Skocz do zawartości

wojtasf19

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtasf19

Osiągnięcia wojtasf19

0

Reputacja

  1. wojtasf19

    Gejzer w zbiorniku

    Witam. Mialem to samo z moja audi. Duzo czytalem i duzo czasu poswiecilem zeby naprawic ten problem. Tak jak w tytule milem geizer w zbiorniczku. Najpierw wymienilem waz pompa-mglownica. Nie pomoglo. Pozniej sprawdzilem zawor zwrotny (przy maglowncy) . Nie pomglo. Wyczytalem ze sitko w zbiorniczku wsomagania moze byc tak zwnieczyszczone ze blokuje swobodny przeplyw pynu. Wyczyscilem benzynom i zbiorniczek i sitko i zawor zwrotny. Zamontowalem wszystko zalalem czystym plynem i o dziwo po 10 godz pracy bez efektu nagle wszystko zaczelo pracowac normalnie. Uklad sam sie ladnie odpowietrzyl i nie bylo zadnego geizera wiecej. Mam nadzieje ze komus pomoze ten post. Nigdy bym sie nie spodziewal ze zatkane sitko moze stworzyc takie problemy. Pozdrawiam
  2. he he dzieki za rade. ciezko widze ten licznik chyba faktycznie musze go opird... komus i kupic sprawny. kto bedzie umiał niech naprawia...
  3. no tak tylko jak to? podłaczam na zoltym pinie plus i minus czyli pin 9, 10 i 18, 19. załącza sie tylko licznik kilometrów ale jak sprawdzić poszczegolne piny?? czy musze dodatkowo pociągnąc kable do kazdego z nich czy samym plusem czy minusem??
  4. ok dzieki za rozpiske spróbuje sprawdzic najpierw napiecia. jesczcze jedno pytanie. Jak sprawdzic jaki był oryginalnie zamontowany licznik w auci?? Czy od razy był to pełny fis czy moze 1/2 a moze jeszcze inny?? Bo mam watpliwości co do tego czy ktos tu wczesniej nic nie grzebał. Obecnie jest V D0 919033F.
  5. kręciłem ta galka. ona najprowdopodobnie dziala poprawnie bo jak na zgaszonym silniku włącze światła to te pokrętło dziala bardzo dobrze. wszystko ładnie przygasa i sie podswietla tak jak powinno a po przekreceniu na zapłon lipa. wyjalem ten licznik zdjalem biala obudowe i nie widze tam jakis sladow przerobek badz kombinoweania. mam z tyłu trzy wtyczki: zółta niebieska i czerwona (prawdopodobnie sterowanie tego wyswietlania). czy warto probowac i naprawiac czy rozgladac sie za nowym???
  6. To nie do konca jet normalne. Rozumiem ze po włączeniu świateł jest wiekszy pobor prądu ale nie az tak. Praktycznie podswietlenie zegarów i całego kokpitu jest widoczne tylko jak jest ciemno i to tez słabo, bez porównania z tym jak swieci kiedy silnik jest zgaszony. Dodam ze radio wogole nie przygasa i włącznik świateł awaryjnych tez świeci normalnie. Reszta ledwo co.
  7. Witam! To moj pierwszy post więc jak coś nie tak to prosze upomnieć. Mam taki problem: po włączeniu świateł czy to na pozycyjne czy na mijania tablica zegarów jest ładnie podświetlana na czerwono tak samo jak zapalniczka, pokrętła od sterowania nawiewem i inne podświetlenia wkoło radia. Jednak kiedy tylko przekręce kluczyk na pozycje zapłon wszystkie te elementy przygasają i swiecą tak jakby "na pół gwizdka" i tak juz pozostaje kiedy zapale auto. Auto ma tablice z pełnym fisem. Dodam jeszcze ze nigdy nie działał mi ten wyświetlacz jest tylko czerwone tło bez żadnych odczytów typu temp czy spalanie czy cokolwiek. Mam nadzieje ze ktos cos podpowie.
  8. Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 od paru dobrych lat. Z upływem lat pojawiają sie problemy. Więc jestem!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...