko :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...