Jump to content

Pawel88ST

Pasjonat
  • Posts

    79
  • Joined

  • Last visited

About Pawel88ST

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Będzin

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2013
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CDUC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Pawel88ST's Achievements

2

Reputation

  1. Panowie taki temat, webasto 4h0265105e - auto polift tdi, mam odbiornik i pilot 4h0 z a8 z wyswietlaczem, ale nie działa ustawianie timera z pilota, oraz da się tylko włączyć na tyle czasu ile jest zapisane w mmi, jak mam w mmi 20 min to czy pilotem ustawie 10 czy 60 to i tak wskoczy wartość zapisana w mmi, pilot się komunikuje odlicza czas ile zostało do końca itp, ale nie przyjmuje timera i tego czasu, czyli ogolnie działa jak zwykły pilot włącz/wyłącz, mam zakodowany w webasto pilot z wywietlaczem ale to nic nie daje, próbowałem przekodowac auto na a8, ale też lipa, za granicą nie wiedzą, przerabiał ktoś temat ? może soft w mmi nie ogarnia ? a8 ma więcej opcji w mmi od webasta, piec ten sam numer był w a8 4h
  2. To jak to w końcu jest w polifcie ? Trzeba mieć kiere z silniczkiem czy nie ? Jeśli nie trzeba to czy każda przekładnia j500 obsługuje asystenta ?
  3. Pawel88ST

    B8 TrOOOOp

    To nie te felgi....... przyjrzyj się dobrze :) te o które mi chodzi są b9
  4. Pawel88ST

    B8 TrOOOOp

    Nie, nie ma zdjęcia b8 na takich felgach, chyba masz mnie za idiotę myśląc że nie sprawdziłem google w pierwszej kolejności.... sprawdziłem też mobile.de itp, takie felgi ma D4NTE ale w graficie.... interesują mnie w kolorze srebrnym
  5. Pawel88ST

