Jump to content
IGNORED

[B5 ARG] Syczy przy wlewie paliwa


Eros
 Share

Recommended Posts

Dzis zatankowalem Anie ... odpalam i skacza mi obroty, ale po ok 30 sek sie normuja! Zatankowalem pol baku a po 20 km wskazowka spoadla o polowe! I to syczenie przy wlaczonym silniku! Czytalem cos o tym na forum! Ale czy ktos moglby mnie przeprowadzic krok po kroku jak nam przeczyscic ten zaworek wegla aktywnego ... czy ukladu odprowadzania oparow! Bylbym super wdzieczny ... BO ni cholera nie wiem jak sie za to zabrac!

Link to comment
Share on other sites

Co ma wspolnego zaworek wegla aktywnego z tym ze wskazowka opadla o polowe to nie wiem..... zaworek wegla cyka. Cicho na zimnym dosc wyczuwalnie na cieplym ale nie syczy...

Link to comment
Share on other sites

ja mialem tez taki przypadek u siebie na filtrze paliwa maz zaworek wegla aktywnego on prawie ciagle sobie cyka slychac to jezeli ci padla to jest cisza ale zato syszy ci w wlewie paliwa i wytwarza ci sie w baku cisnienie i dlatego spada ci ciagle wskazowka ja wymienilem ten zaworek i problem z glowy ale niestety on osztuje 300 zl orginal niektorzy radza zdjac uszczelke z korka ale to do konca nie rozwiaze problemu a i nie tankuj do pelna(czyli pod korek) bo mi przez ten filtr ciagl paliwo i zalewal silnik

Link to comment
Share on other sites

Loco87, widze ze czytanie txt ze zrozumieniem sprawia Ci klopoty! Napisalem ze syczy w baku ... przy wlewie a nie w zaowrku ....

Ale mniejsza to ....

M.Audi ... dzieki kolego za porade ... 300 Pln to jesce nei tak sporo!

Zobaczymy czy to usunie problem! Jesce raz dziekuje!

Link to comment
Share on other sites

Witam

U mnie też wystąpił ten sam problem. Obroty skakały jak szalone czasami nawet z 900 poniżej 300! Zawsze po dodaniu gazu i odpuszczeniu ale po chwili wszystko się normowało. Nie mówiąc już o zasysaniu powietrza z baku które było słychać w środku samochodu. Zasysało tak mocno że aż odkształcał się bak paliwa.

Po paru godzinach poszukiwań okazało się że to właśnie ten zaworek na filtrze paliwa.

Na początku pomagało tylko jego delikatne obstukanie ale problem zawsze wracał :(

Po zdemontowaniu przedmuchałem go sprężonym powietrzem i zapryskałem WD-40 lub czymś podobnym. Okazało się że z jednej strony przy tym zaworku jest regulacja przepływu. Przy podłączonym powietrzu zacząłem kręcić tą śrubką i w pewnym momencie zaworek ożył zaczął ''cykać''.

ustawiłem wszystko tak jak było na początku i zabrałem się za montaż.

po odpaleniu furki problem z zasysaniem powietrza zniknął jak rękom odjął! :rolleyes:

Jedynie co zostało to falujące obroty ale po przejechaniu paru kilometrów problem ustał i jest już ok.

Trzyma teraz równo i jak do tej pory odpukać zaworek hula :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

nie wiem jaki maz model tego zaworka ale u mnie jest on hermetycznie zamkniety mozesz wrzucic fotke gdzie jest ta srubka??

Link to comment
Share on other sites

Śrubka znajduje się wewnątrz króćca tego zaworka, od strony wtyczki. Z tego co pamiętam można zrobić nią 6 pełnych obrotów.

U mnie skręcona była na połowę tak też ją zostawiłem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...