zradek1 0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Chcę zawieść rozrusznik do regeneracji , ale nie wiem jak go wymontować. Prosiłbym o poradę jak to najłatwiej zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Najlepiej jakbyś miał auto na podnośniku. Jeśli nie to będziesz raczej musiał zdemontować koło, żeby dostać się do śrub od strony skrzyni. Odłącz aku, później przewody od rozrusznika, a następnie śruby trzymające rozrusznik. Nic trudnego, tak samo jak naprawa samemu rozrusznika. ---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ---------- jeszcze w wyjęciu może Ci przeszkadzać podpora turbiny, ale to wyjdzie w trakcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zradek1 0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 aha może mi ktoś jeszcze napisać jaki bendix siedzi w moim rozruszniku ? albo podać link do sklepu jak go już wyjmę to bym już miał część, którą muszę wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Numer nadwozia, numer z rozrusznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zradek1 0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 WAUZZZ8E85A428169 czyli rozrusznik i tak trzeba wyjąć najpierw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Niestety występowały dwa rodzaje rozruszników. Do jednego będzie bendix 1 006 209 694, a do drugiego 1 006 209 815 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zradek1 0 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 bendix wymieniony. Wziąłem ze sklepu dwa bendixy , nie pasujący zwróciłem. Różniły się tym, że jeden był jakieś pół centymetra wyższy. Najważniejsze że auto teraz pali na dotyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm1 0 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Ja muszę tatką robotę w swojej b6 zrobić. Coś słyszałem, że u mnie może być zepsuty szczotkotrzymacz, czasami w mrozie słychać cykanie, a rozrusznik nie kręci, na biegu muszę popchnąć i rusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek-B1 0 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Ja muszę tatką robotę w swojej b6 zrobić. Coś słyszałem, że u mnie może być zepsuty szczotkotrzymacz, czasami w mrozie słychać cykanie, a rozrusznik nie kręci, na biegu muszę popchnąć i rusza. U mnie czasem ciężko kręci, tak jakby aku był słaby. Właśnie go sprawdzałem i jest ok, sprawdzałem pobór prądu przy odpalaniu - 340A, wie ktoś ile powinien mieć prawidłowo działający rozrusznik? Wydaje mi się, że ok, 160-200 .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się