Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki serwis przy przebiegu 280.000 km


Pawlo 2004

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie zbliża mi się 280 kkm i teraz pytanie co przy takim przebiegu powinienem wymienić oprócz stałego zestawu typu olej, filtry itp.

Chodzi mi o jakieś uszczelniacze itp??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zbliża mi się 280 kkm i teraz pytanie co przy takim przebiegu powinienem wymienić oprócz stałego zestawu typu olej, filtry itp.

Chodzi mi o jakieś uszczelniacze itp??

Pytanie bedzie, co i kiedy ostatnio (ile kilometrow)... wymieniales...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przegląd to przeglad... jesli nie ma zadnych wyciekó czy zapocen olejowych to nie ma sensu wymieniac częsci dobrych na nowe...

ogolnie stan czesci eksploatacyjnych...

hamulce - zmierzyc grubosc tarcz i okładzin klocków

sprawdzic czy nie ma luzów w zawieszeniu i układzie kierowniczym...- sprzedzic czy nie pekła sprezyna zawieszenia -mało kto zwraca na to uwage, czy nic sie pod spodem nie oberwało - oslona termiczna ,wieszak układu wydechowego itd...

jesli nie był zmieniany płyn w uchładzie chłodzenia - wymienic

jesli nie był zmieniany olej w skrzyni biegów - manual - warto juz tez to wykonac... i to w sumie wszystko... bez sensu dobre czesci na nowe zmieniac takich rzeczy nie robi sie nawet na serwisie...-bo to ryzyko. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chodzi mi tylko i wyłacznie o silnik bo reszta jest kontrolowana na bieżąco.

Olej z kompletem filtrów czyli filtr paliwa, oleju, powietrza i kabinowy jest wymieniany co 10 tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chodzi mi tylko i wyłacznie o silnik bo reszta jest kontrolowana na bieżąco.

Olej z kompletem filtrów czyli filtr paliwa, oleju, powietrza i kabinowy jest wymieniany co 10 tys km

A rozrzad...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym nie pisałem bo rozrząd to rzecz swięta.

Rozrząd został wymieniony 6 tygodni temu. Cały komplet z wszystkimi napinaczami pompą wody, sprzęgiełkiem alternatora itp. Do tego wymienił również płyn chłodniczy.

Chciałbym wiedzieć czy musiałbym wymienic jakies uszczelniacze? Wycieków nigdzie nie ma ale przebieg bliski 300kkm chyba zobowiązuje do czegoś :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym wiedzieć czy musiałbym wymienic jakies uszczelniacze? Wycieków nigdzie nie ma ale przebieg bliski 300kkm chyba zobowiązuje do czegoś :decayed:

Jesli wyciekow nie widac to jest super...

Na wymiane uszczelniaczy to teraz juz za pozno... bo musialbys caly rozrzad robic od nowa.

Generalnie wyglada ze wszystko jest OK...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym wiedzieć czy musiałbym wymienic jakies uszczelniacze? Wycieków nigdzie nie ma ale przebieg bliski 300kkm chyba zobowiązuje do czegoś :decayed:

Jesli wyciekow nie widac to jest super...

Na wymiane uszczelniaczy to teraz juz za pozno... bo musialbys caly rozrzad robic od nowa.

No faktycznie, a rozrządu nie mam zamiaru ruszać na najbliższe 60 tys km.

Wycieków nigdzie nie ma, oleju nie bierze.

Jedyne co mnie martwi to to, że zaczął od jakis 2 miesięcy kopcić na czarno. Ale ta sprawę będę załatwiał we wrześniu bo minęło 14 miesięcy od softu który robiłem i jestem juz wtępnie umówiony na korekte softu w ecuproject.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...