Jump to content
IGNORED

Proszę o analizę logów


bartasg1
 Share

Recommended Posts

Witam, proszę o analizę logów

narzazie tylko statyczne

silnik AWX po chipie

problem: silnik nie łapie temperatury, na zegarach wskazówka przed 90 a na VAG-u pokazuje ok 78

pytanie: walnięty czujnik czy termostat?

gdy auto zimne czujnik od zegarów wskazuje 14*C

od silnika 18,9*C fuel 16.2*C air 17.1*C

gdy auto ciepłe czujnik od zegarów wskazuje 76*C

od silnika 78.3*C fuel 56.7*C air 27*C

logi:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zimny/ciepły

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

grupa BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:47 ----------

trochę się to pomieszało :kwasny: mam nadzieję ze się odnajdziecie, następnym razem będzie lepiej :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Namieszane faktycznie...

Zobacz tutaj

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/temp-silnika-50-60-70-c-245738/

jakie logi są potrzebne zeby to stwierdzic...

Link to comment
Share on other sites

no mi z tego wychodzi że to chyba termostat bo nie może złapać 90 a czujniki zespolone pokazują podobne temperatury, jak myślicie?

proszę tez o interpretacje logów :wink: szczególnie 013 coś chyba nie gra z tym 3 PD

Link to comment
Share on other sites

Miałem podobnie z temperaturą w swoim aucie i winny był termostat ;) Co do wartości 3. PD to nie jest ona powodem do paniki, ale mógłbyś spróbować ustawić kąt synchronizacji rozrządu bardziej na minus (teraz masz 1.7, 1.1). Ustawiając go staraj się robić to dokładnie żeby wartość malała o 0.6 stopnia - powinny wtedy zmienić się korekcje w 013 i BIPy 023, oraz spalanie w 015. Auto będzie albo dynamiczniejsze po zmianie albo reakcja na gaz będzie wolniejsza.

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...