Skocz do zawartości

loco87

Pasjonat
  • Postów

    645
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O loco87

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia loco87

1

Reputacja

  1. ok Panowie jest solucja. Kabel zasilający idący pod deską na styku się wypioł i korodował. Po wyczyszczeniu i ponownym podpięciu działa jak trzeba
  2. Witam Ostatnio moje audi podupadło na zdrowiu i troche sie o nie martwie bo problem rodem z duzego fiata.... Zaczeło się od problemów z odpalaniem. Przekrecam stacyjkę i rozrusznik kreci normalnie szybko a za chwile staje aby znowu sie rozkrecic i odpalic. Następnie radio zaczeło się wyłączać i slabo grac jakby nie mialo prądu. Następnie doszedł problem z kontrolkami na desce. Ani predkosciomierz ani obrotomierz temp i paliwo nie drgnęły po prostu opadaly i wstawaly. Było to powiązane z wylaczaniem sie ksenonow (chinskie) Lubialy tez zaswiecic sie kontrolki od oleju abs-u... Nawet mialem tak pare razy iz po zalaczeniu dlugich auto praktycznie gasło... Kontrolki na desce pulsują silnik dziwnie pracuje... WTF Panowie ? Acha i ostatnio zauwazylem ze przy wbijaniu wstecznego ksenony przygasaja.... Po podlączeniu kompa zadnych konkretów. Litości i proszę o jakieś wskazówki...
  3. Bardzo dobry jest jaan. Smieszny koszt(7pln 5l :|) dobrze zbieraja wycieraczki i nie smierdzi. Dostępny w marko i selgros.
  4. Ja mam depo. Jakość średnia/dobra. Problem jest z uzyskaniem właściwej ogniskowej i ustawieniem światła. Da się ale trzeba cyganić....
  5. Wydaje mi się że aby było cacy trzeba zacząc od remontu/wymiany: szlif głowicy uszczelka głowicy nowe zawory nowe popychacze dobry olej do silnika swiece platynówki ngk cewki ori new łańcuch wałków rozrządu i napinacz Czyszczenie przepustnicy Regulacje, adaptacje (testy poprawnosci lambdy, czujników jak halla itp) Przepłukanie układu chlodzenia Wymiana wiska To tak na dobry początek powinno się robić w zasadzie każdym AEB....Mnie czeka jeszcze napinacz i łancuch.
  6. jasne rozumiem. A co do wymiany samego oleju czytałem że są 2 metody wymiany. W jednej wchodzi prawie 8l oleju w innej około 5. Gdzie na terenie Krakowa zrobię t osolidnie? Zastanawiam się z ojcem nad aso skoda.
  7. Filtr który ? Audi nie zaleca wymiany filtra opiłkowego chyba że przeprowadzana jest wymiana wałka atakującego. Olej jak najbardziej ale wymieniany którą metodą ?
  8. Właśnie czytam i objawy które posiadam sa charakterystyczne dla braku bądz niepoprawnej adaptacji ASB. Pozatym dopiero teraz zobaczylem ze nie mam miarki oleju :| Muszę to psrawdzić czy nie ma tylko cycka pomaranczowego czy wcale nie ma bagnetu.
  9. Czesc Póki co odpukać z moim A4 wsio ok Za to Ojciec ostatnio zakupił A6 ze wskazanym wyżej motorem oraz ze skrzynia multi. O multi cos tam wiem...Była w Niemcowni przeprowadzona wymiana sprzęgła ale nie wiem czy byl upgrade. Sterownika z głowy sobie nie przypomne. Mniejsza narazie o to...Wszystko jest ok ale skrzynia nie pracuje jak powinna. A mianowicie: - Na wzniesieniu auto stacza sie po puszczeniu hamulca koło 50/70cm w dół zanim przejdzie w tryb zatrzymania. - Tryb pełzania do przodu troche długo trwa i delikatnie przy dodawaniu gazu buda "mrowieje" takie delikatne drgania ciezko to opisac. - Przy przełączaniu pozycji pracy skrzyni czuć czasem delikatne szarpniecie (nie wyczuwalne w zasadzie) PS. W sterowniku byl zapisany jakiś bląd odnosnie sterownika skrzyni - po skasowaniu nie występuje - z resztą awaria sterownika inaczej się objawia. Auto narazie czeka na serwis (sprawy zwiazane z rej. itp) Dodam iż nie ma żadnych to a żadnych innych problemów. Auto płynnie przyspiesza nie rwie utrzymuje mozliwe najnizsze obroty. Kick down bez szarpnięć, tip płynny w górę i w dół wszytsko gładko. Wsteczny równierz bez szarpnięć i szybko przechodzi w stan pełzania. Myślicie że to jakaś usterka mechaniczna czy wymiana oleju i wykonanie poprawnie adaptacji mozliwe ze wgranie nowego softu?
  10. Witam Muszę wykonac operacje naprawy alternatora. Ma Ktoś wiedzę z których aut (grupy vag) lat produkcji i silników będzie pasować? Widzę że totalnie nie opłaca sie regenerować i proszę mnie do tego nie namawiać (za bardzo rozklekotany jest mój w aucie a części akurat te co mam uszkodzone tanie nie są) Pozrawiam
  11. No w upały to filtr z węglem cyka baardzo ale troche cos tam halasuje spod maski...nie wiem co bo ciężko zlokalizować...ogólnie nazwałbym to głośnym silnikiem... w środku nawet ok nie slychac tego cykania ale jak sie podniesie maske i depnie to slychac kosiarke troche A tamta a4 taksiarza chodzila porpostu super.. bajka... Rozrząd wymieniałem ostatnio cały do tego wisko i takie tam łożyska. Został mi nie dający rady alternaor i zastanawiam sie czy nie wlac jakiegos gówna do popychaczy(bo akurat we wstepnej fazie wycisza je) i wymienic napinacz z łancuchem.
  12. Tak mnie tchnęło troche bo raz mi sie zdarzyło uslyszec dzwiek pracujacego silnika 1.6 w a4 przed II liftem i byłem pod sporym wrażeniem...Większośc zdecydowana ma taki podzwiek metaliczny stukanie pukanie itp(przynajmniej ja to slysze w kazdej benzynie w a4) A tamto chodzilo ciuchutko gladko miekko...Jeżdze na pelnym syntetyku i silnik suchy ale możliwe ze gosc z taxi zrobił jakis cudowny remont bo mój przy nim chodzil jak traktor
  13. jak napinacz kosztuje 170pln....to calośc nawet jak kosztuje 500/600pln to sie opłaca....O robocizne nigdy sie nie boje bo mam zaufanego mechanika Ale ceny tych napinaczy zaczynaja sie od 450pln jak nie 700/800pln do AEB....Z kąd taka cena ?
  14. Czesc znalazłem cos takiego: http://gawex.com.pl/product_info.php?products_id=178 Chyba powinno to pasowac do AEB....Pozatym kiedy to wymieniacie ? To sie tłucze jakoś ? Za taką cene to zapobiegawczo chyba bym wymienil....Specjalnie nic mi nie szumi ale jak jest bardzo gorąco to troche terkocze(od strony filtra weglowego) a zeby tyl silnika to nie slysze nic....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...