Klaudek1993 0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 witajcie mam taki problem jak hamuje tak mocniej do pełnego zatrzymania to kierownica mi skreca w prawo co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Illuminator 0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 możliwe, że na któreś koło słabiej hamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudek1993 0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 a może byc przez to ze wymieniałem ostatnio końcowki drązka i jeszcze nie bylem na zbieznosci ? ---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ---------- może ktoś jeszcze się wypowie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Illuminator 0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 to ustaw zbieżność, bo opony może Ci zgolić przez to też może ściągać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudek1993 0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 czekam na wyplate bo teraz jestem spłukany i odrazu lece ;d bo na nierównych drogach latam ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Proponuje Ci abyś sprawdził przy każdym kole w jakim stanie są zaciski - czy się bez problemu poruszają na prowadnicach (lubią się zacierać. od razu sprawdzisz w jakim stanie masz klocki i tarcze hamulcowe). Bardzo często w A4 koroduje tłoczek w zacisku, wtedy wystarczy trochę zdolności manualnych i zestaw naprawczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudek1993 0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 ok a wejdą mi tarcze z 1,8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Z tego co pamiętam w dieslu masz tarcze 288mm a w 1,8 są 280mm, różnią się grubością. Szukaj takie jakie masz teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudek1993 0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 ale ja juz mam tarcze z 1,8 i dlatego pytam a moje są juz ledwo ledwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Jeżeli bez problemów wejdą na piastę to będą dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudek1993 0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 a jakby byla jednak większa to mogę ją na tokarce liznąc ? ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Illuminator 0 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 a nie lepiej i łatwiej założyć takie jak masz ? a te 280 pogonić ? będzie bez lizania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się