devols2 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 nie sadze zeby to cos dalo ,przynajmniej na mor rozum:) bo przeciez juz sama gruszka trzyma cisnienie o.6bara wiec co nam da cos ze wstawimy przed gruszke jak pusci przy 0.6 bara i odrazu gruszke pchnie sztange ?? jak sam gruszka do 0.6 bara nie pchnie sztangi? no tak mi sie wydaje ale moze sie myle? ---------- Post dopisany at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:08 ---------- Zasada jest taka, że gdy ECU zażąda mniejszego ciśnienia doładowania w danej chwili to N75 otrzymuje często impulsy 12V a jeśli chce zwiększyć to ciśnienie to N75 ma stałe zasilanie 12V. Turbo podczas gdy silnik pracuje na wolnych i niskich obrotach ma sztangę ustawioną zawsze w pozycji max doładowania. Jeśli gwałtownie zwiększysz obroty to na N75 będą się pojawiać impulsy 12V. Ot tyle filozofii ja bym to tak powiedzial raczej:) bo mowili ludzie ze juz po przekreceniu zaplonu ma byc juz 12V no to jest w tedy max doladowanie od poczatku a w miare predkosci obcina doladowanie zeby nie przeladowac wiec podale zasilanie impulsowo dopiero zeby puscic czesc cisnienia na gruszke, to rowniez moje zdanie choc mge se mylic:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się