Skocz do zawartości

Dave81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dave81

Osiągnięcia Dave81

0

Reputacja

  1. Mam dokładnie to samo. Jeśli silnik jest ciepły nic się nie dzieje. Byłem w serwisie audi i panowie sprawdzili cewki, podobno są dobre. Z tym ,że ja mam zapchany katalizator bo taki błąd zgłasza sonda, może u Ciebie zaczyna się to samo. I trochę obok tematu jeśli mam fizycznie tylko dwie sondy to możliwy jest taki błąd? 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 001 - Upper Limit Exceeded 16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded Mam podejrzenie ,że ktoś majstrował już przy tych katach.
  2. No i właśnie o te zakłócenia mi chodziło. Problem w tym ,że XCARLINK też nie jest wolny od tych wad. I jestem w kropce bo jak wydam ponad 300zł i będzie mi coś pykać, cykać i warczeć to czegoś takiego nie zniosę. Nie jestem audiofilem ale bardzo mnie takie "drobiazgi" drażnią. Pozostanie kupić normalną ori zmieniarkę i tyle.
  3. Witam! Mam właśnie problem z katem , podejrzewam ,że jest zapchany na amen. Auto ma braki mocy i ostatnio wywaliło mi błąd ,że 1,2,3 cylinder miał "misfire". Jest możliwe ,że kat blokuje wydostawanie się spalin i są takie cuda? I jeśli któryś z was dobrzy koledzy napisał mi ocb z tym "pajączkiem i gdzie to jest w silniku? Dziękuję i pozdrowienia.
  4. Witam. Czy skrzynia biegów różni się miedzy modelami quattro a zwykłymi? Coś czuje ,że moja 5 biegowa zaczyna się sypać. więc chciałbym zmienić na 6 biegową teraz i ktoś może z was koledzy orientuje się czy są jakieś problemy przy takiej zamianie? Pozdrawiam.
  5. Witam potrzebny mi olej do mojego skarbeczka A4 3.0 ASN Q podobno wychodzi 6.3L Zastanawiam się nad MIDLAND Crypto3 SAE 5W-30 lub MOTUL SPECIFIC 504-507 Z powodu takiej ilości jest też problem z MOTULEM gdyż chyba z beczek nie leją(chyba ,że się mylę) Który olej do tego silnika polecacie? Pozdrawiam
  6. A co ze spalaniem? Jak zmienia się głośność wydechu?
  7. Witam! Czy przedstawiłby mi ktoś prawidłowe i sprawdzone informacje na temat wycinania katow w tym modelu? Jedni piszą ,że będzie palił o wiele więcej paliwa, jeszcze inni ,że będzie palił tak samo. Mam zapchany kat w serwisie chcą jakieś chore pieniądze. Nie zależy mi na żadnych extra dźwiękach i super osiągach, chciałbym aby nie świecił check i autko chodziło jak należy. Dodam ,że zauważyłem iż kiedy zaczęły się problemy z katami auto pali więcej. (w serwisie stwierdzili ,że kat kompletnie zapchany) Jeśli ktoś posiada rozwiązanie tego problemu , prosiłbym o odpowiedź lub kontakt. Pozdrawiam.
  8. Witam! Mam problem z katalizatorem po prawej stronie. Moje pytanie na każdej rurze są dwie "puszki" jedni nazywają to katalizatorem drudzy katalizatorem wstępnym, mam pytanie jak to się poprawnie nazywa? W serwisie nazwali to : 16805 P0421 001 Katalizator wstępny, rząd 1 Za mała skuteczność Statyczna Czy jest to ta pucha zaraz po kolektorze wydechowym? czy ta druga? Czy ktoś próbował zastąpić tego kata uniwersalnym? Proszę o pomoc.
  9. Podziękowwał! Ile też kosztują cewki zapłonowe do tego modelu? Bo jeśli to nie będą świece to trzeba będzie dalej męczyć.
  10. No po sprawdzeniu bledow byly missfire detected : intermittent w cylindrach 5 i 6 po skasowaniu auto znowu chodzi normalnie Zakupie dzisiaj świece nowe i wymienie. Ktoś wie jakie najlepiej dać do ASN? oryginały czy jakieś inne?
  11. A jak się dowiedzieć który to jest? bo są 4 sztuki.
  12. Witam! Zacznę może od tych błędów na VAG'u 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 001 - Upper Limit Exceeded 16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded Skasowałem błędy i auto nie wskazywało na zmiany w przyspieszeniu itp. Po przejechaniu może z 500km błędy pojawiły się ponownie. Skasowałem je znowu. Ale dzisiaj jadąc na ekspresowce jakieś 120km/h przyspieszyłem do 140km/h i nagle zapaliła się kontrolka silnika i zaczęła mrugać silnik zaczął szarpać i po 10 sekundach prawie wszystko wróciło do normy, kontrolka przestała świecić ale auto stało się jakby mułowate, słabo kręci na obroty, kiepskie przyspieszenie. Nie zdążyłem jeszcze tego sprawdzić, ale może miał ktoś jakieś podobne objawy?
  13. Witam ponownie! Po poprawnym wykasowaniu(za pierwszym razem nie wykasowałem) błędów check engine przestała jarzyć. I niby wszystko było ok. Ale dzisiaj kontrolka znowu zaczęła się jarzyć. Podejrzewam ,że problem z katami powrócił. Ktoś mógłby mi podać numery tych części? Albo namiary na coś tańszego? Nie chciałbym wymieniać wszystkich 4. Jak sie dowiedzieć który to katalizator? Pozdrawiam.
  14. Podłącze się pod temat. Opiszę taką sytuację. Mam 3.0 silnik i przykładowo wskaźnik paliwa jest o co najmniej 1,5 grubości wskaźnika nad czerwoną kreską. Wyłączam silnik. Przychodzę za pare godzin odpalam bryke i wskaźnik jest już na czerwonej kresce (opada o 1,5 grubości wskaźnika). Przejeżdżam 2 kilometry i mocno spada poniżej czerwonej kreski, po następnych paru kilometrach jest już prawie na zero. FIS pokazuje ze jest na 20km. Takie zachowanie jest normalne? Domyślam się ,że wskaźnik głupieje bo paliwa jest bardzo mało. Ale wydaje mi się ,że bardzo szybko zaczyna schodzić kiedy zbliża się do rezerwy.
  15. O dzięki za odpowiedź. Ile taka wymiana? Niema innych rozwiązań? Da się to rozebrać, sprawdzić jakoś? Dzisiaj odpaliłem i nie było kopcenia, silnik zimny lubi sobie leciutko szarpnąć, ale po rozgrzaniu jakby wszystko ok. Wchodzi ładnie na obroty schodzi też szybciutko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...