Skocz do zawartości

kamien85

Pasjonat
  • Postów

    252
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamien85

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    ŁDZ

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamien85

0

Reputacja

  1. Pierwszy pomiar to zmiany mechaniczne bez programu.
  2. Cześć, Przedstawiam wyniki dzisiejszych zmagań. Auto to B7 sedan, ośka, 1.8T BFB. Mody przeprowadzone DP 2,75cala, tip, Dual Smic, wtryski 320 + nowy filtr, program by Łukasz13. Strojenie na PB98.
  3. Przesyłam zdjęcie sprężyn. 1x zielony i 3x fiolet Amortyzator 8E0413931DF Odboj 8D0412131F Wszystko z jednego auta. Wg. Etki i rozpiski na forum wszystko się zgadza. Talerzyk nowy KYB SG-700. Guma ori z B7. Podciąłem wczoraj odboje o ok. 2cm i auto spadło o 0,5cm i po naciskaniu na blotnik słychać i czuć pracę amortyzatorów. Obecnie jest 65,5cm (przed wymiana było 69cm). Po tej całej operacji jeszcze nim nie jeździłem więc całkiem możliwe, że jeszcze się ułoży. Tył jeszcze seria 1BA
  4. Cześć, czy ktoś skracał odboje po założeniu talerzyków z B5 ? Dzisiaj założyłem na przód zawieszenie 1BE w kat. 6 (fabrycznie miałem 1BA w kat. 8) i od razu dorzuciłem talerzyki z B5 i auto usiadło mi na odbojach (sprawdziłem po numerach, odboje dedykowane do 1BE) . Wysokość do błotnika 66cm.
  5. Cześć, dołożyłem manetkę fis, zakodowałem i jest ok. Teraz biorę się za czujnik poziomu płynu spryskiwaczy a tam pin 1 w niebieskiej wtyczce zegarach jest zajęty. Na wcześniejszych stronach widziałem, że były już takie przypadki ale pytanie czy udało się komuś rozszyfrować dokąd idzie ten kabel ? Gdzie szukać jego końca ?
  6. Panowie takie pytanko mam, czy w woj. Łódzkim jest ktoś kto kompleksowo ogarnia przekładki z ośki na quattro?
  7. Witam, a czy kolega zadał sobie chociaż odrobine trudu, żeby przejrzeć forum, czy wyszedłeś z założenia zaloguje się, napisze pierwszy post bo po co będę szukał ??? Wystarczy chociaż przejrzeć sobie dział wykresy po modyfikacjach, gdzie widać jak na dłoni co trzeba zmienić i jakie moce można uzyskać. Jeśli chodzi o koszty to wszystko zależy od Twoich unmiejętności szukania gratów, allegro, olx, ebay, znajomi, znajomi znajomych, FB itd. Wszystko w temacie.
  8. Pompa została seria ale dość swieża bo wymieniana w zeszłym roku. Sprzęgło po włożeniu turbo jeszcze przed strojeniem zaczęło się strasznie ślizgać. Jak się okazało po wyjęciu, jeszcze fabryke pamiętało, więc wymieniłem na sprzęgło z TDI.
  9. Tak, wtryski 0280156023 Ja u siebie podczas montażu drugiego IC, rozebrałem cały układ dolotowy i dokładnie go wyczyściłem, wszystkie rury i oba IC. Myślę, że kierownica powietrza też ma spory wpływ. W końcu jak sama nazwa mówi, kieruje powietrze w konkretne miejsce czyli na IC. Jak znajdę chwile to nagram jak to się odpycha. Opony seria 205/55/516, co do trakcji to na suchym nie ma problemu, na mokrym troche gorzej bo potrafi na 3 biegu podczas gwałtownego wciśniećia gazu przy 80km/h stracić przyczepność, ale jak nie używasz gazu zero jedynkowo to da radę jeździć.
  10. Dsmic radzi sobie bez problemu. Widziałem na forum auto które miało 250KM i dsmic ogarniał. Hybryde brałem używkę od znajomego, robił gdzieś na śląsku ale nie pamiętam dokładnie u kogo. Wtryski z saba 2.0T 2.3T brązowe
  11. Wykresy bez włączonej funkcji ich wygładzania tak wyglądają ?
  12. Cześć moje rodzinne B6 po lekkich modach co by szybciej po bułki do sklepu latać Mody przeprowadzone: - Turbo K03 Hybryda - DP 2.75 cala - Silikonowy TIP - Dual Smic - Wtryski SAAB - soft by Łukasz13
  13. Z czego zostawiłeś dwumas? Sprzęgło seria?
  14. Oczywiście drobne przeoczenie, wiem, że potrzebny jest do wzdłużnego http://turboworks.pl/Kolektor-wydechowy-AUDI-1-8T-K03-K04-wzdluzny-Zeliwny-p814
×
×
  • Dodaj nową pozycję...