Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknacy EGR


kasia_84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam troche problem z zaworem egr poniewaz leci z niego olej z gory, i chcialem go zaslepic, moje pytanie jest czy zastosowac takie dwie blaszki bez zadnej dziurki

Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (3136013163) - motoAllegro

czy naprzyklad taka:

13 Zaślepka EGR 1.5 mm VW AUDI SEAT SKODA TDI (3133547818) - motoAllegro.

Czy po zaslepieni bedzie nadal bedzie sie saczyl olej czy to zniknie? oczywiscie spodziewam sie ze po zaslepieniu wywali blad, czy bedzie go mozna vagiem wylaczyc ?

Robil ktos juz taki zabieg.

dziekuje pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa zaslepki w celu zablokowania przeplywu spalin...a to ci nie pomoze na wycieki... na wycieki oleju -wymienia sie caly element. lub wiele osób tworzy konstrukcje z wezyków i butelki...(takie druciarstwo) - osobiscie bym wymienił mam przynajmniej 2 lata gwarancji na czesc...jak sie cos dzieje oddaje na reklamacje i tyle (ale w szawce trzeba sobie w razie czego zostawic stary aby zamontowac i poruszac sie autem...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie jeszcze odnośnie egr mi też się poci i co jakiś czas go czyszczę i znów to samo.Dużo czytałem na forum i tym, którym ciekło egr po zaślepieniu już nie cieknie więc tu się nie zgodzę.Moje pytanie gdzie najlepiej zaślepić go wystarczy tylko przy egr i zaślepić wężyk czy wypadało by też przy kolektorze wydechowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej kupic nowy EGR na allegro dobry zamiennik kosztuje nie cale 450 zl to nie majatek a nie robic jakas amatorke z zaslepianiem co konczy sie zazwyczaj po jakims czasie problemem z turbo. Sam kiedys tak zrobilem dobrze bylo przez jakis miesiac potem turbo zaczelo mi sie przeladowywac i rozwiazaniem bylo odslepienie EGR-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej całkowicie usunąć egr? Po za tym przyczyną nadmiaru oleju w dolocie jest turbina bądź odma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo żeby nie wywalalo błędu EGR i nie było cyrków gdy jest on zaślepiony trzeba wyłączyć go w ECU silnika. Wchodzimy Vagiem w silnik, nastepnie logujemy sie kodem 12233 i w adaptacjach w kanale 3 ustawiamy na max wartość. po tym EGR nie powinien sie juz otwierac i nie powinno być błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...