Skocz do zawartości

Blachu

Pasjonat
  • Postów

    500
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Blachu

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    EPI

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CFGB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2352 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Blachu

4

Reputacja

  1. Lunatyk Możesz śmiało lać tego ori 0w30. Oprócz tego możesz zalać np Eurol Syntence FS 0W30 lub Ravenol VSW 0W30. Zmiana na 0w30 to dobra zmiana - lepsza ochrona silnika zimą, po rozruchu. Krótko mówiąc 0w30 to lepsze oliwy niż te 5w30 patrząc na parametry, skład i pakiet dodatków.
  2. Mały update: - tarcze zimmermann, klocki brembo xtra, płyn hamulcowy - malowanie zacisków zestawem foliatec - serwis olejowo-filtrowy oraz wymiana rozrządu, pompy wody, napinacza oraz paska osprzętu
  3. Kowi87 - ważyło ok 1500 kg + paliwo + kierowca
  4. Waga jest rozsądna jak na gabaryty auta, bo 1640 kg. Wirus wpadnie do sterownika jak aktualna sytuacja uspokoi się
  5. Parę dni temu na auto położony został wosk Soft99 Fusso Coat 12 Months Wax Dark Setup letni już założony:
  6. Ciekawe czy Nokian poradził sobie z problemem znanym że starszych modeli opon, zwłaszcza tych letnich - pękaniem bieżnika opon ? Poza tym Powerproof wygląda na fajną oponę
  7. Mały mod - gałka biegów z Superb 3 Na dniach serwis olejowo - filtrowy: - filtr oleju, paliwa, - płukanka silnika, - Eurol Syntence FS 0W30 + Archoil AR 9100 i AR 9200v2, - słynny "ołówek" napędu pompy oleju, - filtr oraz olej do Haldexa, - olej do tylnego dyfra oraz przekładni kątowej, - olej skrzyni biegów.
  8. Pomyśl może nad Goodyear eagle f1 asymmetric 5 - w Twoim rozmiarze na oponeo po 651 zł sztuka, a pilot sport 4s ok 780 zł...
  9. Może Bridgestone Potenza S001? Miałem już 3 komplety i nie narzekałem. Ścianki boczne bardzo twarde. Teraz kupiłem Goodyear eagle f1 asymmetric 5 - ścianka boczna trochę mniej twarda niż w Potenzie S001, ale jest ok.
  10. Rafcix1221 zmiana mapy podczas jazdy, postoju - kiedy tylko kierowca chce. Obsługa ori guzikiem "S". Dekiel 13 - z trakcją nie było tragedii. Choć na mokrym na trzecim biegu koła mieliły. W obecnym aucie mam haldexa i 170 KM - zdecydowanie przyjemniej rusza się ?
  11. DareQ silnik pracuje gładko i cicho. Nawet po porannym rozruchu. Szybko łapie temperaturę roboczą. Po ostrzejszej jeździe szybko temperatura oleju wraca do swojej normy. Ten mix (Eurol FS 0w30 i AR 9100) jest sprawdzony i pewny. Jest kilka analiz na oil-club.pl tego mixa po przebiegu ok 10k km. Ciężko o coś lepszego do tych silników. Za dwa tygodnie robię drugi serwis olejowy i wybór jest jeden
  12. Witam wszystkich Długo mnie nie było w tym temacie, a działo się sporo... Przez ten czas były głównie naprawy i wymiany eksploatacyjne, których już nie będę przytaczał, bo to nie już istotne. Z rzeczy wartszych uwagi to w lipcu 2019r w końcu udało się wystroić finalnie B6 (ostateczny wynik poniżej oczekiwań - winne były pompowtryski, które miały wydatek paliwowy sporo mniejszy niż zapewnienia sprzedawcy... ) , dwa programy: Ale teraz do rzeczy... B6 "RIP" W sierpniu 2019r, po 8 latach wspólnej przygody auto zmieniło właściciela... Obecnie wygląda i jeździ zupełnie inaczej - jak zwykła, najzwyklejsza seria z podstawowym wyposażeniem...
  13. Setup letni już skompletowany. Wpadły opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 235/40/18 95Y XL Dwie fotki z nocnej sesji A tak jedzie seria
  14. Wandej - szczerze to o Superbie II nigdy nie myślałem, nie podobało mi się to auto. Teraz też średnio mi się podoba, ale nie ma tragedii ale trafiła się przyzwoita okazja na zamianę i skorzystałem. Tymbardziej, że B6 było już praktycznie jako trzecie auto - mało jeździło, a 7k zł zjadło w pierwszym półroczu... po za tym miało już 18 lat...
  15. Kufel26 Różnica względem B6 jest spora. Wiele rzeczy na plus, kilka też na minus. Na plus na pewno przestrzeń w środku, a zwłaszcza z tyłu, oraz wielki bagażnik. Otwierana na dwa sposoby klapa bagażnika w sedanie też fajna sprawa. Ładne wyciszenie wnętrza. Znalezienie fajnie wyposażonej wersji nie jest wielkim problemem raczej. Jakość wykończenia też dobra. Ogólnie czuć i widać, że to trochę młodsza konstrukcja. Na minus dla superba można podpiąć komfortowe zawieszenie, jest trochę miękkie (w b6 miałem bilstein b8 i eibach sportline). Ogólnie jestem zadowolony z przesiadki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...