Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podświetlenie zegarów A4 B5 95r. 1.6 benz


wojtasf19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

To moj pierwszy post więc jak coś nie tak to prosze upomnieć. Mam taki problem: po włączeniu świateł czy to na pozycyjne czy na mijania tablica zegarów jest ładnie podświetlana na czerwono tak samo jak zapalniczka, pokrętła od sterowania nawiewem i inne podświetlenia wkoło radia. Jednak kiedy tylko przekręce kluczyk na pozycje zapłon wszystkie te elementy przygasają i swiecą tak jakby "na pół gwizdka" i tak juz pozostaje kiedy zapale auto. Auto ma tablice z pełnym fisem. Dodam jeszcze ze nigdy nie działał mi ten wyświetlacz jest tylko czerwone tło bez żadnych odczytów typu temp czy spalanie czy cokolwiek. Mam nadzieje ze ktos cos podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem: po włączeniu świateł czy to na pozycyjne czy na mijania tablica zegarów jest ładnie podświetlana na czerwono tak samo jak zapalniczka, pokrętła od sterowania nawiewem i inne podświetlenia wkoło radia. Jednak kiedy tylko przekręce kluczyk na pozycje zapłon wszystkie te elementy przygasają i swiecą tak jakby "na pół gwizdka" i tak juz pozostaje kiedy zapale auto.

A jak wyłączysz światła wszystko powinno wrócić do normy i to jest normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie do konca jet normalne. Rozumiem ze po włączeniu świateł jest wiekszy pobor prądu ale nie az tak. Praktycznie podswietlenie zegarów i całego kokpitu jest widoczne tylko jak jest ciemno i to tez słabo, bez porównania z tym jak swieci kiedy silnik jest zgaszony. Dodam ze radio wogole nie przygasa i włącznik świateł awaryjnych tez świeci normalnie. Reszta ledwo co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kręciłeś gałka od regulacji podświetlania? ale czemu na fisie jest ciemnica? tak jakby jakiegoś zasilania nie było, albo ktoś "naprawiał" wyświetlacz i popsuł całkiem:-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kręciłem ta galka. ona najprowdopodobnie dziala poprawnie bo jak na zgaszonym silniku włącze światła to te pokrętło dziala bardzo dobrze. wszystko ładnie przygasa i sie podswietla tak jak powinno a po przekreceniu na zapłon lipa. wyjalem ten licznik zdjalem biala obudowe i nie widze tam jakis sladow przerobek badz kombinoweania. mam z tyłu trzy wtyczki: zółta niebieska i czerwona (prawdopodobnie sterowanie tego wyswietlania). czy warto probowac i naprawiac czy rozgladac sie za nowym???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, posprawdzaj napięcia wg rozpiski z tego tematu http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index5.html albo wyślij licznik do mnie a ja podłącze go u siebie i sprawdzę ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za rozpiske spróbuje sprawdzic najpierw napiecia. jesczcze jedno pytanie. Jak sprawdzic jaki był oryginalnie zamontowany licznik w auci?? Czy od razy był to pełny fis czy moze 1/2 a moze jeszcze inny?? Bo mam watpliwości co do tego czy ktos tu wczesniej nic nie grzebał. Obecnie jest V D0 919033F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie do konca jet normalne. Rozumiem ze po włączeniu świateł jest wiekszy pobor prądu ale nie az tak. Praktycznie podswietlenie zegarów i całego kokpitu jest widoczne tylko jak jest ciemno i to tez słabo, bez porównania z tym jak swieci kiedy silnik jest zgaszony. Dodam ze radio wogole nie przygasa i włącznik świateł awaryjnych tez świeci normalnie. Reszta ledwo co.

Tu nie chodzi o pobór prądu, ale to jest po to aby nie raziło podświetlanie w nocy, bo z założenia było, że wtedy włączasz światła co za tym idzie zostaje przygaszone podświetlanie. Jak masz kogoś znajomego to zobacz u niego, że jak włączy się światła to podświetlenie przygaśnie, a regulacja podświetlenia będzie tak samo działać gdy będą włączone światła jak i nie, jedynie do innych wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, posprawdzaj napięcia wg rozpiski z tego tematu http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index5.html albo wyślij licznik do mnie a ja podłącze go u siebie i sprawdzę ;-)

no tak tylko jak to?

podłaczam na zoltym pinie plus i minus czyli pin 9, 10 i 18, 19. załącza sie tylko licznik kilometrów ale jak sprawdzić poszczegolne piny??

czy musze dodatkowo pociągnąc kable do kazdego z nich czy samym plusem czy minusem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, posprawdzaj napięcia wg rozpiski z tego tematu http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index5.html albo wyślij licznik do mnie a ja podłącze go u siebie i sprawdzę ;-)

no tak tylko jak to?

podłaczam na zoltym pinie plus i minus czyli pin 9, 10 i 18, 19. załącza sie tylko licznik kilometrów ale jak sprawdzić poszczegolne piny??

czy musze dodatkowo pociągnąc kable do kazdego z nich czy samym plusem czy minusem??

Baw się baw licznikiem w dziale sprzedam czekają na takich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...