Jump to content

prezesik18

Pasjonat
  • Content Count

    1,237
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About prezesik18

Informacje

  • First name
    Radosław
  • Location
    Kołobrzeg

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. niebieska wtyczka piny 1, 23 - PLUS niebieska wtyczka piny 7, 9 i 24 - MASA W załączniku masz schemat jak ja kiedyś robiłem przesiadkę z przedlifta na licznik fis 1szy lift. Wymiana licznika audi a4 1996r bez FIS na licznik z FISem po Iszym lifcie 1998r.pdf
  2. Sprawa opanowana. Po zatankowaniu auto normalnie odpala i jeździ....
  3. Wykasuj błędy i zobacz jakie się powtórzą. Ja w adr walczyłem z kiepskim odpalaniu na PB na zimnym silniku, na lpg odpalał ok. Po zatankowaniu do pełna auto zaczęło odpalać normalnie
  4. Zapewne w dłuższej trasie jedziesz na lpg, skoro rosną korekty do takiego stopnia to masz źle ustawioną mapę lpg - ubogo. Do porządnego gazownika musisz podjechać co potrafi wystroić instalacje. Zaloguj się na lpg forum i poszukaj fachowca w swojej okolicy.
  5. Załamany jestem. Ludzie już przestają myśleć. Tyle narzędzi i informacji udostępnia internet i nie chcieć z tego skorzystać Kolego, poświęciłeś więcej czasu żeby tu się zarejestrować, założyć temat który był poruszany niejednokrotnie, w dodatku w złym dziale. Szybciej znalazłbyś odpowiedź używając wyszukiwarki google lub wyszukiwarki na forum. Nawet nie chce mi się podawać Tobie linka do tematu, zaraz będziesz miał do mnie 15 pytań na coś co zostało już powiedziane....
  6. Dobra, czyli muszę sprawdzić czemu ciśnienie tak szybko z listwy spada. W ogóle pompa paliwa działa u mnie dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem, jeśli dalej będzie dłużej kręcił przy odpalaniu będę musiał pomyśleć nad jakimś układem czasowym co by załączał pompę po włączeniu zapłonu na kilka sekund
  7. Dostęp do auta będę miał dopiero w weekend. Auto zgasło wtedy jak jechało na lpg, nigdy wcześniej nie zdarzyło się aby podczas jazdy zgasło. Ogólnie narzeczona mówiła że po zatankowaniu auta śmierdziało w środku benzyną - podejrzewam że to wina dużej nakrętki co się zakręca pompę paliwa w zbiorniku. Raz ją odkręciłem, a potem przy przykręcaniu za każdym razem przeskakiwała. Pamiętasz może jaki nr ma przekaźnik od ecu? Czy spadek ciśnienia na listwie po zgaszeniu auta jest czymś normalnym?
  8. świece zmieniane. Jakieś 15k km temu cewka zmieniana na używkę była. 18 września: Założyłem listwę paliwa wraz z regulatorem i wtryskiwaczami z innego ADR, podłączyłem również inny manometr do pomiaru ciśnienia na listwie - 3,5bara, bez podciśnienia było 4 bary. Podejrzewam że poprzedni manometr był uszkodzony, ale to przy innej okazji sprawdzę. Po jakiś 2minutach ciśnienie na listwie spada do 0. Na drugi dzień z rana auto na Pb nie odpaliło, następnie odpiąłem przepływomierz ale nadal auto nie chciało odpalić. Narzeczona pojechała w trasę 550km, zatankowało PB do pełna, do tej pory auto już odpala na benzynie bez problemów, nawet się nie dławi, nie dusi, nie strzela. Inna dziwna sprawa to jadąc w trasie raz jej auto samo z siebie zgasło, niedługo po zatankowaniu, też miała chwile że auto traciło moc na kilka sekund a następnie moc wracała. Sam już nie wiem o co może tutaj chodzić. Będę miał okazję to w weekend podłącze kompa i sprawdzę błędy. Myślę żeby poszukać drugiego ecu na podmiankę bo coś dziwne akcje się dzieją.
  9. W tych licznikach to już w 95% sztuk fis jest nieczytelny. Odpuść tym bardziej licznik z fisem z twojego rocznika - czyli taki jaki podałeś przykładowo z allegro, do nich już nie dokupisz wyświetlacza. Pod względem kosztów i funkcjonalności to najlepiej zamontować sobię licznik z cyfrowym zegarkiem. a odpowiadając na Twoje pytanie: Będzie działać bez problemu - 1.dołożyć manetkę do sterowania fisem (przewody podciągnąć do licznika) 2.dołożyć w podstawę filtra oleju czujnik temperatury oleju i przewód przeciągnąć do licznika 3.podciągnąć przewód sygnałowy spalania(z puszki ecu) 4.podciągnąć przewód sygnałowy temperatury zewnętrznej(z climatronica) W tym liczniku nie skorygujesz przebiegu kablem vag, zrobią to jedynie fachowcy za większe pieniądze.
