lak88 Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Witam, po podpięciu do VAG'a wyskoczył mi błąd 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected, czy to może mieć na temperaturę cieczy chłodzącej? Ponieważ na postoju temperatura powoli rośnie do 90st, ale gdy zacznę jechać spada do 60-70st. Co możecie mi poradzić odnośnie tego błędu i temperatury cieczy? Korzystałem z wyszukiwarki, lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na swoje pytanie. Dodam, że mam instalacje gazową w swojej A4. Z góry dzięki za pomoc
?uki1984 Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Dokładnie termostat do wymiany. A secondory air injection możesz wywalić, i zaślepić blok głowicy zaślepką FORGE'a i od razu wiecej miejsca pod maską U mnie już wywalone:decayed:
lak88 Posted September 25, 2012 Author Posted September 25, 2012 Czyli ten "secondory air injection" nie ma żadnego wpływu na temperaturę cieczy? prezesik18 - nie sprzedajesz może alu z awatara?;d
?uki1984 Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Secondary Air Injection - czyli pomocniczy dolot powietrza:wink: załaczający na zimnym silniku Nie on nie ma wpływu na temp. cieczy, to tylko gówno które ma sprawiać żeby auto było ekologiczniejsze przy zimnych startach silnika. Nic po za tym. W B6 BEX nawet tego nie wkłądali:decayed: Ten avatar to VT Na takie kołą się dopiero szykuję
prezesik18 Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 prezesik18 - nie sprzedajesz może alu z awatara?;d Sam chciałbym być w posiadaniu tych felg w aucie
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now