Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,9] kąt wtrysku


woke

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!!!

mam problem tego typu-dzisiaj podpiąłem sie do Vag i sprawdzliśmy kąt wtrysku o dziwo na odblokowanym było 24 /120 z tego co juz wyczytałem to sporo za mało natomiast na basic settings było 0 w drugiej pozycji.Proszę o info z czym jest problem??/

I jeszcze jedno pytanko silnik ma za małe obroty na biegu jałowym 818/798 tak mi skaczą cały czas czy silnik jest ciepły czy zimny nie ma róznicy>Może jest spowodowane to złym katem???I dlaczego ten kąt jest tak niski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woke, a silnik byl rozgrzany :?:

Sprawdziles czy nie ma jakichs bledow :?:

Zrob logi 013 na jalowym i ogolnie reszty. Wszystko znajdziesz na forum.

Moze to nastawnik w pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woke, ten blad dotyczy alternatora i nie wiem za bardzo co oznacza. Jakies obciazenie zacisku alternatora, czyzby obciazal silnik tak ze az obroty faluja :roll:

Zrob logi i wrzuc na forum ocenimy i moze pomozemy.

Czesta przypadloscia tych silnikow jest awaria nastawnika w pompie wtryskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze ten nastawnik by pokazało jako bład natomiast ten bład 1117 zwalaliśmy na za mocny akumulator i go pewnie nie ładuje do bólu ale to tylko przypuszczenia.

Ogólnie sie nic takiego nie dzieje oprócz zapalania kilka obrotów.

Mam drugie auto z silnikiem 1y i tam jest dosłownie dotyk.Dlatego juz przed zima jestem przewrazliwiony.Ale ten kąt wtrysku mnie zaniepokoił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woke, to ustaw kat wtrysku i tyle. Pozniej obroty i dawke i tyle.

Moze wtedy wartosci beda prawidlowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak własnie mysle tylko akurat tego nigdy nie robiłem.Moze lepiej sie udac do jakiego fachury? Tylko jak słysze mechanik to mi skóra cierpnie .....ehhhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woke, bardzo prosta rzecz.

Kat ustawiasz przestawiajac pompe. Luzujesz 2 nakretki od strony kola paska rozrzadu (musisz odpowiednio kolo ustawic zeby trafic na sruby) i 1 po drugiej stornie ta w sumie mozesz zostawic i luzowac po odpaleniu silnika ( bedziesz ja widziaj na wierzchu, tak jakby z drugiej strony tych 2-ch) oraz jedna z tylu pompy pod rurkami, ktora podtrzymuje pompe.

Wszystko robisz na rozgrzanym silniku i przy nastawach podstawowych za pomoca wykresu VagGraph czy jakos tak to sie nazywa.

Powinno Ci wyswietlic 3 ukosne linie i zaleznosc temp paliwa od kata wtrysku. Punkt polaczenia tych linii powinien znajdowac sie troszke ponad srodkowa linia ukosna.

Jesli to ustawisz przkrecasz wszystkie sruby i robisz jazde probna. Jesli wszystko oki to zakladasz obudowy i dalej bierzesz sie za dawke i obroty co zrobisz juz za pomoca VAG-a, a znajdziesz to an forum opisane.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...