szeryf Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Witam, auto posiadam od 2 tygodni, kilka dni temu zauważyłem że nie działa tylna wycieraczka. Dzisiaj ściągnąłem tapicerkę z klapy, silniczek rozebrałem, nie był zalany płynem, spryskiwacz działał normalnie. Sprawa jest o tyle dziwna, że jak wysunąłem trochę tą białą dużą zębatkę, i ją obróciłem ręcznie (obojętnie do jakiej pozycji), to po jej wciśnięciu i podłączeniu wtyczki (manetka ustawiona na działanie wycieraczki), silniczek się włączał i obracał zębatkę do pozycji wyjściowej, i koniec. I tak za każdym razem. Teraz nie wiem czy to wina silniczka (elektroniki), czy może czegoś innego? Miał ktoś podobną sytuację? Pozdrawiam
admin20 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 wyjmij całą zebatkę i czpień i przeczyść. ja dopiero reanimowałem swoją bo chodziła do pewnego momentu i się zatrzymywała, a przyczyna to rdza na czpieniu która blokuje dalsze przesuwanie się wycieraczki.
szeryf Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Mechanicznie jest wszystko ok, wygląda na to że elektronika padła. ---------- Post dopisany 06-11-2012 at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2012 at 14:37 ---------- Silniczek okazał się sprawny, przerwany był kabel w przelotce między budą a klapą. Przy okazji wymieniłem kawałem wężyka, bo stary pękł, i teraz jest git
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się