daniell-gda Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Witam, chyba będę musiał wymienić napinacz paska klinowego bo patrząc na niego z góry widać że nie napina paska w prostej pozycji jest lekko wygięty i przez to nowy pasek się wyciera widać małe opiłki gumy na wentylatorze chłodnicy , może ktoś z was zna numer części napinacza i podpowie jak go wymienić bo tam ciasno jest :/ http://allegro.pl/napinacz-paska-audi-a4-b6-b7-b8-1-9-tdi-2-0-tdi-i5315863179.html widzę że to będzie to i jaki jest numer części rolki prowadzącej paska klinowego
Speedcam Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Nr OE: 038 903 315AD 038 903 315AG 038 903 315AH 038 903 315T
daniell-gda Posted July 23, 2015 Author Posted July 23, 2015 Nr OE: 038 903 315AD 038 903 315AG 038 903 315AH 038 903 315T dzięki ktoś z was wymieniał napinacz ? bo ciasno tam jest :/ mój napinacz jest lekko przekrzywiony i ściąga nowy pasek psując go bo widać opiłki gumy
daniell-gda Posted July 28, 2015 Author Posted July 28, 2015 038903315AH napinacz 03G145276 rolka na pierwszy montaż kto to produkuje ? INA ?
powaguspisz Posted July 28, 2015 Posted July 28, 2015 Pierwszy montaż będzie na 99 % INA Jeśli potrzebny to mam taki zapraszam
rodzyn889 Posted July 28, 2015 Posted July 28, 2015 Trochę roboty jest z wymianą , śruba mocujące jest od tyłu pod alternator em , dobrze jest odsunąć cały przód żeby mieć dostęp ale jak masz zwinne rączki to dasz sobie radę
daniell-gda Posted July 28, 2015 Author Posted July 28, 2015 Pierwszy montaż będzie na 99 % INA Jeśli potrzebny to mam taki zapraszam Dzięki ale już mam ina kolega mi załatwił po zniżkach 190zł napinacz ina rolka ina pasek skf Trochę roboty jest z wymianą , śruba mocujące jest od tyłu pod alternator em , dobrze jest odsunąć cały przód żeby mieć dostęp ale jak masz zwinne rączki to dasz sobie radę chyba będzie mi lepiej zdjąć zderzak i odsunąć pas , mam za duże dłonie i mało cierpliwości jak na taką ciasnotę
Adamiak5698 Posted March 13, 2016 Posted March 13, 2016 Panowie szykuje się do wymiany paska wielorowkowego bo pół pękło i spadło a reszta dalej pracuje na silniku. Tak samo jest z rolką na napinaczu zostało jej tyle co paska czyli połowa. I teraz moje pytania czy muszę zmienić cały napinacz czy wystarczy to kółko na nim? Drugie pytanie to w jaki sposób go wymontować. Widziałem zdjęcie że trzeba go zablokować czymś ale chodzi mi o to jak jest przykręcony do silnika
kqba Posted September 26, 2016 Posted September 26, 2016 Podłączam się do pytania. Czy jest możliwa wymiana samej rolki w napinaczu 038903315AH? Było by chyba prościej, bo wystarczyłby klucz 16. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now