Skocz do zawartości

powaguspisz

Pasjonat
  • Postów

    1140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O powaguspisz

Informacje

  • Imię
    Mariusz P
  • Miasto
    Białystok przez Polske :)

Auto

  • Model
    A8 D3
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BFM
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

2143 wyświetleń profilu

Osiągnięcia powaguspisz

2

Reputacja

  1. Hej Panowie, troszkę odgrzeje kotleta na prośbę kolegi .. Konkretnie takiego koła szukam .... może ktoś coś wie, ma na zbyciu 026 105 269 L
  2. powaguspisz

    Problem z Gruszkami ASN

    Witam Wszystkich Numer całej gruszki wraz z wałkiem to : 06c 133 611 może ktoś ma na sprzedaż ? Albo są dostępne te same zestawy naprawcze.
  3. powaguspisz

    Opinie na temat 2.4 V6

    ASN już nie mam, a olej jak kupowałem był lany 0W30 zaś przeszedłem na 5W30 i tak było cały czas. Zmiana max 12 tyś. Zawsze też płukanka do silnika, zawsze też dodatek MoS2 bądź ceratek. I nie mam złego zdania i słowa na temat ASN-a.
  4. Pierwszy montaż będzie na 99 % INA Jeśli potrzebny to mam taki zapraszam
  5. A może zwyczajnie popękały Ci przewody w wężyku gumowym w drzwiach, Niestety to bardzo częsty temat w B6 że pękają i łąmą się. 2 razy u siebie łatałem, To nie zamykało drzwi, to szyby, to nie paliła się lampla, to brak lusterka ogrzewania i sterowania. Po złataniu wiązki wszystko działa poprawnie:) A co do parktronika to tak, wystarczy że jedna czujka Ci padniei nie będzie działać nic.
  6. Masz na myśli wyciek z króćca i są dwa wejścia w jednym jest czujnik, a drugi zaślepiony ?? Jeśli tak to jest taki zestaw naprawczy zaślepka czuknika z o-ringem i zaślepką Numer OE 357 198 140S numer Hansa 107-918-756
  7. Jedź sprawdz sondę, sonda w tym silniku jest szerokopasmowa / procentowo się oblicza. Najlepiej jak stoji w okolicach 0 zas jak przekracza -25%/ bądz +25% to masz sondę. Może być do wymiany, chyba że to katy powodują. Ale wszelkie zbierzne błędy moga być tym spowodowane.
  8. Ale czujnik położenia wałków i ewentualnie wariatory nie miały by nic wspólnego z tym że dzieje sie to Tobie tylko na LPG. i zapalają się błędy związane z sondami. Jeśli są to błedy wałka i ewentualnie nastawników to, tutaj raczej jest coś z tym tematem, a druga sprawa że skoro błędy z sonda sa tylko na LPG to czy aby na pewno jest wszystko ok podłączone itp ?? ja nie miałem takiego problemu po odebraniu auta od gazownika, inna sprawa że jeśli jest coś z zondami to nie tylko na lpg będzie źle, ale i też na Bp. Chyba że aż tak go zdusiło, że zgłupiał, i pojawiły się dlatego błędy na wałku, tak bo jeśli zmulił się to mogło gdzieś jakiś błąd złapać. Ale moim zdaniem z tego co tak tu czytam to wychodzi że jest coś z LPG nie do końca zrobione ok, chyba że może też tak być iż na lpg będzie bardziej reagować sonda, i szybciej wykrywa błedy niż na BP, a więc sprawdz sondę samo w sobie jak działa czy poprawnie. Najlepiej na BP wtedy będzie przełożenie.
  9. Taka sama sytuacja jak u mnie to co opisujesz. A więc zostaw w spokoju rozrząd i nie dotykaj się tam tak jak tu ci radzą - nie potrzebnie.
  10. Napiszę to tutaj, bo pisząć w odpowiednim dziale nie umiałem wytłumaczyć o co mi konkretnie chodzi a tu to widać jak na dłoni. Na załączonym przec Ciebie zdjęciu, na wysokości koła zamachowego wychodzą takie dwie rurki - one za pewne idą gdzieś dalej do nagrzewnicy, są na taką złączkę dziwną - mam mega problem co pół roku zmieniam na sztukę dopasowane o ringi bo nie mogą mi w serwisie tego ustalić, kupiłem już chyba z 10 różnych uszczelek i to nie jest żadna z nich, ( nie zdziwił bym się jak w OEM jest to jako cały przewód ) alemoże ktoś miał podobny kłopot i mana to jakieś rozwiązanie.
  11. To co pokazałeś to czujniki wałka rozrządu - zaś kolega pyta o czujnik wału korbowego i takowy jest jeden znajduje się ( patrząc od dołu auta) po lewej stronie za poduszką na wysokości koła zamachowego. Wymieniałem to wiem
  12. Wypowiem się bo jestem nie długi czas po tym zabiegu Auto ma LPG i już po zamotnowaniu LPG było widać że coś jest nie tak, nie do końca było wiadomo w czym rzecz, a że i ja nie znałem jeszcze dobrze tego motoru to było dłubanie i szukanie. Długo by szczegółowo pisać, ale właśnie po odnalezieniu o toż właśnie tej usterki, w spadku dostałem kolektor z gruszką i całym wałkiem, zmieniłem przy okazji przewodziki od podciśnienia, i udałem się na regulację do gazownika, I co bananow auto to co od razu zwróciło uwagę to dzwięk inny dzwięk przy wkręcaniu, i sam Pan Mirek powiedział że to było to od razu po regulacji powiedział że jest inaczej. Możliwe że dół jest inny troszę bo za nim klapki się przestawią i inny dolot będzie to auto jest inne mniej aksamitne, ale ogólnie na plus. Po za tym możliwe że da się, nie będę się sprzeczał alemnie nie udało się wyjąć wałka bez wyjmowania całego kolektora, Stary i owszem wyszedł,bo gruszka była oderwana od wałka a więc wiadomo, wałek był w kolektorze, zaś nowy wyjąłem wszystko pozmieniałem przewodziki ( tak prościej ) a zabieg nie skomplikowany i jest ok.
  13. Nie zalewa się samego koncentratu - Koncentrat zawsze musi być rozrobiony bo sam w sobie nie spełnia żadnej roli
  14. W kolektorze masz plastikowe wszystko a więc tam na pewno nic nie będzie metalicznego, a metaliczne ze środka silnika hmmm może coś z głowic / popychacze itp możesz to bardziej opisać, czy to przestaje jak np silnik się nagrzeje, czy jest cały czas ?? Wklej ewentualnie jakiś może filmik
  15. EEE tam gadasz ciasno, nic z tych rzeczy, nic podobnego wymieniałem zaraz jakoś jak tylko kupiłem autko to się czujnik skończył i bez kłopotu zabieg nie skomplikowany Jak podniesiesz autko i wejdziesz pod spód, to masz go po stronie lewej. Kabelek idzie do góry, jest zawinięty w tę osłonę termoizolacyjną chroniącą od ciepła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...