Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Słupecko - Konińskie


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czorny ładnie poleci z tematem USA :) Nie wiem czy każdy widział już flotę którą oficjalnie pokazał

^_^^_^^_^

Edytowane przez KeteO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja we wtorek oddaje swoją do mechanika by ustalił przyczyne terkotania. Ja obstawiam napinacz albo wyciągnięty łańcuch ale co będzie to się okaże :D

Jak wariator z pierścieniem to beny regenerowane tanio sprzedaje. Cena nowego kompletu zabija
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja we wtorek oddaje swoją do mechanika by ustalił przyczyne terkotania. Ja obstawiam napinacz albo wyciągnięty łańcuch ale co będzie to się okaże :D

Jak wariator z pierścieniem to beny regenerowane tanio sprzedaje. Cena nowego kompletu zabija

Co masz na myśli ? Za sam napinacz około 1000 zł wychodzi nowy i febi nie chińczyk z allegro za 350 zł i do tego po maksymalnych zniżkach :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wariator, on też może być uszkodzony b710db65719c3def178af3ded935aa7a.jpg w nim pracuje jakby tłok c088ef4c107793a45852d55ab07e2c71.jpg uszkodzenie polega na wyzlobieniu rowka i deformacji pierścienia roboczego

Ja bym obstawiał zawór wysokiego ciśnienia, można to zdiagnozować vcds kasujac ustawienia w zakładce silnika. Powinno ucichnac na kilka sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dla tego dobrze mieć silnik na zwykłym hydraulicznym napinaczu :) Jak miałem kiedyś swojego ADRa wystawionego na sprzedaż to średnio raz dziennie miałem tel z pytaniem o ten cholerny elektryczny napinacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No koszt mały nie jest ale wątpie by to był wariator bo według błędów silnika to wysypuje tylko błąd zawór n75 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega potwierdził typową usterkę napinacza elektronicznego, mimo bliźniaczych konstrukcji nie masz wariatora w silniku

Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu sie na tym forum dzieje, żyje tylko techniczny wątek luźne gatki poszły w niepamięć :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega potwierdził typową usterkę napinacza elektronicznego, mimo bliźniaczych konstrukcji nie masz wariatora w silniku

Dlatego właśnie stawiałem na napinacz hydrauliczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fura rozebrana :dance: teraz czekamy na rozwój wydarzeń, narazie jakoś idzie do przodu może poskładam w ciągu 2 tygodni. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...