Skocz do zawartości

dziudziek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziudziek

Osiągnięcia dziudziek

0

Reputacja

  1. Witam. Mam nastepujący problem. Samochód użytkuje od 3 lat. Ma 99 000 km oryginalnego przebiegu (znam samochod od nowosci). Jedyne co się w nim psuło to cewki. Wymieniałem je sukcesywnie (weryfikacja nr cylindra w VAG , wymiana i było ok). Niedawno zaczał wystepowac nastepujacy problem ; w czasie jazdy , pare minut po uruchomieniu mruga kontrolka check engine , czuc spadek mocy, po 3 sekundach mruganie ustaje moc wraca. Po podlaczeniu pod VAG wyszly błedy : wypadanie zaplonu cylinder 4,,5 oraz 6. Poniewaz te cewki byly najstarsze wymienilem je na nowe Beru . Przy okazji sprawdzilem tez swiece. Dodatkowo wyskoczyl blad ktorego wczesniej nie mialem - bład na czujnik temperatury wody g2/g62. Wymieniłem również czujnik. Niestety wsztskei te wymiany nic nie daly. Samochod pracuje idealnie rowno , ladnie przyspiesza i wszystko jest ok ale co jakis czas , najczesciej pare minut po uruchomieniu problem sie powtarza (mruga check , spadek mocy 3 sekundy i po problemie). Blad znika a na Vagu wychodzi blad na ktorys z 3 cylindórw (4 , 5 lub 6 ) - zawsze ktorys z tych trzech. Będe wdzięczny za wszystkie sugestie. A4 3.0 V6 220 KM ASN
  2. Z abs-u to się wyprowadza właściwe impulsy do navi, ale mi chodzi o Gale a ona idzie chyba jednak z liczników?
  3. Witam. Montuję w B6 RNS-D. Niestety wcześniej nie miałem oryginalnego radia Audi. W związku z tym pin k-bus oraz GALA w kostce zasilającej są puste. Wiem, że temat był wałkowany (szukałem na forum dość długo) ale nie znalazłem nic o schemacie zegarów do B6 Z B5 GALA wyprowadza się z 3 pinu niebieskiej kostki. W B6 jest tam fioletowo-szary kabel i po podpięciu się do miernika i jeździe próbnej nie stwierdzilem zmian napięcia więc zakładam, że to nie to. Poza tym B5 ma chyba 3 kostki do zegarów a ja mam tylko 2. Na forum znalazłem też schemat zegarów "do audi po 2000r" ale tam też są 3 kostki i Gala wskazana tak jak w B5. Jeśli ktoś wie który pin to GALA lub ma schemat do B6 byłbym bardzo wdzięczny Linię K wyprowadzę z 7 pinu złącza diagnostycznego (Poprawcie jeśli się mylę) Kolejna sprawa to kalibracja. Czy w RNS-D wystarczy tylko podać dwie wartości tzn liczbę impulsów i rozmiar koła czy jeszcze jakieś dodatkowe wartości? Trzeba to robić poprzez VAG-a czy jest jakaś kombinacja klawiszy, która uaktywnia wybór tych funkcji? Głośniki tył. Czy istnieje możliwość (opróćz mostkowania), żeby grały tylne głośniki bez podłączania dodatkowego wzmacniacza. Tył mam oczywiscie pasywny i na zwyklym radiu gra. Czy każde fabryczne radio audi w tym RNS-D grało bez wzmacniacza tylko na 2 kanały ? ( W moim RNS-D wyprowadzone są piny również na tył stąd te pytanie)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...