  10. 1.8 ADR pb+LPG, przebieg ok 430tysi. Auto ogólnie bezproblemowe jeśli chodzi o silnik. Ostatnio zaczęło szaleć. Z rana na zimnym silniku na benzynie muli go jak na filmiku -strzela, prycha, nie ma mocy. Na LPG lepiej chodzi jak awaryjnie odpalę. Ostatnio przestał wcale odpalać na benzynie, muszę go z 25sekund kręcić zanim zacznie coś łapać. Do tej pory zrobiłem: 1. Odpięcie Aku na godzinkę 2. Kasowanie błędów (1 od składu mieszanki który zawsze był w sterowniku, drugi od spalania stukowego na 3 cylindrze). 3. Adaptacja przepustnicy 4. Sprawdzenie czujnika g2/g62. Wartości wskazuje poprawnie - z rana pokazuje tyle ile jest na zewnątrz, pokrywa się z temperaturą jaką pokazuje czujnik w reduktorze LPG. 4. Pomiar ciśnienia paliwa oraz podciśnienia Na wolnych obrotach 2,5bara z podpiętym podciśnieniem, bez podciśnienia 3 bary. 5. Zdecydowałem się wymienić pompę paliwa - zmieniłem ale niestety wartości ciśnienia nic się nie zmieniły. Jak się rozgrzeje to silnik już nie kuleje, chodzi ładnie. Na gazie też nie mam problemów. Gdzie może tkwić problem? Jakieś pomysły? 15.09.2019 Podmieniłem regulator ciśnienia paliwa. U kolegi auto zaczęło ciężej odpalać, u mnie dalej auto nie chciało odpalać. Ciśnienie paliwa u mnie nadal bez zmian - 2,5bara. W następnej kolejności zauważyłem że jest pęknięta guma łącząca kolektor ssący z jego podstawą. Przy wymianie okazało się że 2 gumy pękły. Po wymianie brak zmian. Zdecydowałem się na podmianę przepustnicy - po wyjęciu kolektora okazała się jeszcze uszkodzona odma. Odma zmieniona, przepustnica zmieniona na inną, a auto dalej bardzo słabo odpala. Logi robione na lpg: Grupy 001, 002, 009: http://vaglogi.pl/log-001_002_009_31Y35.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_6lZNFVl.html Grupy 002, 003, 006: http://vaglogi.pl/log-002_003_006_2XIdSe.html Grupy 002, 004, 007: http://vaglogi.pl/log-002_004_007_t0WY1.html Grupy 002, 006, 016: http://vaglogi.pl/log-002_006_016_h1K5DA.html Grupy 002, 006: http://vaglogi.pl/log-002_006_14bG3f.html Grupy 002, 007, 013: http://vaglogi.pl/log-002_007_013_1wIoT.html Grupy 002, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-002_008_007_hH64692.html Grupy 002, 008: http://vaglogi.pl/log-002_008_PT38m.html Grupa 002: http://vaglogi.pl/log-002_BCuPb.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_44ypr.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_49uu5.html Grupa 005: http://vaglogi.pl/log-005_P34BHO8.html Grupa 006: http://vaglogi.pl/log-006_4NI5fN.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_A9RQv.html Grupa 009: http://vaglogi.pl/log-009_1g06Jc1.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_joMFF80.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_S767gmv.html Jakieś pomysły? Wtryski paliwa nie przepuszczają po zgaszeniu auta. Po zakręceniu lpg też brak poprawy. jak ktoś ma fb to może zobaczyć filmiki: https://www.facebook.com/100002064848347/videos/pcb.880562342319184/2430668677011937/?type=3&theater&ifg=1 https://www.facebook.com/100002064848347/videos/pcb.880562342319184/2430673600344778/?type=3&theater&ifg=1
  11. prezesik18

    Auto zgasło

    może wiatrak klimy skończył swój żywot, sprawdź czy jak włączasz klimę to czy się uruchamia.
  12. Znając pin do licznika mogłeś próbować zwykłym kabelkiem kkl i pełnym vag comem zaprogramować kluczyki ?
  13. możesz zamontować UKP - uniwersalny komputer pokładoway. Zobacz sobie w google lub wyszukaj u mnie w profilu temat.
  14. Pany, potrzebuję pomocy przy kupnie alu. Jest gościu w Rybniku co niby ma 4 nówki ori fele do audi za 2250zł - cena troszeczkę mała jak na ori koła, dlatego się obawiam. Kto pomógłby ogarnąć temat zakupu i mi je wysłać?
×
×
  • Create New...