Jump to content
IGNORED

[B5 AFF] Xenony

stelo
 Share

Recommended Posts

witam. troszke juz poczytalem na forum na ten temat ale cos glebiej. moja a4 z 2002 ma lampki soczewkowe valeo i zarowki h7 ale nigdzie nie widze napisu d2s ze dostosowane czyli co mam kupic i jaki koszt tej operacji. dodam ze autko mam dopiero 2 tyg. nadmienie ze sa spryskiwacze reflektorow. czy wystarcza same zarowki czy konieczne sa soczewki i zarowy czy przetwornica tez. prosze o porade bo jestem z tego typem spraw laikiem

Mozesz zalozyc HIDa (H7)

Pewnie masz wersje skandynawska - dlatego sa spryski..

Poniewaz tam zazwyczaj byly spryski nawet gdy nie bylo xenonow.. :rolleyes:

witam wszystkich . w koncu znalazlem na moich lampkach valeo napis halogen h7 i pod spodem d1s xenon a jak juz dodalem wczesniej spryskiwacze sa oryginalnie. teraz prosze mi pomoc i napiszcie mi co to znaczy bo wszyscy pisali o oznaczeniu d2s a ja mam d1s i napis xenon. czy to oznacza ze nie musze instalowac zestaw hid z przetwornica czy te lampy maja juz zabudowana przetwornice.dodam ze w chwili obecnej sa tam zwykle zarowy bo swieca na zoltawy kolor dziekuje za pomoc. czy wystarczy w moim przypadku kupic same zarowki i jaki koszt do takiej lampy.

prosze uzywac prefiksu przy zakladaniu nowego tematu.poprawione

sprawdz czy masz przetwornice , oryginalnie sa one montowane pod lampa, ale pewnie tego nie masz skoro juz tego nie zauwazyles, wiec w takim razie zakup zamchych zarowek nic nie da :) Kupuj Hid :)

Dlatego masz D1S, bo takie były montowane w Audi A4 B6. W B5 były D2S.

Różnice między nimi wyszukaj w googlach i poczytaj.

oznaczenie na obudowanie lampy h7/d*s oznacza tylko to że taka sama obudowa była w oby dwóch przypadkach, soczewki są inne, masz teraz włożoną h7 wiec d*s Ci nie podejdzie bez specjalnej przejsciówki, poza tym "kostka" podłaczeniowa tez sie różni, takze raczej napewno masz zwykłe lampy :th:

chyba ze masz taka soczewke ?

http://www.xenony.intnet.pl/sklep/product_info.php?products_id=103