zychu 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Wymieniłem ostatnio wszystkie amory i sprężyny na nowy komplet gwincior Supersport. I w tym momencie zaczęły się problemy. 1 - Podczas szarpania kierownicą na postoju, na zgaszonym jak i na odpalonym silniku słychać stuki, ustają na podniesionym aucie i przy powolnym kręceniu kierownicą. Byłem dzisiaj na szarpakach i wszystko w zawieszeniu (gałki, wahacze) nie mają luzów. Diagnosta stwierdził, że auto jest za nisko opuszczone i drążki gdzies obcierają... Co może być nie tak? Co sprawdzić? 2- Podczas hamowania słychać takie pulsacyjne drgania, głuche stuki dochodzace z tylnego zawieszenia, występują tylko podczas hamowania i po odpuszczeniu hamulca występują coraz wolniej i zanikają. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wafel1 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 1 - Podczas szarpania kierownicą na postoju, na zgaszonym jak i na odpalonym silniku słychać stuki, ustają na podniesionym aucie i przy powolnym kręceniu kierownicą. Byłem dzisiaj na szarpakach i wszystko w zawieszeniu (gałki, wahacze) nie mają luzów. Diagnosta stwierdził, że auto jest za nisko opuszczone i drążki gdzies obcierają... Co może być nie tak? Co sprawdzić? to nie przypadkiem maglownica? stuki dobiegają z okolic serwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się