    B8 TrOOOOp

    Witajcie, ma ktoś może zdjęcia b8avanta na felgach ze zdjęcia w takim kolorze ?
  6. mają, odpowiadają za zew kierunkowskazy w fabrycznej instalacji T19p/9 to grupa 199 z tym że jeśli komfort jest fabrycznie zakodowany pod ledy to jest tam wartość inna niż w komforcie zakodowanym pod żarówki, po prostu przy retroficiepiny są inaczej niż w serii ( u mnie akurat przejściówka kufateca) gdyby nie błąd żarówki tablicy na fisie i szybkie mruganie to nic bym nie ruszał
  7. Co zrobić żeby przyjął adaptacje w 199 i 202 ? prosiłem,kupiłem czekoladki i kawę zostawiłem koło komfortu na noc ale nie pomogło
  8. Rozumiem tylko dlaczego dopiero po mniej więcej godzinie , i czemu nagle wyrzucilo błąd żarówki rejestracji? Niewłaściwe kodowanie czy adaptacja ? W kodowaniu nie widziałem nic na temat ledów Jednak wolę chiptuning.... chyba jest łatwiejszy :))) wrclaguna wiem że wiedzą kosztuje możesz nakierowac ? co zmienilo wartość adaptacji w kanale którego nie da się edytować z poziomu vcds ? pewnie reflash sgo nie załatwi sprawy ?
  9. Zrobiłem jak piszesz ale błąd jest nadal, niewiem czy bcm jest do odratowania, napewno z poziomu vcds ja tego nie ogarnę bo grupa 199 i 202 nie jest przez niego obsługiwana, ogólnie wszystko działa, nie spaliło się raczej, tylko jest błąd i błąd żarówki rejestracji,
  10. Adaptacje da się zmienić, ale grupy 199 i 201 lub 202 nie da się i nie dało wcześniej, tylko że były tam zera, a teraz jakaś kosmiczna warotość :)
  11. Witam, kupiłem przejściówki kufateca, zamontowałem z intrukcją, lampy świeciły ale na postoju świecił też stop, po przejrzeniu kilku for znalazłem i wyłączyłem te stopy na postojach w grupie bodajże 203-204, wyłączyłem diagnozę żarówek w grupie 181 i było fajnie, jedyny problem to stop który śiwieci jako postój tylko dużo mocniej, Po godzinie świecenia ( składałem tapicerki) wyskoczył błąd na fisie awaria układu oświetlenia, po czym błąd oswietlenia tablicy, lampy zaczęły życ swoim zyciem, wszystkie adaptacje się porozjeżdzały, wpisałem je ponownie, ale zmieniły się stałe wartości w grupach 199 i 202 ( było zero a jest 10248) nie da się ich zmienic w sterowniku widnieje błąd oświetlenia rejestracji (świeci i nic nie ruszałem) oraz bła pod tytułem " niewiarygodny zestaw danych" Czy moduł już mam szukać czy są ludzie którzy to ogarną ?
  12. Panowie zrobiłem wszystko wg instrukcji , mam polifta 3.0 tdi w manualu z 3g+ , wspomaganie elektryczne , na postoju mogę zmienic z mmi tryb ale nie widać różnicy ani w spalaniu ani w reakcji na gaz ani w układzie kierowniczym
  13. Panowie, chciałbym sie z wami podzielić moimi doświadczeniami związanymi z grzechotką po odpaleniu 3,0 TDI Od początku, po sprzedaży a4 b6 1,9 tdi szukałem jakiejś b7 3,0, ale że nie mogłem znaleźć odpowiedniego egzemplarzato zajrzałęm do działu a6 c6, gdzie znalazłem samochód z przebiegiem 320 tyś km silnik BMK z 2005 roku, po wymianie rozrządu oraz wtryskiwaczy - na wszystko faktury, do tego skrzynia DPF i program - razem faktury na 17 tyś.. Jednak cały czas słyszałem grzechotkę, czy to ciepły czy zimny, czasem na zimnym było lepiej niż na ciepłym - zdruzgotany myślą że rozrząd jest znowu do roboty i myśląc co ile kosztuje pewnego razu samochód mi zgasł - po czym odpalił i dojechałem do domu, dnia następnego została stwierdzona awaria zaworu ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia, pompa została wzięta na stół rozebrana, zweryfikowana, złożona na nowych uszczelkach, poddana testom na stole, dostała nowy zarów który uległ uszkodzeniu a przy okazji zostały sprawdzone wtryskiwacze- wtryskiwacze miały końcówkę 078- wiec tak jak na fakturze od sprzedającego, wieć zostały rzeczywiście wymienione, miały przebieg około 80 tyś km. Na stole do testów piezowtrysków okazało się że 5 jest idealncyh a jeden masakrycznie " kapie" nie ma szczelności ( dodam że nie było żadnech objawów typu kopcenie, zacinanie itp) Wtryskiwacz wymieniłem na nowy z programu bosch exchange ( końcówka 358) Samochód jeździ jak jeździł.... ale grzechotki niema,na zimnym minimalna i nie zawsze, a na ciepłym brak, specjalista od ukąldów wtryskowych powiedział mi że ten grzechot to nic innego jak paliwo które kapało z wtryskiwacza po zgaszeniu silnika, po ponownym uruchomieniu silnik "kulał" na ten cylinder ponieważ było za dużo paliwa. Tak więc Panowie po raz kolejny widac jak duży wpływ na pracę całego silnika ma ukłąd wtryskowy - zanim cokolwiek wymienicie sprawdźcie w pierwszej kolejności wtrsykiwacze, u mnie były najnowsze jakie są, z symbolicznym przebiegiem a i tak jeden z niewiadomego powodu "umarł" Pozdrawiam
  14. Pytanie: czy one też się tak płynnie rozświetlają i gasną jak seryjne ? czy poprostu włacz-wyłącz 0-1 ?
  15. Panowie kupiłem do siebie sterownik webasta ( ten przypiecu) z literka K, wczesniej miałem C i po zakodowaniu nie mogę odpalic webasta na włączonym silniku, zauważyłem że grupa 3 w adaptacjach odpowiedzialnna za dopasowanie webasta do pracysilnika jest u mnie niedostępna (error) i teraz niewiem czy coś źle koduję czy co ? na sterowniku C wszystko działało... Pozdrawiam
×
×
  • Create New...