trepek Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Gdzie umiejscowiony jest siłownik V68 klapy regulacji temperatury? Biały czy niebieski? Oraz pytanie mam: Widać tutaj coś takiego jak zawór N75, jeden krociec jest wolny. Znajduje się on pod schowkiem pasażera obok obudowy wentylatora. Takie podłączenie jest odpowiednie? Pacjent to b5 1Z z 1995r.
siara Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 No raczej ten biały. W moim Zetorku też nawala ... Jestem ciekaw czy można go wyjąć bez demontażu kokpitu ?
trepek Opublikowano 19 Września 2012 Autor Opublikowano 19 Września 2012 Można: Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68
siara Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 No, łatwo nie było ale się udało go wyjąć i przeczyścić... Jednak nie pomogło A tak wygląda w środku to ustrojstwo
trepek Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 Biały czy niebieski wyjąłeś? A jaki miałeś objaw? U mnie wyskakuje cały czas "błąd siłownika klapy regulacji temperatury" i są problemy z temperaturą. Czasem leci zimne a czasem ciepłe powietrze:dontknow:
siara Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Wyjąłem biały. Na klimatr wyskakują mi błędy: -08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej) *08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie -15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
siara Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Ale klapa po wyjęciu silniczka chodzi swobodnie... Gdy zmieniam temp. silniczek dochodzi do max ale dalej chce jeszcze przekręcić.
siara Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Właśnie nie, bo nie mam VAGa a kodami z klimatronika to chyba nie bardzo
trepek Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 Pasowałoby to zrobić: 8. Kiedy mamy już wszystko zrobione dobrze jest Vag'iem zrobic (wręcz należałoby) tzw. nastawy podstawowe. Czyli w Vag'u wybieramy (będąc juz w sterowniku klimy) Basic seting 04, następnie wybrac kanał 01- poczekac az wszystkie wartosci w okienkach zejdą do zera, --- wrócic do strony klimy--- skasowac błędy,jeśli są--- wejśc do adaptacji 10 --- wybrac kanał 000 i zatwierdzic (safe).
siara Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Na pewno przy najbliższej okazji to uczynię. Z tym, że u mnie wyświetlacz pokazuje tzw "cuda wianki" I mogę tak do 0. W drugą stronę też przewyższa temp. HI i leci chyba do 50'C U mnie może być coś nie teges w stykach bo jak ruszę kablami to się zmienia temp. i rusza silniczek. Ale po rozebraniu go nic niepokojącego nie widać
trepek Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 Ja mam podobnie i nie wiem co się dzieje. Może cały panel jest do sprawdzenia/przeprogramowania? ---------- Post dopisany at 19:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ---------- Ja mam podobnie i nie wiem co się dzieje. Może cały panel jest do sprawdzenia/przeprogramowania? Czasami po 19*C pisze mi LO, czasami mogę dojść do 16*C. Czasami ustawię na 19*C i bucha ciepłe powietrze:facepalm: Grunt, że przynajmniej działa klima, jak nacisnę śnieżynkę to kompresor wstaje i momentalnie chłód.
siara Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Dokładnie ten sam błąd.... Już dosyć długo mi się tak działo. Później ustało i odnowiło się dopiero podczas upałów (o ile to ma jakiś związek)
siara Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 I chyba nikogo więcej bo mój temat umarł ---------- Post dopisany 22-09-2012 at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 19:41 ---------- http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/all-b5-problem-klimatronika-zalacza-klimy-blad-8-1-blad-792-a-187691/#msg2455828
ficjor Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Witam, Może koledzy doradziliby odnośnie błędów: 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 29-10 - Short to Ground - Intermittent : objawy: totalny brak ogrzewania. Jak wygląda ten v70 i g112 , gdzie ich szukać?
siara Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 :banan::banan: Udało się to w końcu ogarnąć...... Odkręciłem ten silniczek jeszcze raz, przeczyściłem potencjometr, znajomy elektryk mi go mierniczkiem sprawdził i chyba się przestraszył bo zaczął poprawnie działać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się