Jump to content

Blachu

Pasjonat
  • Content Count

    505
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About Blachu

Informacje

  • First name
    Krzysiek
  • Location
    EPI

Car

  • Car model
    Skoda
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CFGB
  • Drive
    AWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,746 profile views
  1. Ciekawe czy Nokian poradził sobie z problemem znanym że starszych modeli opon, zwłaszcza tych letnich - pękaniem bieżnika opon 🤔 Poza tym Powerproof wygląda na fajną oponę
  2. Pomyśl może nad Goodyear eagle f1 asymmetric 5 - w Twoim rozmiarze na oponeo po 651 zł sztuka, a pilot sport 4s ok 780 zł...
  3. Może Bridgestone Potenza S001? Miałem już 3 komplety i nie narzekałem. Ścianki boczne bardzo twarde. Teraz kupiłem Goodyear eagle f1 asymmetric 5 - ścianka boczna trochę mniej twarda niż w Potenzie S001, ale jest ok.
  4. Rafcix1221 zmiana mapy podczas jazdy, postoju - kiedy tylko kierowca chce. Obsługa ori guzikiem "S". Dekiel 13 - z trakcją nie było tragedii. Choć na mokrym na trzecim biegu koła mieliły. W obecnym aucie mam haldexa i 170 KM - zdecydowanie przyjemniej rusza się ?
  5. "Kodzak33" Dopytałem znajomego - przysłany komplet był złożony, ale nie skręcony (śruby były luźne). Zauważył, że samoregulacja była rozjechana - docisk został wzięty na prasę, wycofany i złożone wszystko. To tak w skrócie.
  6. W naszym przypadku całe nowe sprzęgło z dwumasem jest o ok 12mm wyższe od ori z cgac. Kod skrzyni też masz LLW, czy inny?
  7. "buga10" a czy był problem z włożeniem półosi? Bo tutaj całe sprzęgło było tak odsunięte poprzez słoneczko docisku, że był problem włożyć półoś - takie info od znajomego dostałem. Swój komplet sam montowałeś, czy ktoś inny?
  8. Sytuacja taka: nowe sprzegło z dwumasem od cglc założone do seryjnego cgac i od razu problem ze slizgającym się sprzęgłem na każdym biegu, nawet przy delikatnym przyśpieszaniu. Pedał sprzęgła ciężko chodzi. Sprzęgło ledwo mieściło się w skrzynię. Co poszło nie tak? Jakieś pomysły? Bo do tej pory wszyscy pisali, że sprzęgło od cglc pasuje bez problemu ?
  9. Sytuacja taka: nowe sprzegło z dwumasem od cglc założone do seryjnego cgac i od razu problem ze slizgającym się sprzęgłem na każdym biegu, nawet przy delikatnym przyśpieszaniu. Pedał sprzęgła ciężko chodzi. Sprzęgło ledwo mieściło się w skrzynię. Co poszło nie tak? Jakieś pomysły? Bo do tej pory wszyscy pisali, że sprzęgło od cglc pasuje bez problemu ?
  10. Witam. Auto to A4 B6 1.9 tdi awx 2001r, model 2002. Skrzynia biegów hck. Mam półoś i przegub wewnętrzny o numerach jak na zdjęciach niżej. Jaki nr przegubu wewnętrznego podejdzie? Taki jak na zrzucie ekranu?
  11. Jak coś to mogę Ci polecić kogoś kto ogarnie montaż na tip top, z okolic Otwocka
  12. Mg75 Tutaj masz temat odnośnie bose:
  13. Ma 505.00 97 i 505.01 99 między innymi. I co z tego że nie ma C3?? Nie potrzebny mi eko olej, tylko coś co na pierwszym miejscu ma chronić silnik... Jest też red line euroseries 5w40 mid saps 505.01 z acea c2/c3, ale on ma trochę gorsze parametry - choć i tak bije inne znane oliwy na głowę... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  14. Jeśli się nie mylę to Red Line 5w40 jest Full Saps z normą 505.01. Baza oleju to grupa V (estry). Na karcie charakterystyki wygląda konkretnie. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...