bartasg1 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Witam, proszę o analizę logów narzazie tylko statyczne silnik AWX po chipie problem: silnik nie łapie temperatury, na zegarach wskazówka przed 90 a na VAG-u pokazuje ok 78 pytanie: walnięty czujnik czy termostat? gdy auto zimne czujnik od zegarów wskazuje 14*C od silnika 18,9*C fuel 16.2*C air 17.1*C gdy auto ciepłe czujnik od zegarów wskazuje 76*C od silnika 78.3*C fuel 56.7*C air 27*C logi: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zimny/ciepły Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:47 ---------- trochę się to pomieszało mam nadzieję ze się odnajdziecie, następnym razem będzie lepiej
przemik Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Namieszane faktycznie... Zobacz tutaj http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/temp-silnika-50-60-70-c-245738/ jakie logi są potrzebne zeby to stwierdzic...
bartasg1 Opublikowano 19 Września 2012 Autor Opublikowano 19 Września 2012 no mi z tego wychodzi że to chyba termostat bo nie może złapać 90 a czujniki zespolone pokazują podobne temperatury, jak myślicie? proszę tez o interpretacje logów szczególnie 013 coś chyba nie gra z tym 3 PD
Biszczan Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Miałem podobnie z temperaturą w swoim aucie i winny był termostat Co do wartości 3. PD to nie jest ona powodem do paniki, ale mógłbyś spróbować ustawić kąt synchronizacji rozrządu bardziej na minus (teraz masz 1.7, 1.1). Ustawiając go staraj się robić to dokładnie żeby wartość malała o 0.6 stopnia - powinny wtedy zmienić się korekcje w 013 i BIPy 023, oraz spalanie w 015. Auto będzie albo dynamiczniejsze po zmianie albo reakcja na gaz będzie wolniejsza. http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/
bartasg1 Opublikowano 19 Września 2012 Autor Opublikowano 19 Września 2012 dzięki, na pewno się tym zajmę
Biszczan Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Spoko, wrzuć dynamiczne i daj znać jak furka jeździ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się