Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Prośba o analizę logów


skalarx

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę Kolegów o analizę logów. Błędów w VAG zero w każdej dostępnej grupie. Będzie zmiana turbinki na AWX więc chciałbym wiedzieć co się dzieje w moim samochodziku. Logi zrobione wg zalecanej instrukcji :> Jeżli czegoś brakuje to piszcie - zrobie i wrzuce. Plik excela ma rozmiar 187kb więc niewiele. Logi obrobione żeby lepiej się czytało. Link do pliku http://www.wrzucaj.com/714477. Trzeba poczekać kilka sekund a pojawi się link.

Link do uzupełnionych logów: http://www.wrzucaj.com/492452

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- termika silnika - OK

- uklad wtryskowy -OK

- przepływka -OK

- kąt wtrysku do regulacji

Na moje oko EGR do czyszczenia.

Są minimalnie przycinajace sie kierowniczki w sprezarce - ale skoro ją wymieniasz... :cool:

Tyle moim skromnym zdaniem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie staram się je trochę rozjeździć i raz lepiej raz gorzej. Kąt wtrysku też mi się wydawało, że do regulacji. W zimie musial trochę pokręcić :). Nie za gorące trochę powietrze na dolocie? Może trzeba wyczyścić przy okazji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie 008 i 010 ... ?

statyczny kat wtrysku do poprawy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie 008 i 010 ... ?

statyczny kat wtrysku do poprawy...

Ups. Wydało się :> padła mi bateria po zrobieniu 003 i 011. Wrzucę jutro albo jeszcze dzisiaj jak podładuję lapka. Czy pozostałe brakujące grupy w próbie dynamicznej loguje się jak 003 i 011?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups. Wydało się :>

prawda zawsze wyjdzie na jaw ... :naughty:

Czy pozostałe brakujące grupy w próbie dynamicznej loguje się jak 003 i 011?

tak ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky, jeszcze jedno bo w razie czego zrobię ponownie dynamicze. Czy mogę logować wiecej niż jedną grupę na raz? Zgodnie z możliwościami VAGa? Grupy 003 i 011 robiłem razem (brak kogoś do pomocy :confused4:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logujesz każdą grupę osobno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo co pisalem wczesniej plus :

EGR - albo zablokowany, albo bardzo zanieczyszczony, albo auto za dlugo chodzilo na wolnych obrotach.

IMO - auto juz po "tjuningu" :rolleyes:

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo auto za dlugo chodzilo na wolnych obrotach.

Kiedy? Podczas testu czy ogólnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo auto za dlugo chodzilo na wolnych obrotach.

Kiedy? Podczas testu czy ogólnie?

Podczas testu...

Przed zalogowaniem grup 003 oraz 003 BS powinno sie "przegazowac" auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR - albo zablokowany, albo bardzo zanieczyszczony, albo auto za dlugo chodzilo na wolnych obrotach.

Rozkręciłem EGR. "Prawie" czysty. Delikatna sadza. Nic szczególnego. Faktem jest, że czekałem dobrą chwilę na wolnych obrotach w zatoczce autobusowej aż wszyscy pojadą (żebym nie musiał ich objechać :polew:)

Poza tym wszystko jest OK :mysli:??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym wszystko jest OK :mysli:??

lmm nisko mierzy i obcina gnoj w calym zakresie obrotow ... [wymienic filtr powietrza/przeplukac lmm/kupic nowy]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lmm nisko mierzy i obcina gnoj w calym zakresie obrotow ... [wymienic filtr powietrza/przeplukac lmm/kupic nowy]

O ku..a chiałem i mam :mysli:. Co to ten lmm :shocked:. Filtry były wymieniane jak furkę kupiłem (ok sierpień 2007). Znowu wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ku..a chiałem i mam :mysli:. Co to ten lmm :shocked:.

lmm = Luftmassenmesser = przepływomierz

Filtry były wymieniane jak furkę kupiłem (ok sierpień 2007). Znowu wymienić?

:shocked:

prawie rok temu ??? ... :doh1:

filtr powietrza wymieniam co wymiane oleju czyli co 10 tys km [w lato nowy filtr mam nawet czesciej :naughty:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym wszystko jest OK :mysli:??

lmm nisko mierzy i obcina gnoj w calym zakresie obrotow ... [wymienic filtr powietrza/przeplukac lmm/kupic nowy]

Nie moge uwierzyc jak moglem to przeoczyc.... :confused4:

Filtry były wymieniane jak furkę kupiłem (ok sierpień 2007).

Pewnie filtr wyglada jak stara skarpeta :)

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lmm nisko mierzy i obcina gnoj w calym zakresie obrotow ... [wymienic filtr powietrza/przeplukac lmm/kupic nowy]

Filtr powietrza wymieniłem na nowy, przepływomierz wyczyściłem sprayem do elektroniki :dance:. Samochód zapalił więc chyba nie uszkodziłem przepływomierza (nawiasę mówiąc nie wydaje mi się żeby można go było tak łatwo uszkodzić :mysli:).

Które grupy i jak (statycznie, dynamicznie, basic) muszę ponownie zalogować żeby zobaczyć różnicę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj dynamicznie - 003, 008, 010 i 011

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lmm nisko mierzy i obcina gnoj w calym zakresie obrotow ... [wymienic filtr powietrza/przeplukac lmm/kupic nowy]

Nie moge uwierzyc jak moglem to przeoczyc.... :confused4:

Koledzy, a czy przypadkiem takiego objawu nie da również nieszczelny dolot :mysli:? Może teraz po zmianie na FMICa, warto ponownie zalogować dynamicznie 003, 008, 010 i 011 :good:. Czy może znowu komplet logów :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...