Jump to content
IGNORED

[B5 AGB] Wymiana deski rozdzielczej


spidzior
 Share

Recommended Posts

Witam

Czy jest ktos w stanie udzielic mi instrukcji jak wymienic gorna czesc deski rozdzielczej tak zeby niczego nie popsuc ? Od czego zaczac ,co poodpinac, na co zwrocic uwage, jak zalozyc nowa zeby nie skrzypiala. Moze ktos ma jakies zdjecia poglodowe.

Z gory bardzo wielkie dzieki i pozdrowienia[br]Dopisany: 30 Maj 2008, 16:06 _________________________________________________Naprawde nie ma na forum eksperta ktory moglby mi pomoc? :mysli:

Link to comment
Share on other sites

To poprostu temat, ktorego raczej nikt nie przerabial wlasnorecznie... wiec nie dziw sie, ze nikt nie odpisuje.

Link to comment
Share on other sites

To poprostu temat, ktorego raczej nikt nie przerabial wlasnorecznie... wiec nie dziw sie, ze nikt nie odpisuje.

Wiec podczas pracy zrobie kilka pogladowych fotkek i wstawie krotki opis co i jak :>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...