Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Witam.Mam problem z moja A4,1.9TDI,2000rok,blad:17965 oraz P1557


raffaele2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jestem tu nowy mam na imie Rafal i mieszkam w Glasgow w szkocji,tydzien temu kupilem Audi A4,B5,1.9TDI,115bhp,przebieg 120tys mil,z 2000 roku,kod silnika AJM.

Mam problem,w czasie jazdy turbina przestaje,dzialc i auto traci moc,wlacza sie tryb awaryjny,gdy stane i wylacze zaplon i wlacze ponownie wszystko wraca do normy,przest ostanie 3 dni zdzazlo sie to raz dziennie,ale od wczoraj po kilka razy,zwalcza jak gwaltownie przyspiesze i obroty przekracza okolo 2.5-3 tys. od razu traci moc.Podlaczylem VCDS i wyskamuje taki blad:17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation,P1557 - 35-10 - - - Intermittent.

Zrobiem tez logi,mysle ze to zapieczone kierownice,ale nie jestem pewiem,moze ktos z Was kto sie zna,uprzejmie przeanalizuje te logi i cos powie.Dziekuje

screenshot_7.jpg

screenshot_8.jpg

screenshot_9.jpg

---------- Post dopisany 14-04-2013 at 12:38 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2013 at 22:35 ----------

witajcie,wczoraj noca z bratem przeczyscilismy zawor EGR bo byl zaolejony,auto jak narzie nie traci mocy,probowalem na autostradznie i jest ok,takze przy odpalniu rano na zimnym silniku,zawsze buchnal czarnym dymem i silnik chodzil nierowno przez okolo 10 sekund,dzis rano odpalilem i silnik chodzi od rzu normalnie i nie buchnol juz czarnym dymem.Mysle ze jak byl syf w EGR to ten syf przedostawal sie do turbiny,i mysle ze sa lopatki zapieczone,ale mysle ze jak przy ostrej jedzie zawor EGR jest sprawny to sie turbina przeczysci sama,zobacze w jakim stanie pedzie to EGR po tygodniu jak dalej bedzie widac olej to kupie nowy zawor.Jak narazie bede monitorowal sytuacje czy turbina bedzie sie blokowala.Jesli ktos moze przeanalizowac moje logi,bede bardzo wdzieczny.Pare osob mi sie pytalo na priv ile dalem za moj Audi,nie jest to zadna tajemnica,dalem za nie 850 funtow,auto ogolnie jest w stanie dobrym.Ostannio na gumtree.co.uk widzialem Audi A6 diesel,z 2003 roku za 1400 funtow,w stanie bardzo dobrym,jednak do wymiany bylo kolo dwumasowe.Mysle ze za taki pieniadz w polsce sie takiego auta nie kupi.Wczesniej mialem Volvo S60 2,4 beznyna z 200 konnym silnikiem,spzredalem bo strasznie duzo palilo,i trudno bylo zaparkowac w cianym miejscu ze wzgledu na slaby skret.Ale co Audi to Audi.terz tylko Audi.Pozdrawiam

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 12:38 ----------

Witajcie ponownie,dzis jedzilem i to samo samochod traci moc,zabralismy sie za rozbieranie trubiny i tu zonk,po pierwsze ukrecil sie przewod olejowy od turbo do silnika,po drugie srubki trzymajace turbine przy kolektorze sa obrobione nakretki,przewod olejowy juz zmowilem koszt 24 funty z przeylka,jenak niewiem jak poradzimy sobie z odreceniem tych obrobionych nakretek,kupie jureo takie cos to przepolalawiania nakretek moze da rade.tylko ze tam trudno podejsc,masakra.Pozdrawiam.Moze macie jakies sposob na odkrecenie tych obrobionch nakretek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do błędu 17965 to zapieczone łopatki turbiny rozbierz przeczyść i powinno dmuchać :) Sprawdź też czy nie ma luzu na wirniku wzdłużnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemoze go być. Pusci uszczelnienie jak jest luz. Najlepiej regeneracja albo kupno nowej.

Wysłane z mojego HTC Wildfire S A510e za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odp.ale te luzy sa lekkie poprzeczne,nie ma luzow wzdlozny,wiec nie jestem pewiem czy napewn turbina do wymiany,jak mi nie dymil.

---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ----------

I jeszce jedno,kierowniczki wyczyszczone i chodza jak talala,chyba ja z powrotem zalozymy,pojedzi sie troche i sie zobaczy bo po co kase tracic na nowa jak moze ta jeszce dobra,a w kazej chwili moge kupic nowa i wymienic jak co,a za wymiane nic nie place,bo brat jest mechanikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma dużo oleju w rurze od intercoolera i luz jest lekko wyczuwalny to bym to zostawił bo mam tak samo. Złóż turbinke, wykasuj błędy przejedź sie i wtedy ocenisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z wyciagnieciem rurki olejowej i cieknacy przewod chlodniczy z tylu silnika

Witam,mam teraz nastepujacy problem przy odkrecaniu rurki olejowej od turbiny ukrecila sie,kupillem nowy,jednak jest problem z wyjeciem jego,moze ktos wie jak ona wychodzi i w ktora strone,czy da rade go wyjac i wlozyc nowy.I jeszcze jeden problem,z tylu silinika jest taki waz w ktorym jest plyn chlodzacy i przy odkrecaniu tego weza olejowego lekko go poruszylem i ciekl,ale jak go nie ruszalem to nie cieklo,czy to normalne jak sie go porusza ze cieknie,on nie jest na objemce tylko na jakiejs metalowej,tam jest taki przycisk i sie go wyciaga(niewiem jak to nazwac).Niewiem co to za waz,moze ktos mi powie czy trzeba to wymienc czy to normalne jak sie go porusza.Moze macie jakies schematy tylu silnika,lub wiecie do czego ten waz.Bardzo prosze o porade.

---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 10:16 ----------

Witam ponownie,wszytsko udalo sie zalozyc i zrobic,waz nie cieknie jak sie go nie rusza.Turbina przeczysczona i auto chodzi super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...