Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sonda lambda, analiza spalin, szarpie, gaśnie


markie7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Dziś okazało się że emisja CO jest za wysoka. Na niskich obrotach nawet 4 - 7 %, na obrotach podwyższonych spada do ok 0,7%. Są to oczywiście wartości niedopuszczalne. Dodatkowo auto przerywa, szarpie, traci moc i potrafi zgasnąć na biegu jałowym. Im dłużej jade tym obroty niżej spadają aż wkoncu gaśnie. Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd o braku sygnału z sondy lambda i o złej mieszance.

Forumowicze, co o tym sądzicie? Wymiana sondy to rzecz oczywista ale czy to jedno z drugim się wiąże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana sondy i wymiana albo czyszczenie przepływomierza u mnie pomogło. Spaliny też mam złe ale się tym wcale nie przejmuje bo to wina gazu który posiadam. Pewnie wyskoczył Ci błąd 00561 z nim też jeszcze nikt sobie nie poradził a ja go olewam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sobie poradziłem z błędem 561 mysle ze możesz mieć to co umnie odma do zrobienia tam masz nieszczelnośc i dlatego tak masz 561 chyba ze sie myle ale umnie tez była odma wina teraz jest ok.przewód lub plastik w bloku troche zabawy jest zeby wymienić.sorki za literówke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, tomek160 a czy odma to również linia podciśnienia ? Bo wyczytałem jakiś czas temu o wpływie lewego powietrza na prace naszych 1.8 i na dodatek zależność ze słabo działającym serwem. Wstrzymałem się z wymianą przepływki i sondy i zacząłem szukać rypniętego wężyka. I u mnie jest tak, że ktoś już parę lat temu wymienił kilka wężyków ale ewidentnie pozostało kilka które są już poparciałe i miękkie. Gdzie znalazłeś tą odmę i ile to Ciebie kosztowało ?

---------- Post dopisany 24-04-2013 at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2013 at 13:10 ----------

Rurki mam całe, podciśnienie ssie bardzo mocno (odczepiłem wężyk z serwa i przyłożyłem palec). Faktycznie mam twardszego pedała hamulca niż u kolegi i raz w trakcie jazdy pedał stwardniał na maksa. Czy to może mieć wpływ na tą dziwną pracę silnika? Zauważyłem, że również trudno osiągnąć 90 stopni. Jak silnik pracuje normalnie to osiąga, ale jak zaczyna wariować to temperatura wynosi ok 70 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...