pawullonn Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Witam Panowie rozkładam ręce prace wykonane: -odpowietrzona nagrzewnica -zmieniony korek od zbiorniczka -przewody od nagrzewnicy gorące i pozostałe też tak jak powinny być -na vagu zero błędów i w climatronicu tak samo Temperatura na blacie podczas jazdy trzyma się nic nie spada, nie ma problemów z rozgrzaniem silnika i nie przegrzewa się, ale wewnątrz samochodu do 25 stopni na climatronicu jak ustawiam leci chlodne-zimne powietrze dopiero powyżej jak nastawiam to zaczyna lecieć ciepłe powietrze, a jak wyskoczy Hi na climatronicu to jest upał. Sprawdziłem też ten silniczek tzn wykręciłem schowek i w zakresie Lo Hi silniczek pracuje Co robić?? co zauważyłem że nie mam czegoś takiego że jak otwieram korek to jest takie psiknięcie że powietrze uchodzi, nie wywala płynu i nie ubywa płynu, wczoraj zrobiłem eksperyment na starym korku i nałożyłem na niego oring i zakręciłem zbiorniczek to grzało że hej ale to robie układ zamknięty wtedy na maxa i wrazie czego którędy powietrze ucieknie w razie przwegrzania itd Cooo robić błagam pomóżcie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się