Skocz do zawartości

89pawel89

Pasjonat
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 89pawel89

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia 89pawel89

0

Reputacja

  1. Witam wszytkich po długiej przerwie znowu wróciłem do ukochanej marki, chciałem bardzo Was odwiedzic na spociku ale w czwartek wracając przymkneło się oczko i zaliczyłem wysepkę,mam nadzieję że nie długo już będę miał szansę Was odwiedzic:)
  2. Kolego pracuje jako kierowca, lampy kupiłeś jeżeli jest jakieś inne pęknięcie opprócz tego, które jest na foto to oddam Ci pieniądze z nawiązką, rozumiem jakbyś nie widział zdjęć ,zdjęcia są wyraźne i nie rozmyte, więc nie rozumiem całej sytuacji. Napewno nie chciałem nikogo oszukać.......
  3. Witam, potrzebuje pilnie numer do Artur login arturb6 jeżeli nie możecie dać numeru a macie do niego kontakt prekażcie mu prosze że proszę o pilny kontakt!
  4. daj spokój mówiłem CI coś w temacie czekania już więc na spokojnie , ołrajt kliknę tylko nie wiem czy dam rade dziś, tylko musisz powiedzieć konkretnie jakie chcesz te fotki całościowe czy tylko materiału...
  5. I jak tam Arturze? Nadal myślisz:D:D?
  6. jezeli chodzi o swap. TO moja rada jest taka. Skoro zdecydujesz sie robic to samemu, podstawa jest przelozenie silnika i jego odpalenie moze byc na starej skrzyni i heblach. Nie bierz sie za wszystko na raz. W trakie takich prac wychodzi ze trzeba zmienic jakies pierdoly typu klocki tarcze lozyska itp itd. To sie wszytsko kumuluje auto jest rozgrzebane a czlowiekowi sie odechciewa bo koszta bija po glowie. Sam juz bawilem sie w swap jak bylem jeszcze posiadaczem golfa III. Tez chcialem zrobic wszytsko na tip top od odrazu. Taki krok naprawde wiele czlowieka uczy jezeli chodzi o samo pojecie mechaniki oraz wiekszego dystansu i pokory kiedy dostajemy na lep kubel zimnej wody. Napewno mozesz spodziewac sie niespodzianek bo te towarzysza kazdemu swapowi. Nie wiem jak w a4 ale przy przekladkach z angoli w innych modelach spotkalem sie np z problemem przedluzania wiazki aby umiescic w oryginalnym miejscu ECU jak to sie ma w wersji euro. Tak jak poprzednicy pisali bierz auto w calosci a nie sam silnik bo sie zameczysz szukajac gratow. Jezeli bedziesz w miare ogarniety i racjonalnie sobie rozlozysz prace to spokojnie ogarniesz ten temat
  7. tak jak pisze poprzednik musisz go szukac w okolicach kola zamahowego.
  8. sa 2 opcje: 1)blad jak kolega wyzej napisal chwila i po robocie 2) uszkodzil sie sensor poduszek. mialem taki przypadek w swoje audi ze sensor wywalal blad ktorego nie mozna bylo skasowac.
  9. juz gdzies to pisalem spreazrki w VAGach dziela sie tylko na te od 4 i 6 cylondrowcow przewaznie. takze nawet z benzyny 4 cylindrowej kompresor bedzie pasowal do diesla. Kwestia tylko lapy kompresora aby zamontowac go do bloku silnika. Oczywiscie roznica jest takze w przewodach. wiadomo v6 maja inne przewody bo inaczej umieszczony jest kompresor. Cala reszta jest taka sama. Ogolnie klima manualna od climatronica rozni sie tylko kabelkami oraz cala dmuchawa w srodku ktopra jest dozbrojona w czujniki i silniczki
  10. ja z kolei takze nigdy nie mialem problemow z plyben FEBI. Smigalo juz na nim moje 4 auta i wszystko bylo ok
  11. Kolego w moim poprzedniej a4 też mi padł katalizator, zlikwidowałem go i auto chodziło bez zarzutów, na pewno lepiej wstawić rurkę niż pustą puszkę po katalizatorze, bo dźwięk się zmieni.
  12. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=208607.new#new
  13. te same sa we wszytskich a4. ... czy tutaj jest dział sprzedam ?
  14. w takim razie czekamy na jakis wstepny kosztorys. Na przyszlosc bede wiedzial do kogo sie zglosic
  15. urzadzenie to ma takze na celu (przynajmnije w moim alarmie tak bylo) poinformowanie wlasciciela przed opuszczeniem auta ze nie wszystkie drzwi badz klapy zostaly zamkniete dobrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...