Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki po wymianie gwintu


zychu

Rekomendowane odpowiedzi

:hi: Wymieniłem ostatnio wszystkie amory i sprężyny na nowy komplet gwincior Supersport. I w tym momencie zaczęły się problemy.

1 - Podczas szarpania kierownicą na postoju, na zgaszonym jak i na odpalonym silniku słychać stuki, ustają na podniesionym aucie i przy powolnym kręceniu kierownicą. Byłem dzisiaj na szarpakach i wszystko w zawieszeniu (gałki, wahacze) nie mają luzów. Diagnosta stwierdził, że auto jest za nisko opuszczone i drążki gdzies obcierają... Co może być nie tak? Co sprawdzić?

2- Podczas hamowania słychać takie pulsacyjne drgania, głuche stuki dochodzace z tylnego zawieszenia, występują tylko podczas hamowania i po odpuszczeniu hamulca występują coraz wolniej i zanikają.

Proszę o pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - Podczas szarpania kierownicą na postoju, na zgaszonym jak i na odpalonym silniku słychać stuki, ustają na podniesionym aucie i przy powolnym kręceniu kierownicą. Byłem dzisiaj na szarpakach i wszystko w zawieszeniu (gałki, wahacze) nie mają luzów. Diagnosta stwierdził, że auto jest za nisko opuszczone i drążki gdzies obcierają... Co może być nie tak? Co sprawdzić?

to nie przypadkiem maglownica? stuki dobiegają z okolic serwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...