Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 czy tylne sprężyny 1be nadają się do sportowych amortyzatorów MTS-technik ?


Al@n

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

wysiadły mi tylne amorki i przymierzam się do wymiany. obecnie z tyłu posiadam sprężyny 1be a amorki 1ba. czy sprężyny 1be nadają się do sportowych amorków takich jak w linku poniżej :

Amortyzatory sportowe Audi A4 B5 MTS-technik tylne (2840853566) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

te amorki są z regulacja wysokości zależy mi aby tył auta podniósł się i wyrównał z przodem ? ( bo wiadomo zawieszenie 1be przód ciut wyżej niż tył )

czy dadzą radę podnieść tył auta wyżej niż 1be ?

chciałem wymienić amorki na standardowe ale kolega z forum zaproponował mi takie, co będzie lepszym rozwiązaniem ?

czekam na waszą pomoc

---------- Post dopisany 01-01-2013 at 18:14 ---------- Poprzedni post napisany 31-12-2012 at 12:13 ----------

nikt nie pomoże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te amorki są bez regulacji wysokości nadwozia.

Myślę, że można ich zastosować do sprężyn 1be.

Jeśli chcesz mieć możliwość regulacji wysokości to szukaj zawieszenia gwintowanego.

jeśli nie chcesz obniżać auta kup standardowe amorki na tył, na przód poszukaj 1be i auto powinno się wyrównać (oczywiścia należy pamiętać, aby sprężyny były przeznaczone do twojej konfiguracji auta :wink:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz żeby auto poszło lekko do góry załóż standardowe amory 1BA, które spokojnie mogą jeździć ze sprężynami 1BE, przy nowych amorach auto napewno pójdzie lekko w górę ale pamiętaj, że o tym jak wysoko auto stoi w głównej mierze decydują sprężyny.

Też mam sprężyny 1BE i nie widzę wielkiej różnicy wysokości między przodem i tyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te amorki są bez regulacji wysokości nadwozia.

Myślę, że można ich zastosować do sprężyn 1be.

Jeśli chcesz mieć możliwość regulacji wysokości to szukaj zawieszenia gwintowanego.

jeśli nie chcesz obniżać auta kup standardowe amorki na tył, na przód poszukaj 1be i auto powinno się wyrównać (oczywiścia należy pamiętać, aby sprężyny były przeznaczone do twojej konfiguracji auta :wink:)

w aukcji wyraźnie pisze że są z regulacja wysokości

---------- Post dopisany at 16:06 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ----------

Jeśli chcesz żeby auto poszło lekko do góry załóż standardowe amory 1BA, które spokojnie mogą jeździć ze sprężynami 1BE, przy nowych amorach auto napewno pójdzie lekko w górę ale pamiętaj, że o tym jak wysoko auto stoi w głównej mierze decydują sprężyny.

Też mam sprężyny 1BE i nie widzę wielkiej różnicy wysokości między przodem i tyłem.

bo wielka różnica to nie jest ale mi się nie podoba

---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 16:06 ----------

temat do zamknięcia kupiłem nowe seryjne za 200zl z KW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś LPR chyba z allegro, mechanik powiedział ze jak maja dwa lata gwarancji to żeby brać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 lata gwarancji to zaden wyznacznik...ponad połowa reklamacji amortyzatorów nie jest uznawana bo warunki gwarancji sa tak debilnie sformułowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale on zakłada bardzo często te amorki i powiedział że śmiało może je polecić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...