Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Ciśnienie w układzie dolotowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Możecie mi powiedzieć co się dzieje z moim autkiem.Problem polega na tym iż jest bardzo słaby,pojechałem do mechanika żeby podłączył pod kompa i wyskoczył taki błąd '' niskie ciśnienie w układzie dolotowym'',póżniej sprawdził doładowanie i wyszło 00!Powiedział że turbina padła ;(.Powiedzcie co wy o tm sądzicie,może to coś innego a nie turbina?Z góry dziękuję za pomoc. :hi:

Opublikowano

Czy turbina świszczy? Wydaje jakieś dziwne dźwięki ?

To niekoniecznie musi być turbo.

Opublikowano

moze gdziesz sie uklad rozszczelnil? :mysli:

Dzwiek turbo nie zawsze jest slyszalny na zewnatrz.

Wykonaj prosty test:

-otworz okno od pasazera

- jedz na trzecim biegu okolo 2,6k obrotow i zacznij dodawac gazu ;P

Ja w busie TDI tak sprawdzalem bo tez nie moglem jej uslyszec.... okazalo sie ze pracuje a przyczyna byla pompa o.O

Poziek, co moze byc jeszcze przyczyna oprocz turbawki jak nie ma cisnienia?

Opublikowano

Kiedyś z kumplem sprawdzaliśmy w ten sposób: ja za kółkiem dawałem buta a on słuchał przy masce czy się włączy i nic :thumbdown:

Opublikowano

Czyli robiliscie to na postoju?

Turbina nie osiaga pelnych predkosci na biegu jalowym.... nawet nie pompuje jak trzeba. Dopiero pod obciazeniem zaczyna pracowac prawidlowo..

Ja mam rure zamiast kata i jak przyspieszam to slychac turbawke jakbym mial silnik rakietowy. Na biegu jalowym przy otwartej masce nie ma opcji zebym ja uslyszal ;) Sprobuj tak jak napisalem ...

Opublikowano

Oki,tak zrobię.A jeżeli nic nie będzie słychać to co proponujecie?co w pierwszej kolejności sprawdzać i jak?

Opublikowano

No w sumie turbina to spory wydatek wiec lepiej sie upewnic ze jest padnieta zanim sie zdecydujesz.... jak pojedziesz do mechanika to nie mow ze myslisz ze to turbawka bo oni sie sugeruja i potrafia bezmyslnie wymienic. Ja jeszcze sprawdzilbym dokladnie czy masz szczelny caly uklad dolotowy oraz czy zawor od turba jest sprawny ( swoja droga jezeli to tylko zawor i jest caly czas otwarty to moze przekrecic turbo )

Tak czy inaczej na Twoim miejscu sprawdzilbym to dokladnie. Ja prawie tez turbo wymienilem a okazalo sie ze moje pompuje elegancko tylko mechanik bzdury mowil.

#edit

A na jakiej podstawie twierdzisz ze autko jest slabe? Od kiedy nim jezdzisz i czym jezdziles wczesniej?

Opublikowano

otwórz okno i sie przejedz miedzy budynkami zeby dzwiek sie odbiał - napewno usłyszysz jesli nie padła, sprawdz weze opaski :th:

Opublikowano

Ajax zrobiłem tak jak mówiłeś i niestety nic nie słychać ani nic nie czuć.A jeszcze jak naciskam gaz na maxa to go raz szarpnie i dopiero załapuje.Słaby jest bo wogóle nie ma odejścia,wcześniej jeżdziłem kadettem i szybciej się zbierał niż audi.W poniedziałek jestem umówiony z mechaniorem to niech posprawdza czy szczelny układ itp.

Opublikowano

Hmm to wyglada na to ze faktycznie nie kreci. Gdyby byl rozszczelniony dolot to pewnie byloby ja slychac jak diabli. Sprawdz jeszcze raz czy napewno nie ma cisnienia w dolocie i chyba trzeba bedzie wymienic/regenerowac turbawke :kwasny:

Opublikowano

Jeszcze raz sprawdzę ciśnienie,i zobaczymy.A powiedz mi jaki odgłos powinna wydawać turbawka(do czego można porównać) może mi się wydaje że jej nie słychać.

Opublikowano

Umm to zalezy, ale przy budynkach powinna wydawac odglos takiego delikatnego swistu ( przypominajacy silnik odrzutowy :P )

U mnie wczesniej bylo slychac szum powietrza jak zaczynala pakowac :) Ciezko opisac ten dzwiek o.O

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...