Skocz do zawartości

Tukan

Pasjonat
  • Postów

    1400
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tukan

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Juszczyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tukan

2

Reputacja

  1. Katalizator nie był ruszany. Program prawdopodobnie jest tak przynajmniej twierdził poprzedni właściciel. Chyba będę musiał wyciąć kata żeby wyeliminować kolejny element.
  2. Zrobione LOG12-01-002-033-xxx.CSV LOG1311-01-003-020-xxx.csv
  3. Po wymianie rozrzadu (pasek był luźny) wymianie świec cofa max do wartości 7. Wymienię przeplywke w przyszlym tyg i sprawdzę. Kompresja zimny 12/11/10/10 ciepły 13/12/13.5/13.5 tak że jest super. Poniżej log po wymianie przepływki. LOG-01-020-003-xxx.CSV
  4. Niestety już jego czas. Przy okazji sprawdzę ciśnienie w cylindrach. Jeśli będzie dobre to gdzie szukać przyczyn? Pompa paliwa.?cewki?kat?wtrysku? Widać przy nich lekkie ślady zaolejenia
  5. Wymienię niebawem rozrząd, świece. I sprawdzę jeszcze raz 020. Czy przy takich dużych stukach nie powinno wywala check engine?
  6. Dodam iż świece, cewki nie wymieniane zapewne od dawna 2 lata napewno
  7. Witam,po dlugiej przerwie.Opisze sytuacje krótko i zwieżle.Auto B6 1,8TQ BEX jezdzi normalnie moze troche mułowato(choc moglem przywyknac do mocy)Dzieje sie tak ze jak pokonuje ostry łuk najczesciej pod góre duze obciazenie wyłaczone ESP auto traci przyczepność zaczyna migać kontrolka esp traci moc faluja obroty na jakies 3/5sekund moze 10sek.Ostatnio nawet check engine migało chwila moment i szystko gra.W vagu bledy 00526, i wisienka na torcie 16795,16684,16685,16686,16687 czyli wypadajace zapłony.Ponizej logi.Skasowałem bledy pojedziłem 20min i nic zero bledów.Wyczytałem ze przyczyna moze byc rozrzad który faktycznie mam do wymiany ,ze niby sie cos naciaga na kole czy napinaczu przy duzym obciazeniu silnika.Mozliwe to? dzieje sie tak tylko w sytuacji opisanej jezdzac normalnie wywala tylko blad od SAI czy jakos tak ten od obiegu powietrza 16795.Prośba do mądrych głów zerknijcie na logi moze cos sie uda zanalizowac.Z góry dziekuje nowe-01-115-118-xxx.xlsx nowe01-011-020-xxx.csv nowe-01-002-003-xxx.csv nowe 01-032-033-xxx.csv
  8. Siema,tak czytam i czytam i sie zastanawiam czy sprezyny w dwumasie AWX nie beda mocniejsze ze wzgledu wiekszych drgan TDi?I w 1,8T bedzie to mialo negatywny wplyw na wylapywanie duzo mniejszych drgan.
  9. Witam,tak czytam i czytam i mam pytanie czy warto kupic taki zestaw http://www.autopartsonline.de/Bremsscheibenset-Audi_A4_B6_-_Zimmermann_Bremsscheiben_1LF_1KP_Coat_Z_Bremsen__Bremsbelaege_fuer_vorne__hinten_i433_22679.htm ?Nie widze nigdzie opini na temat klockow zimmermann.Czy lepiej kupic tarcze jak na stronie +klocki feroodo premier bodajze 1717?Jest sens kupowac nawiercane na przod?
  10. Wczoraj jak bym zamówił na dziś by nie było....
  11. Jak bym byl wczesniej w domu to bym ogarnol...ale niestety
  12. Ok dzieki ,Cena niestety mnie nie przekonuje.......
×
×
  • Dodaj nową pozycję...