lkowol 0 Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 W najblizszym czasie planuje wymiane oleju w skrzyni biegow i tylnym moscie w mojej A4 (B5 AVANT 1,9TDI AFN QUATTRO 1999r. 218k na blacie). O ile jesli chodzi o olej do skrzyni to juz sie zdecydowalem na: MOTUL GEAR 300 75W-90 Olej do skrzyń biegów i tylnych mostów Do samochodów sportowych 100% SYNTETYCZNY - BAZA ESTROWA SAE 75W-90 ZASTOSOWANIE Specjalna formuła do samochodów sportowych i wyczynowych. Do wszystkich skrzyń biegów i tylnych mostów bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkie typów samochodów: wyścigowe, A-grupowe, rajdowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu różnicowego zaleca się stosowanie MOTUL 90 PA. Spełnia wymagania producentów SAE 75W-90. Czytalem ze do skrzyni wchodzi 2,75l wiec potrzebuje 3 litrowe butelki.... ....natomiast jesli chodzi o olej do tylnego mostu to mam dylemat - czy zalewac tym samym olejem co skrzynie czyli MOTUL GEAR 300 75W-90, czy tez takim: MOTUL 90PA Olej do tylnych mostów z blokadą mechanizmu różnicowego Do samochodów sportowych, osobowych i terenowych SAE 90 ZASTOSOWANIE Specjalna formuła do tylnych mostów z blokadą mechanizmu różnicowego. Wszystkie rodzaje tylnych mostów z lub bez blokady mechanizmu różnicowego. Spotkalem sie z roznymi zdaniami na ten temat i teraz mam WIELKI DYLEMAT - nie chce wlac czegos nieodpowiedniego. Z gory dzieki za pomoc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now