Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jedzie dopiero od 2000, czasem od 3000.


themOn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ogolnie problem wystapil niedawno jeszcze na ori turbinie, zaczela sie wkrecac na obroty z "lagiem", pozatym nawet majac juz 2000rpm na liczniku i depnieciu do deski trzeba bylo poczekac jakas sekunde zeby sie "napompowala". Wiec pytam znawcow o co chodzi? czy moze N75 sie konczy, czy dziura w dolocie (auto nie kopci).

Ps. Po zmianie turbo na awx, jest nadal to samo.

Logi daje ponizej moze rozjasnia troche sytuacje.

http://www.themon.pradnik.net/grupa003.htm

http://www.themon.pradnik.net/grupa008.htm

http://www.themon.pradnik.net/grupa011.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wężyki od N75 może jakiś się poluzował. Ale notlaufa nie lapiesz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wężyki były sprawdzane, chcieliśmy podmienic n75 ode mnie ale niestety nie pasuje (inne sterowanie turbiny), wiec dzisiaj na spocie podmienimy z innego AFNa

dziwne jest też to, że nawet jak sie go trzyma powyżej tych 3000 i turbo juz pompuje to i tak rure idąca do intercoolera mozna łatwo scisnąć tak jakby tam ciśnienia nie było, więc moze gdzie jeszcze wczesniej sie ulatnia :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pewno dziura w dolocie, podczas doładowania to wąż powinien puchnąć i nia da rady go ścisnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wąż podczas doładowania puchnie ale da rade go ścisnać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze przeływka cos nie domaga??Patrzac po logach cos mi nie pasi,ale ja sie malo znam :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n75 podmienione, dalej to samo

przepływke zostawmy w spokoju, napierw ciśnienie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzcie szczelnosc gruszki ...

katalizator jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizatora nie ma, sprawdze gruche w takim razie smiley

----

Sprawdzilem gruche, wyglada na "zdrowa". Zrobilem tez inny test, odpialem weza na laczniku pompa - servo do wspomagania hamulca. zaslepilem jeden koniec takze podcisnienie szlo tylko na N75 i Zaworek EGR. Zrobilem logi:

Log 003:

http://www.themon.pradnik.net/log03.htm

Log 011:

http://www.themon.pradnik.net/log011.htm

Przepływki jeszcze nie czyściłem, ale wydaje mi się że co nie co się poprawiło, jutro wymienie jeszcze wszystkie wężyki do podcisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli servo do wymiany i bedzie zdrow, czy moze jeszcze czyszczenie przeplywki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed wymiana serva sprawdz polaczenie wezy w gumowej przejsciowce w przegrodzie silnika :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc, po wymianie wężyków, gruszki na nową ( nowa ma przynajmniej osłone termiczną ) :) i przepływomierza auto wkońcu zaczeło zap.... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc, po wymianie wężyków, gruszki na nową ( nowa ma przynajmniej osłone termiczną ) :) i przepływomierza auto wkońcu zaczeło zap.... :naughty:

Gratki :th:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc, po wymianie wężyków, gruszki na nową ( nowa ma przynajmniej osłone termiczną ) :) i przepływomierza auto wkońcu zaczeło zap.... :naughty:

ja myśle że za niedługo to dopiero bedzie zap... :punk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...