Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Słupecko - Konińskie


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać z rana co do nie działania immo to u mnie żadna kontrolna nie świeciła to była zagadka no i dopiero jarek k z moich okolic powiedział że to jest to lecz jest jeszcze coś błąd napięcia zasilania akumulator jest ok dosłownie dotyk i chodzi co może być przyczyną? (muszę kupić sobie taki kawałek bo mnie zaraz nerwy biorą)

---------- Post dopisany at 07:04 ---------- Poprzedni post napisany at 07:03 ----------

miało być kabelek vag. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Michał naklejałeś na zewnątrz? na razie styknie, ale najlepiej zrobić to od wewnątrz. :wink:

Co do nie odpalania to dzisiaj i mnie dopadło ... dorobiłem kluczyk jakoś ponad rok temu i się zaczeło powoli że zapali i po chwili zgaśnie i sporadyczne błędy na vag.. dzisiaj wychodzę z pracy odpalił na sek i zgasł i koniec kręci i kręci i nic a kontrolka immo nie chce przestać mrygać :/

potrzebne były kable i dłuższe kręcenie i zapalił w domu Vag błąd od immo że za słaby sygnał z klucza itp.. orginalny kluczyk pali aż miło i zero błędów :doh:

Tak tak nakleiłem folie narazie :wink:

Powitać panowie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale labiel noe zrozumiałeś mnie. Na ori kluczyki jest ok jeżdzę i zapalam i wszystko git tylko na dorobionym jest problem.

Btw

Trzeba zdjeć Kiere do czyszczenia?

Tez macie zablokowany podpis w tapatalku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale labiel noe zrozumiałeś mnie. Na ori kluczyki jest ok jeżdzę i zapalam i wszystko git tylko na dorobionym jest problem.

Btw

Trzeba zdjeć Kiere do czyszczenia?

Tez macie zablokowany podpis w tapatalku?

Nie wiem jak to jest z dorobionym kluczykiem - pewnie transponder słabo nadaje. U mnie to pomogło samo przedmuchanie sprężarką. Ale żeby konkretnie tam się dostać to trzeba zdjąć kierę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe mam funfuszy tyle hehe mówisz,zeby brać ? Tylko pytanie czy na mały czy na duży wieloklin.. Będzie trzeba kupować i przerabiać. Ale za 150 się opłaca chyba ?:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak duży a mam mały to i tak się opłaca bo normalnie z dużym 250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 150 zł jak ładna to będzie ok obszycie nową skórą mieszka + kierka to wydatek 140zł u naszego Raggi.

Kierownica chyba do przedlifta pojedzie (powinna) bo w takim jest zamontowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to poszło panowie kiera kupiona pierwszy zakup jest :grin:

Jeszcze trzeba zamontować :P Ale wszystko się da. Ja osobiście mam kierę od B6, chyba jako jedyny na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to poszło panowie kiera kupiona pierwszy zakup jest :grin:

Jeszcze trzeba zamontować :P Ale wszystko się da. Ja osobiście mam kierę od B6, chyba jako jedyny na forum.

Też czekam za kiera od b6 bo kumpel bedzie zmieniał :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to poszło panowie kiera kupiona pierwszy zakup jest :grin:

Jeszcze trzeba zamontować :P Ale wszystko się da. Ja osobiście mam kierę od B6, chyba jako jedyny na forum.

Też czekam za kiera od b6 bo kumpel bedzie zmieniał :naughty:

Kiera niby nic takiego ale dużo daje we wnętrzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...