Jump to content
IGNORED

Siłownik V68 klapy regulacji temperatury, umiejscowienie.


trepek
 Share

Recommended Posts

Gdzie umiejscowiony jest siłownik V68 klapy regulacji temperatury?

8b28c34b13a15e04m.jpg

Biały czy niebieski?

Oraz pytanie mam:

b2f1992b1f8e076dm.jpg

Widać tutaj coś takiego jak zawór N75, jeden krociec jest wolny. Znajduje się on pod schowkiem pasażera obok obudowy wentylatora. Takie podłączenie jest odpowiednie?

Pacjent to b5 1Z z 1995r.

Link to comment
Share on other sites

No raczej ten biały. W moim Zetorku też nawala ... Jestem ciekaw czy można go wyjąć bez demontażu kokpitu ?

Link to comment
Share on other sites

No, łatwo nie było ale się udało go wyjąć i przeczyścić... Jednak nie pomogło :facepalm:

A tak wygląda w środku to ustrojstwo

IMG_3338.jpg

Link to comment
Share on other sites

Biały czy niebieski wyjąłeś?

A jaki miałeś objaw? U mnie wyskakuje cały czas "błąd siłownika klapy regulacji temperatury" i są problemy z temperaturą. Czasem leci zimne a czasem ciepłe powietrze:dontknow:

Link to comment
Share on other sites

Wyjąłem biały. Na klimatr wyskakują mi błędy:

-08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)

*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie

-15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

Link to comment
Share on other sites

Może klapę masz zaciętą?

Link to comment
Share on other sites

Ale klapa po wyjęciu silniczka chodzi swobodnie...

Gdy zmieniam temp. silniczek dochodzi do max ale dalej chce jeszcze przekręcić.

Link to comment
Share on other sites

Właśnie nie, bo nie mam VAGa a kodami z klimatronika to chyba nie bardzo

Link to comment
Share on other sites

Pasowałoby to zrobić:

8. Kiedy mamy już wszystko zrobione dobrze jest Vag'iem zrobic (wręcz należałoby) tzw. nastawy podstawowe.

Czyli w Vag'u wybieramy (będąc juz w sterowniku klimy) Basic seting 04, następnie wybrac kanał 01- poczekac az wszystkie wartosci w okienkach zejdą do zera, --- wrócic do strony klimy--- skasowac błędy,jeśli są--- wejśc do adaptacji 10 --- wybrac kanał 000 i zatwierdzic (safe).

Link to comment
Share on other sites

Na pewno przy najbliższej okazji to uczynię.

Z tym, że u mnie wyświetlacz pokazuje tzw "cuda wianki" :facepalm:

IMG_1695.jpg I mogę tak do 0. W drugą stronę też przewyższa temp. HI i leci chyba do 50'C

U mnie może być coś nie teges w stykach bo jak ruszę kablami to się zmienia temp. i rusza silniczek. Ale po rozebraniu go nic niepokojącego nie widać

Link to comment
Share on other sites

Ja mam podobnie i nie wiem co się dzieje. Może cały panel jest do sprawdzenia/przeprogramowania?

---------- Post dopisany at 19:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ----------

Ja mam podobnie i nie wiem co się dzieje. Może cały panel jest do sprawdzenia/przeprogramowania?

Czasami po 19*C pisze mi LO, czasami mogę dojść do 16*C. Czasami ustawię na 19*C i bucha ciepłe powietrze:facepalm: Grunt, że przynajmniej działa klima, jak nacisnę śnieżynkę to kompresor wstaje i momentalnie chłód.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie ten sam błąd.... Już dosyć długo mi się tak działo. Później ustało i odnowiło się dopiero podczas upałów (o ile to ma jakiś związek)

Link to comment
Share on other sites

To jest nas dwóch:decayed:

Link to comment
Share on other sites

I chyba nikogo więcej bo mój temat umarł

---------- Post dopisany 22-09-2012 at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 19:41 ----------

http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/all-b5-problem-klimatronika-zalacza-klimy-blad-8-1-blad-792-a-187691/#msg2455828

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Może koledzy doradziliby odnośnie błędów:

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

: objawy: totalny brak ogrzewania.

Jak wygląda ten v70 i g112 , gdzie ich szukać?

Link to comment
Share on other sites

:banan::banan::banan::banan:

Udało się to w końcu ogarnąć...... Odkręciłem ten silniczek jeszcze raz, przeczyściłem potencjometr, znajomy elektryk mi go mierniczkiem sprawdził i chyba się przestraszył bo zaczął poprawnie działać.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...