Skocz do zawartości

Blachu

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    492
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O Blachu

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Lokalizacja
    PKL

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1428 wyświetleń profilu
  1. Blachu

    [ALL TDI] Jaki olej do TDI

    Ma 505.00 97 i 505.01 99 między innymi. I co z tego że nie ma C3?? Nie potrzebny mi eko olej, tylko coś co na pierwszym miejscu ma chronić silnik... Jest też red line euroseries 5w40 mid saps 505.01 z acea c2/c3, ale on ma trochę gorsze parametry - choć i tak bije inne znane oliwy na głowę... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. Blachu

    [ALL TDI] Jaki olej do TDI

    Jeśli się nie mylę to Red Line 5w40 jest Full Saps z normą 505.01. Baza oleju to grupa V (estry). Na karcie charakterystyki wygląda konkretnie. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  3. Tutaj jest ori pokrywa z uszczelką i śrubami w dobrej cenie. Z aso skody. Kupiłem taki komplet. Pokrywa z listopada 2017. Za niedługi czas będę zakładał, bo też mam problem z odmą. Z tym, że u mnie aż ciśnienie wypycha bagnet z rurki - efekt: wszystko wokół zachlapane olejem... http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6956034316 Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  4. Tak obecnie B6 odpycha się na skrzyni HCK. Zadnej korekty jeszcze nie było. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  5. Jakiś czas temu wpadł swap skrzyni biegów na HCK (braknie skali prędkosciomierza [emoji14]). Nowy dwumas, lekko wzmocniony docisk i tarcza sprzęgła obita kevlarem przez Makland. Niebawem korekta programu i finalne kreski tego setupu... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  6. Panowie do skrzyni HCK jaki jest nr poduszki (bez łapy) firmy lemforder? W pierwszym poście uwzglednione są tylko do B6, a w ekatalogu inter cars nie ma żadnego info o lemie. Po swapie skrzyni na HCK jest kilka problemów: - gdy auto powoli toczy się na niskich biegach i dodaję oraz puszczam szybko, pulsacyjnie gaz to slychać lekkie stukanie w okolicach popielniczki, lewarka (domyślam się że to poduszka). - spory luz boczny lewarka (ok 3 cm) na biegu jałowym oraz podczas jazdy. Luzu przod-tył brak. - czasem w czasie jazdy jest problem z trafieniem drugiego biegu, rzadziej szóstego. Nie pojawia się wtedy zgrzyt. Ogólnie skrzynia działa w czasie jazdy sporo mniej precyzyjnie niż ta z awx... co dziwne podczas postoju skrzynia działa jak należy, biegi wchodzą precyzyjnie. Kwestia doregulowania ciegien, czy problem leży gdzie indziej? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  7. Jak masz czas by unieruchomić auto to wyślij docisk i tarczę tu: http://www.makland.com.pl/ Za 250 zł + wysyłka obiją Ci tarczę prawdziwym kevlarem i lizną docisk jeśli będzie taka potrzeba. Przeniesie to dużo wiekszy niuton niż ten wygenerowany przez chip. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  8. Koszt 250 zł. Nie mam foty swojego, bo auto jest w warsztacie na wymianie skrzyni. Foty tarcz obitych kevlarem znajdziesz na stronie makland, podsyłam link do galerii: http://www.makland.com.pl/pl,galeria,okladziny_cierne_kevlarowe,25.html Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  9. Na skoczylasa w stolicy obijają tarczę okładziną z niewielkim dodatkiem włókien kevlarowych - kiedyś skorzystałem z ich usługi. Teraz jednak tarczę i docisk wyslałem tu: http://www.makland.com.pl/ Okładzina w 95% z kevlaru. Już po samym kolorze widać różnicę. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  10. Blachu

    [ALL TDI] Jaki olej do TDI

    Ja nie, ale Ty zapewne tak - patrząc na ten "błyskotliwy" komentarz, który nic nie wnosi do tematu... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  11. Blachu

    [ALL TDI] Jaki olej do TDI

    Odnośnie Motula to warto przeczytać pierwszy post z linku, który wkleję niżej. Fajnie przedstawiona przeciętność (conajwyżej) tego oleju... kilka lat temu sam go użyłem, bo tak polecali na forum. Ale szukałem, czytałem i już więcej go nie zalałem. Obecnie używam Red Line 5w40 (estry) i raczej z nim już zostanę, mimo ze cena spora... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=88&t=195183&start=825 Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  12. Blachu

    Opony zimowe - jakie polecacie?

    Jeździ ktoś na Nokianach WR A4? Jakieś uwagi co do nich? Też tak ciężko wyważa się koła z nimi, jak z WR A3?? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  13. Tarczę polecam wysłać tu: http://www.makland.com.pl/ Za 250 zł obiją ją w pełni prawdziwym kevlarem, a nie jak dotąd znane mi firmy - okładziną organiczną z niewielkim dodatkiem kevlaru. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  14. U mnie przy 475 Nm nie było zadnych problemów w AWX ze sprzegłem. Na obecnym setupie z 520 Nm już się poddaje, choć może przez puszczajacy olej uszczelniacz wału korbowego z tyłu sprzęgło lubi się ślizgać. Jeśli nie przeszkadza Ci skrzynia 5 biegowa i wysokie obroty przy większych prędkosciach to nie widzę zbytnio potrzeby wydawania tych 3-4k zł na swap skrzyni przy Twoich planach co do mocy. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  15. 400 Nm dla sprzegła 228 mm z tarczą obitą kevlarem i lekko "wzmocnionym" dociskiem to jeszcze wakacje. Taki setup przeniesie ok 500 Nm. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...