Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z wyłączeniem silnika


czaja77

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM KUPILEM DZIS AUDI PROBLEM POLEGA NA TYM ZE PO ZGASZENIU SILNIKA ON CHCE NADAL PRACOWAC CO JEST NIE TAK BO JUZ WYCHODZE Z SIEBIE!!!POZDRAWIAM I CZEKAM NA SZYBKIE ODPOWIEDZI.PROBLEM JEST TAKI ZE MA JAKBY SAMO ZAPLON TAK NA 2 3 SEKUNDY I GASNIE!!CZYM TO JEST SPOWODOWANE.kupilem go dzis i nie wiem????ale widze ze dzieje sie tak na goracym silniku?

* nie pisz proszę wielkimi literamiwitam ponownie i znowu problem jest to samo!!co to moze byc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ON CHCE NADAL PRACOWAC

Umm moglbys wyjasnic nieco blizej? Bo ja nie potrafie sobie wyobrazic jak silnik okazuje owa wole. Wyjmujesz kluczyk ze stacyjki a on sie dalej kreci?! :mysli:

P.S. Przeczytaj regulamin i zmodyfikuj posta z prefixem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej go na próbę paliwem sprawdzonym o większej liczbie oktanów niż zwykle, jedyne co mi przychodzi do głowy w tej chwili. Mimo wszystko to nie rozwiązuje problemu, powinno być jeszcze odcinanie ciśnienia paliwa, a u Ciebie to się nie dzieje, bo parę razy "tyr, tyr" bez iskry teoretycznie może zrobić (choć oczywiście niepowinien)... Jaka temperatura silnika przed zgaszeniem? Róznież przed zgaszeniem jakieś dziwne dzwięki, stukanie, dzwonienie w silniku? Głowica była kiedykolwiek planowana? Jakieś nieseryjne tłoki? Poza tym może pompa paliwa podłączona na krótko, do permanętnego zasilania?

W każdym bądź razie ciekawy problem bardzo. Informuj jakby coś się wyjaśniło, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w pewnej renówce robiłem odciencie cewki i na gorącym silniku zakręciłem rozrusznikiem, bez iskry i zaskoczył, ale na 1 albo 2 gary tylko i tak dziwnie chodził. Zgasiłem go zaraz kluczykiem, ale tam był jednopunkt. Tutaj jest wielopunkt i nawet jak wtryski leją, to i tak bez prądu niczym nie sikną, bo będą zamknięte, dwa to jest ECU odcięty, trzy, to jest pompa paliwa a cztery to brak iskry, co akurat z doświadczenia wiem, że jest do "obejścia", ale na tylko kilka cykli (2-5obrotów wału). Kilka awarii musiałoby się zbiec w czasie na baaaardzo nietypowy zbieg okoliczności. Fakt - może to poprostu stacyjka?? Musisz napisać dokładnie jak to wygląda..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie!! :)problem ustał po zalaniu dobrej benzynki mechanik powiedzial ze te audi jezdzilo na ruskim palwie i to moglo byc ot tego!!!temat zamykam jak narazie!dzieki za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...