Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Problem ze wskaźnikami stanu paliwa i temp. cieczy chłodzącej


jazz_27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! mam problem ze wskaźnikami stanu paliwa i temp. cieczy chłodzącej a dokładniej zaczęły zawyżać o ok 1/4 skali. Na forum wyczytałem, że można przestawić wskazówki i też tak zrobiłem czyli ściągnąłem je potem VAG i test, na którym wskazówki ustawiają się pionowo tzn. na godzinę 12 i wsadziłem je z powrotem. Wszystko fajnie pięknie ale po jakichś dwóch tygodniach wróciło wszystko do normy czyli o 1/4 skali za dużo. Czy można to jeszcze jakoś inaczej rozwiązać bo wyjmowanie licznika co 2 tygodnie to raczej średnie rozwiązanie. Pozdrawiam[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2008, 08:49:20_________________________________________________Fotki z demontażu licznika mam w razie czego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob test zegarow i sprawdz czy znowy wskazowki przesunely sie na osce ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem test no i właśnie znowu się przesunęły :wink4: i chyba pozostaje kropelka hahaha.

Czy jest możliwe żeby to ośki źle działały a nie wskazówki się przesuwały na nich? I dziwne jest to, że przesunięcie robi się po pewnym czasie dokładnie o 1/4 skali w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie problem polega na czymś innym wskaźnik zaczyna się od prawie połowy do ponad pełnego stanu, rezerwa zaczyna świecić tuż przed połową (pokzałem na zdjęciu zakres). Po wyciąnięciu kluczyka opada prawidłowo. Pozdrawiam :hi:

fuel.jpg

U mnie dzieje się to samo ze wskaźnikiem paliwa, wyciągałem pływak, czyściłem styki, podginałem je i za cholerę nie idzie tego naprawić, wskaźnik działa jak chce i kiedy chce...

Być może odpowiedzialne są za to siakieś "zimne luty" przy liczniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem taki myk, że jakieś 3 tygodnie temu wyciągnąłem jeszcze raz wskazówki i przy teście vagiem nie wsadziłem ich pionowo tzn na godzinę 12 tylko cofnąłem je o tą 1/4, o którą zawyżały. Wynik tego jest taki, że wskaźnik paliwa minimalnie zaniża a wskaźnik temperatury przy 90 OC (sprawdzone vagiem i na klimatroniku - kanał 49) pokazuje 110 :thumbdown: i swoją drogą to trzeba będzie się do tego przyzwyczaić albo licznik zmienić.

U was pewnie jest to samo tylko wskazówki są bardziej przestawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...