Patrol1 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Vw Lt 2.5tdi, Renault Master 2.5dci, Fiat ducato 2.3 czy Mercedes Sprinter 2.2cdi? Okolice 20tyś.2000-2005r Zależy mi na tym,żeby był (idioto-odporny) będzie paru kierowców! Miał ktoś do czynienia z Masterem dci? Na początku myślałem o Sprinterze ,tylko nie wiem jak te CDI się sprawują a nie chciałbym tego starszego modelu (tylko tam był sprawdzony 2.9tdi ).Lt 2.5TDI to też chyba dobra opcja (tylko znaleść z uczciwym przebiegiem!) . A Master chyba nie rdzewieje tak szybko Chodzi głównie o silniki a raczej o ich awaryjność!
muszka76 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 od roku posiadam takiego masterka z 2,5 dci 120ps z 2007 r i jak dotad wymienilem jakis zaworek cisnienia paliwa i od jakiegos czasu zabieram sie za czyszczenie egr bo sie kontrolki swieca jak na choince.Powiem tak: samochod ma teraz 355 tys pewnego przebiegu i jak dotad nie ma z nim wiekszych problemow oprocz spraw eksploatacyjnych,troche pije oleju ,ale nie ma tragedii,dosc slabe zawieszenie bo juz drugi raz wymienialem sworznie wahaczy i raz resory.Sprwdzalismy wtryski na maszynie i sa jeszcze ok.Mialem taz sprintera z 2005 i po 120 tys szlag trafil turbine,ale najmniej awaryjny byl transit 2,4 tde na zwyklej pompie taki wół roboczy w ktorym nic sie nie psulo,ale potrzebowalem kontener i musialem go sprzedac.
Patrol1 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Dzięki Muszka:drinks: To znaczy ,że Master jest ok.Ile km nim przejechałeś?A jak z rdzą w Masterach?
Lu-Gi Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 W firmie której pracuje mamy mastera 2008r 2,5 dci 120km autko ma juz najechane 790 tysiecy i dale śmiga. bierze troche oleju ale te motory brały juz od nowosci co do blachy to rdzy nie widać.
muszka76 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 przejechalem nim jakies 30 tys ogolnie jestem zadowolony tylko wyskakuja co jakis czas takie pierdolki do zrobienia.Rdzy nie widac wcale tylko tam gdzie sie obedrze lakier np.na progach od wsiadania i wysiadania.Wczoraj sam wymienialem klocki z tylu i linki od recznego bez wiekszych problemow tylko reczny nie odbija i chyba trzeba rozbierac zaciski.Jak sie dobrze orientuje to sa dwa rodzaje silnikow 2,5 taki jak mam ja i taki ktory byl tez montowany w oplu vivaro i tam zeby wyciagnac wtryski to trzeba rwac glowice.Ale na ten temat musialbys pogadac z dobrym mechanikiem.
Patrol1 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Właśnie a Opel Movano to taki bliżniak Mastera.Opel ma 2.5cdti(oplowski?) a Master 2.5dci(reno?) który motor lepszy?Czy te silniki to też bliżniaki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się