wojtasf19
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wojtasf19
Osiągnięcia wojtasf19
0
Reputacja
-
Witam. Mialem to samo z moja audi. Duzo czytalem i duzo czasu poswiecilem zeby naprawic ten problem. Tak jak w tytule milem geizer w zbiorniczku. Najpierw wymienilem waz pompa-mglownica. Nie pomoglo. Pozniej sprawdzilem zawor zwrotny (przy maglowncy) . Nie pomglo. Wyczytalem ze sitko w zbiorniczku wsomagania moze byc tak zwnieczyszczone ze blokuje swobodny przeplyw pynu. Wyczyscilem benzynom i zbiorniczek i sitko i zawor zwrotny. Zamontowalem wszystko zalalem czystym plynem i o dziwo po 10 godz pracy bez efektu nagle wszystko zaczelo pracowac normalnie. Uklad sam sie ladnie odpowietrzyl i nie bylo zadnego geizera wiecej. Mam nadzieje ze komus pomoze ten post. Nigdy bym sie nie spodziewal ze zatkane sitko moze stworzyc takie problemy. Pozdrawiam
-
he he dzieki za rade. ciezko widze ten licznik chyba faktycznie musze go opird... komus i kupic sprawny. kto bedzie umiał niech naprawia...
-
no tak tylko jak to? podłaczam na zoltym pinie plus i minus czyli pin 9, 10 i 18, 19. załącza sie tylko licznik kilometrów ale jak sprawdzić poszczegolne piny?? czy musze dodatkowo pociągnąc kable do kazdego z nich czy samym plusem czy minusem??
-
ok dzieki za rozpiske spróbuje sprawdzic najpierw napiecia. jesczcze jedno pytanie. Jak sprawdzic jaki był oryginalnie zamontowany licznik w auci?? Czy od razy był to pełny fis czy moze 1/2 a moze jeszcze inny?? Bo mam watpliwości co do tego czy ktos tu wczesniej nic nie grzebał. Obecnie jest V D0 919033F.
-
kręciłem ta galka. ona najprowdopodobnie dziala poprawnie bo jak na zgaszonym silniku włącze światła to te pokrętło dziala bardzo dobrze. wszystko ładnie przygasa i sie podswietla tak jak powinno a po przekreceniu na zapłon lipa. wyjalem ten licznik zdjalem biala obudowe i nie widze tam jakis sladow przerobek badz kombinoweania. mam z tyłu trzy wtyczki: zółta niebieska i czerwona (prawdopodobnie sterowanie tego wyswietlania). czy warto probowac i naprawiac czy rozgladac sie za nowym???
-
To nie do konca jet normalne. Rozumiem ze po włączeniu świateł jest wiekszy pobor prądu ale nie az tak. Praktycznie podswietlenie zegarów i całego kokpitu jest widoczne tylko jak jest ciemno i to tez słabo, bez porównania z tym jak swieci kiedy silnik jest zgaszony. Dodam ze radio wogole nie przygasa i włącznik świateł awaryjnych tez świeci normalnie. Reszta ledwo co.
-
Witam! To moj pierwszy post więc jak coś nie tak to prosze upomnieć. Mam taki problem: po włączeniu świateł czy to na pozycyjne czy na mijania tablica zegarów jest ładnie podświetlana na czerwono tak samo jak zapalniczka, pokrętła od sterowania nawiewem i inne podświetlenia wkoło radia. Jednak kiedy tylko przekręce kluczyk na pozycje zapłon wszystkie te elementy przygasają i swiecą tak jakby "na pół gwizdka" i tak juz pozostaje kiedy zapale auto. Auto ma tablice z pełnym fisem. Dodam jeszcze ze nigdy nie działał mi ten wyświetlacz jest tylko czerwone tło bez żadnych odczytów typu temp czy spalanie czy cokolwiek. Mam nadzieje ze ktos cos podpowie.
-
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 od paru dobrych lat. Z upływem lat pojawiają sie problemy. Więc jestem!!